← Apps

X

by X · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (81)

★★★★★
Shopify

AWIZKOA LTD · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

DROEDO® · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

page always broke down. Cant change or add anything

Emmashopee · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

A complete waste of time. I setup everything as directed. When it syncs the products it is not getting anywhere near all of my listings. It skips between 800 then hours later 850. Then the next day 3800, now 785. Complete garbage. Also when you create ad sets and use logic such as what product type it is not possible to edit them after created. So you have to delete it and start the product set over again. Not very well thought out. I would not recommend advertising with Twitter X or this app.

Adventure Parts · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

is terrible to use. not easy to upload your products, shop manger does not recognize products

Developer reply ·

Hi Last Stand Hats, thanks for the feedback. Our team looked into this for you and are seeing that your shop and products are successfully connected and synced into our Shopping Manager. However, your X ad account still isn't connected. Can you share additional details on the issue or error you're seeing? Would love to help you get this resolved ASAP. Please feel free to reach out to us via our support email (merchant-support@x.com) so we can directly work with you as well.

Last Stand Hats · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Hopeless. I had high(er) hopes after joining an AMA on X about how the ads are now Grok-assisted, but the same UI issues exist. My catalog is always disconnected when I go to check it (on the Shopify side). It reconnects, but none of the recent products show up on the X side. I deleted and retried, but same issues. When I try to create an ad, I'm forced into a generic carousel-style ad, that's pulling ancient products that have no relevance to our audience on X. Compared to Google and Meta (neither of which are perfect), the X integration seems very buggy, and for us, unusable, since I want to advertise a specific set of products.

Developer reply ·

Hi Abstract Ocean, thanks for taking the time to leave a review and share detailed feedback (and tuning into the AMA)! We made some recent updates to our app that should stabilize the experience. We’d love for you to retry the app. If you’re still experiencing any issues, please let us know and we can reach out directly and work through this with you.

Abstract Ocean · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

poor, doesn't work, a joke - never connects EVER.

Developer reply ·

Hi Surgicalcaps, Thanks for taking the time to leave feedback. We're sorry for the bad experience. We'll reach out to find out more info about the issue you had, and get it resolved ASAP.

surgicalcaps.com · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I synced my store, but the shop front set up Visit the Storefront page, select the product set you would like to feature, and publish a Shop or Shop Spotlight. Need more help? Visit our onboarding guide. Does not work the URL is a blank page might as well be a 404 error. The set up guide is less than helpful it does not have anything about issues like this. I'll change my review if I can get some support no way to call or get help.

Developer reply ·

Hi Liver Medic, we're very sorry that you're experiencing issues getting set up. We'll reach out directly to look into this for you. Thank you for taking the time to try out our app!

Liver Medic · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

It won’t connect dispit me authorizing it can u please fix

Developer reply ·

Hi getbulkdeals, Very sorry for the difficulty you experienced trying to install the app. Thanks for letting us know, so we can fix it and help you get your shop connected to your X profile. We'll reach out to find out more info.

getbulkdeals.com · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

No phone number for support.... it MESSED UPPPP MY SHOPIFY STORE AND DIDNT WORK!!! DO NOT INSTALL!!!!

Developer reply ·

Hi Relaxedfx, Thanks for taking the time to leave feedback. We're sorry for the bad experience you had and we'll be sure to fix it to help you grow your business with X. We'll reach out to find out more info about the issue you had, and get it resolved ASAP.

Relaxedfx · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

OMG!! this app is a nightmare. not easy to use, not user friendly. Overly complex for something that should be super simple like other social media apps. You definitely pay for what you get but this does not even meet the standards of a free app.

Developer reply ·

Hi Tiki Yard, Really appreciate the candid feedback. We hope you'll find our recent updates easier to use.

The Tiki Yard · 10 minutes using the app
★★★★★
Shopify

No matter what I do, the app will not connect to my X account. Requested help from Support, but no response.

Developer reply ·

Hi Snoot Boopers, Very sorry for the lack of responsiveness to your requests when you tried the X app. Our support team is ready to help if you'll give us another chance. We've made some updates that we hope will make your experience using the app much easier.

Snoot Boopers · 22 days using the app
★★★★★
Shopify

Not longer works, hasn't for months. No sycing of products. Bad app.

Developer reply ·

Hi Miami Teeny Weeny Bikini, we're sorry to hear about the poor experience getting you had with getting your products to sync. We've recently updated the app, and we hope you'll give us another chance to help your business grow with X.

Miami Teeny Weeny Bikini · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Stopped working, new products won't sync. I'm assuming the skeleton crew over on "X" forgot this integration existed, since they didn't put it behind a paywall lol.

Developer reply ·

Hi Kelly Knowles Art, thanks for your feedback. Very sorry about the issue you had with syncing your products. We've recently updated the app, and hope we can help grow your Shopify business on X.

Kelly Knowles Art · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

APP NOT WORKING! I even use Chrome by google and cleared the cached, still not working

Developer reply ·

Hi OwensAssetFund Gifts, We’re sorry to hear the integration didn’t work as expected. Our team will be reaching out to learn more and help resolve the issue. Wishing your Shopify store success in the meantime!

OwensAssetFund Gifts · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

App is no longer functional. I think its because of the changes from twitter to X.

Developer reply ·

Hi Wander Lost, thanks for your feedback. Sorry to hear about your bad experience with app functionality. We've made updates recently, so we hope you'll give it another shot.

Wander Lost · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

I don't think it works anymore since Twitter is now X. Couldn't get it to connect to my store.

Developer reply ·

Hi PHAEVERS, thanks for your feedback. Sorry to hear about your bad experience connecting to your store. We've made updates to the app recently, so we hope you'll give it another shot.

PHAEVERS · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This app does not work. I downloaded the PDF and followed all of the instructions and still does not work. I am just going to call it a day and just give up on this. Does not go beyond the authorization process. Very dissapointed.

Developer reply ·

Hi Akron Pride Custom Tees, We’re so sorry to hear about your experience with the app. It’s disappointing to know the integration didn’t work as expected despite following the instructions. We truly understand your frustration and would like to make this right. Our team will reach out to assist and help resolve the issue. Wishing you the best with your Shopify store, and we appreciate your patience!

Akron Pride Custom Tees · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

This will not connect to my stores. I have 2 seperate Shopify stores, and it just times out when I click "Authorize". Can this be fixed please. This would really help big time.

Developer reply ·

Hi Bit Swagg, We’re sorry to hear about the trouble connecting your stores. With the recent app updates, this shouldn’t be happening, and we’d love to help resolve the timeout issue. Our team will reach out to assist and ensure you can authorize both of your Shopify stores smoothly. Thank you for your patience, and we’re committed to getting this fixed for you!

Bit Swagg · 15 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Doesn’t work no more with Shopify and Shopify stoped phone support and now impossible to get help with Shopify only on chat and extremely time consuming only to get nowhere.

Developer reply ·

Hi MyVirtualShop, thanks for your feedback. Sorry to hear about your bad experience getting support to resolve your issue. We've made updates to the app recently, so we hope you'll give it another shot.

MyVirtualShop.com · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Twitter doesn't support this thing. Just spins and spins when you try and authorize app access to your Shopify account. Shopify has no desire to support it either. Absolute garbage.

Developer reply ·

Hi Chain Reaction Bicycles, We’re sorry to hear about the trouble. This isn’t the experience we want for our users, and we’re here to help resolve the issue. Our team will reach out to assist and get things working for you.

Chain Reaction Bicycles · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

STILL NOT WORKING, everytime i try to add products through partner connection it brings me right here to the reviews page and no progress is made ever. What is the point?

Developer reply ·

Hi Tazzianmalik, Thank you for your interest! We noticed you did successfully sync your product catalog, but haven’t yet created your Product Sets in Twitter Shopping Manager. Please reference our onboarding guide (starting on page 5) for next steps and don’t hesitate to reach out to us at merchant-support@twitter.com if you have any questions! Thank you! ​​https://twitter.app.box.com/s/w19e6hh1aylyo3j4rdal8vygnq8x6vvv

tazzianmalik · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Insanely awful integration. I have reintegrated five times and still cannot use the app. Really poor.

Developer reply ·

Hi Bossy Cosmetics, thanks for your feedback. Very sorry to hear about your repeated bad experience with integrating your products. We've made updates to the app recently, and we hope you'll give it another shot.

Bossy Cosmetics Inc · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Not user friendly. Very strange to have some items pulled to be able to use. Mostly weird items that are not even actually for sale on my site. Then, when I do find a product that I want to put into a set I can't because my pictures are all too small. The way my template of my store works is that I use 212 x 250px. I would need to re-do all of my pictures to make it work. Plus, I tried to re-do one to see if I could get it to work and it doesn't.

Developer reply ·

Hi Candle Cocoon, We’re really sorry to hear about the difficulties you’ve encountered. With the recent app update, we’ve made improvements to better support your needs, and we’d love to help you get things set up correctly. Our team will reach out to assist with the product sync and image sizing issues. We appreciate your feedback and are committed to making this work for you.

Candle Cocoon · About 24 hours using the app
★★★★★
Shopify

Reached out to help and nobody can figure out how to make this work for me. I'm going in circles. Account is connected but no products so go to products, Shopify and it takes me to the app that says I'm connected then back to the page where I need to add products. Again, click on Partner Connection and go to the app store where it says I'm connected and ... getting nowhere.

Developer reply ·

Hi Steve Rude Art, We’re really sorry for the frustration you experienced. After the recent app update, this should be a smoother process, and we understand how going in circles is not helpful. Our team will reach out to work with you directly and get this issue resolved. We appreciate your patience and are committed to helping you get everything working as it should. Thanks for taking the time to leave feedback.

Steve Rude Art · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Horrible. Stuck in a loop that keeps asking us to install the app. app is and has been installed but still the loop. Not recommended at all.

Developer reply ·

Hi Grade City Comics LLC, Thank you for reaching out! We checked your account and saw all of your products were automatically synced and can be found via the “All Products” tab in Twitter Shopping Manager (https://ads.twitter.com/shopping_manager). We noticed your products have "unavailable" status due to image size compatibility issue. Please refer to the “image_link” section of our product specs guide (https://business.twitter.com/en/help/shopping-specs.html) and ensure that your product image links meet all of the following requirements: - All images must be in JPG, GIF, WEBP, or PNG format. - The minimum image size is 500 x 500 px. - The maximum image file size is 5 MB. Once the image size issue is resolved, please reference our onboarding guide for next steps and don’t hesitate to reach out to us at merchant-support@twitter.com if you have any questions! Thank you! ​​ https://twitter.app.box.com/s/w19e6hh1aylyo3j4rdal8vygnq8x6vvv Thank you, Twitter Shopping Support

Grade City Comics LLC · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

We're stuck in an endless loop after connecting Twitter. It says our products are synced and we're ready to set up our store front. We click the button to add products from our Shopify, then it leads us back to this page to add the app, which we have done. I can't do anything from this page now except read reviews and leave my own. I can't get any products to show on our Twitter account.

Developer reply ·

Hi LushDecor, Thank you for reaching out! Once you’ve completed the onboarding steps on Shopify, you’ll need to head over to Twitter Shopping Manager (https://ads.twitter.com/shopping_manager) to create Product Sets and publish your Twitter storefront. Your products should be automatically synced and can be found via the “All Products” tab, and there is no need to manually add products or go back to Shopify. Please follow this guide https://twitter.app.box.com/s/w19e6hh1aylyo3j4rdal8vygnq8x6vvv for a full end-to-end walkthrough of the steps to activate a Twitter Shopping feature on your profile. Specifically, page 8 to 11 shows the individual step to publish a storefront. Please reach back out to merchant-support@twitter.com if you run into any issues! Thank you, Twitter Shopping Support

LushDecor · 16 minutes using the app
★★★★★
Shopify

My account is published and active on Shopify... but my Twitter profile is empty, I can't see nothing. How do I troubleshoot this?

Developer reply ·

Hi Shelo Nabel USA, Thank you for reaching out and sorry for the confusion! Please note that the Profile Spotlight and Twitter Shop are visible to users based in the US on mobile devices (Web support will be rolling out soon). We're really excited to see you onboard, and please don’t hesitate to reach back out if you still experience any other problems! Thank you, Twitter Shopping Support

SHELO NABEL USA · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

Catalogue wont connect, and its virtually impossible to add products manually. The app isnt working to connect the shopify store products either

Developer reply ·

Hi Klora, thank you for your interest! We noticed you did successfully sync your product catalog with 2 products, and already set up your Twitter Spotlight in Twitter Shopping Manager. Please reference our onboarding guide to publish your Spotlight (page 10) as next steps and don’t hesitate to reach out to us at merchant-support@twitter.com if you have any questions! Thank you! https://twitter.app.box.com/s/w19e6hh1aylyo3j4rdal8vygnq8x6vvv

Klora · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

so far, the catalogue does not sync even thought it says it is connected. then when I check the sales channel, indicates that it is NOT connected. no clear indication of what the status is.

Developer reply ·

Hi Mettalusso, thank you for your interest! We noticed you were able to sync successfully and enable a storefront on Twitter. Please let us know if you need any additional assistance!

Mettalusso · 1 day using the app