← Apps

Zotabox: All in One Marketing

by Zotabox · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (146)

★★★★★
Shopify

Eco Bag Plus · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

application is very clicky. banner doesn't show. support is slow.

SprintRay Store · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Bellatrix , was very helpful .. Thank you

Developer reply ·

Hello Kisa, Thank you so much for your kind words! I’m really glad I could help you get everything pointed in the right direction 😊 Wishing your store continued success! Warm regards Kathleen

Bling Jewelz · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Kathleen was lovely, knowledgeable and extremely helpful! Love this little app. Works perfectly!!

Developer reply ·

Dear Lori and Emily, Thank you so much for your kind words! 🌟 We're thrilled to hear that you’re enjoying the app and that I could make things easier for you. Your support truly means a lot to our team, wishing you continued success with your store! 💖 Sincerely, Kathleen

Momsanity · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Schnelle unkomplizierte Einbindung. Schneller Support.

Developer reply ·

Hallo Marcel, Vielen Dank für dein tolles Feedback! Es freut mich sehr, dass die Einrichtung schnell und unkompliziert war und unser Support dir helfen konnte. Deine Kuchen und Feinkost sehen fantastisch aus – wir freuen uns darauf, dein Wachstum mit Zotabox zu unterstützen! Liebe Grüße, Manuel

★★★★★
Shopify

Thank you Bellatrix for fast response and for assisting me in contact form, we have been using this zotabox for over 10 years. The app is good and their service is excellent. Fast and prompt I highly recommended. Thank you Bellatrix again for her patient and skillful for assistant me

Developer reply ·

Hello, thank you for your wonderful review! We are so grateful to hear that you've been using Zotabox for over 10 years. We truly appreciate your continued support and we wish to keep on contributing to the growth of your business. Love from Zotabox team!

MONTANA WEST U.S.A · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Recommended. Customer service - Manuel, is very friendly and helpful in guiding how to use their app.

Developer reply ·

Cheers Hamel Team, Thanks so much for the kind words and recommendation! 😊 It was a real pleasure working with you — your team is super friendly and professional, and I’m glad I could help out. Love the work you’re doing for car film — so much creativity and quality! Happy to be a small part of your journey. If you ever need anything, just give me a shout! Thanks, Manuel Zotabox Support 💛

Hamel Marketing · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

I reached out to the customer service team to help me customize the app, and they were very helpful. Thank you!

Developer reply ·

Hello Maria, I'm really glad we could help you customize the tools, especially with the upsell settings 😊 We truly hope to contribute to the growth of your store in the near future!! Also, your herbal products are so thoughtful and full of care — it’s easy to see how much love you put into each one. We’re happy to support your beautiful work in any way we can. Always here if you need anything 💛 Kathleen Zotabox Team

Birth Song Botanicals Co. · Almost 9 years using the app
★★★★★
Shopify

Happy to recommend - use everyday permanently on my site www.perfumedjewelry.com and during the busiest times of the year my subscription pays for its self in days! Very flexible, easy to use and helpful when I've needed it

Perfumedjewelry · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Manual was so very helpful. I am so pleased with this app. Very fast service.

Developer reply ·

Hi Kim, Thank you so much for your sweet message! It's a pleasure supporting you! Tailspin Bracelets, is so lovely — full of heart and creativity. It means a lot to be part of your journey. If you ever need anything, I’m always here for you 💛 Manuel Zotabox Team

Tail Spin Bracelets · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app, great comms and support.

Developer reply ·

Hi Jason, Thanks so much for your kind words and for being very patient with our team! It's a pleasure supporting you indeed <3 I love how you make choosing a clothesline simple for everyone. We're glad to be a small part of it! Let me know anytime if you need support. Warmly, Manuel Zotabox Team

The Clothesline Store · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app, very easy to use

Developer reply ·

Hi Goodwood Originals team, Thanks so much for the kind words! Your store looks amazing, and we're glad the app's been easy to use. By the way, we’ve just launched a brand-new AI Smart Upsell tool—great for boosting sales. Let us know if you’d like to try it! Warmly, Manuel Zotabox Support

Goodwood Originals · 1 minute using the app
★★★★★
Shopify

好用,图标设计也好看

Developer reply ·

你好, Youmibo! 非常感謝您!很開心聽到您喜歡我們的圖標設計 😊 您網站的風格簡潔又現代,能為您品牌提供協助是我們的榮幸。有需要時,隨時歡迎聯繫我們喔! 祝你一切顺利, Zotabox

jxyoumibo.com · About 17 hours using the app
★★★★★
Shopify

This is the best tools , easy to use and great support

Developer reply ·

Hi BEON Team, Thank you so much for taking the time to explore our app — it's truly a pleasure working with such a fantastic team like yours! If you need any further assistance, just let us know — we're always here to help. Best regards, Zotabox Team

BEON Diamond · 26 minutes using the app
★★★★★
Shopify

This is really helpfull for the promo.

Developer reply ·

Hi Ashley and Hauslife Furniture Team, It’s been a pleasure supporting you! I hope you’re able to resolve all the remaining bugs from the other apps. If anything comes up related to our tools, the Zotabox team is always here to help. Wishing you all the best with your business! Warm regards, Zotabox team

Ashley Furniture Homestore · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

UPDATE April 2025: This was a phenomenal great tool for many years we used it. Now they either got sloppy or greedy, as all of a sudden tools are not working anymore, can't activate them and the new dashboard is a shear nightmare without oversight and extremely user unfriendly. All the widgets are now just presented in an endless long scroll down menu, instead of being nicely grouped to their class as in the old dash board. We can only say: The old programmers had class, the new developers just get fancy without having any concept or clou what business owners need! Big shame. We downgrade from 5 stars to 2 stars until things are hopefully brought back in order! UPDATE: After reaching out to the company, the CEO did not only confirm a major server upgrade of their app platform to prevent outages like experienced in the past months in future, but they also issued a very generous compensation. This is a customer care and service rare to find these days. So we are happy to change our former 2 star to a 5 star rating! We are long time customers of Zotabox and we really love their large variety of tools, like banners, popups, promo boxes, tabs, etc. BUT: since about one year their back bone became very unstable. This year alone, we lost several times for hours and longer connectivity to their service, unfortunately exactly during peak sales season like Black Friday and Christmas. They host their service on a Cloud server which seems to be not quite reliable. After contacting the developers several times, so far we have not seen any major improvement. The latest incident lasts alreday over 24 hours with no service anymore. If Zotabox service is not majorly improving their availibity we will have to move on to a different app. So sad...

Developer reply ·

Hi Rainer, Thank you so much for being a long-time client and for taking the time to share your feedback — it means that you truly care and want us to improve. We understand the frustration you felt, and we’d love to clarify and assist: 1️⃣ Tool Activation Issue Due to a recent update in our pricing policy, there’s now a limit on active widgets. That said, our support team has manually raised the limit for your account — so you can now use your tools without any disruption. I have emailed about it yesterday. Everything should work normally now 💪 2️⃣ Navigating the New Dashboard We hear you — the new layout can take a little getting used to. Here’s a quick guide to help: - To create a new tool, head to the Dashboard where tools are neatly listed by feature. - To manage your existing tools, go to My Widget — there you’ll find all the active tools you've created. Tip: You can also use the search bar at the top to instantly find your tool — no need to scroll endlessly anymore! We know change isn’t always easy, especially when the previous setup worked so well for you. But many of our longtime users are starting to enjoy the improvements — faster performance, easier access to features, and more consistency across tools. We truly hope the updated experience will grow on you too. If things feel smoother now, it would mean the world to us if you'd consider updating your review 🙏 Again, thank you for your honesty and continued support — it helps us improve and serve you better. Warmest regards, Manuel Zotabox Team 💛

Heaven of Sound · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Atención personalizada, rápida y atenta. Manuel se esfuerza por satisfacer las necesidades de personalización, mostrándose proactivo y con mucha eficacia resolver cualquier necesidad de los clientes. Muy recomendable.

Developer reply ·

¡Hola Daniel! Muchas gracias por tus amables palabras y recomendación. El compromiso de LISA Institute en ofrecer educación práctica y de alta calidad es evidente y verdaderamente inspirador. Es un placer apoyar a una institución tan apasionada e influyente. Espero seguir ayudándote a crecer y a apoyar a tus increíbles estudiantes. ¡Un cordial saludo! Equipo de Soporte de Zotabox

LISA Institute · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Very kind and patient staff. Fixed a problem shopify could not identify for me. Manuel really went above and beyond to help me. I truly appreciate it.

Developer reply ·

Hello Nick, Thank you so much for your kind words and the amazing teamwork yesterday! Our team is so happy to support you on time with the Contact Form tool and we hope to contribute a small part to grow your business! Our tech team is always here if you ever need further support <3 Much appreciated! Manuel

Custom Foam Letters · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Previous Rating: ★☆☆☆☆ Updated Rating: ★★★★★ All my previous concerns were resolved after reaching out to Manuel, the new Customer Success Manager at Zotabox. He was incredibly helpful and completely changed my perspective. Thank you for your time and assistance—wishing you all the best!

Developer reply ·

Case updated: Hello there, we have sent you the message from Shopify. Based on their investigation, you have not been charged any amount. The charge that you showed us was a pending charge, which is common for credit cards. If you are charged, please contact us and Shopify so our companies can refund you. I am sorry that all of us were involved in such an unwanted incident.

ElGranero Typewriter.Company · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

It has done what I have needed it to over the years

Developer reply ·

Thank you for your amazing support! It’s been a joy to help your business thrive over the years. Cheers to more milestones together! We’re committed to delivering top-notch solutions as we grow. Best wishes, Zotabox

Helmetnation · Over 7 years using the app
★★★★★
Shopify

Manuel is the best customer service representative

Developer reply ·

Hello Alex, You always have the kindest words! I feel fortunate to support you and wish your new shop tremendous growth. All the best, Manuel

Hidden Couture · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

We're using the ZotaBox on a large scale withup to 200 Tools running at the same time and are happy with the outcome. It's especially needed to showcase influencer codes in the shop since we do see an incease in CVR when using zota-box. Support is helpful and easy to contact.

Kess International · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

Excellent customer service

Developer reply ·

Hi, This means a lot for our customer service team. We are always committed to improving our product and service in order to help merchants increase sales. Thank you for your kind review!

St. Croix Rods - Dealer · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

SO EASY!! Looked everywhere for this and once I found it, setup in 2 mins! Highly recommend.

Developer reply ·

Hello, Thank you for your 5-star review. This means a lot to our customer service team. We are working hard to make our app even more convenient for our merchants. Our in-app chat support always reply within 12 hours so don't hesitate to send us a message if any issue comes up.

Chantal Handley · 4 minutes using the app
★★★★★
Shopify

J'utilise zotabox depuis des années. C'est simple à utiliser. Le nombre d'outils disponibles est impressionnant et pas besoin de tout traduire !

Developer reply ·

Merci beaucoup pour votre aimable critique. Veuillez nous faire savoir si vous avez des questions ou des demandes. Nous avons ajouté une nouvelle fonctionnalité d'ajout au panier et de vente incitative que nous espérons que vous apprécierez. Passe une bonne journée.

★★★★★
Shopify

I have had this product for a few years. I do not use the promotional banners often. It seems that every time I do need it, there is a new bug that prevents me from using it. Then, they fix the bug after my need no longer exists. Until the next time....

Developer reply ·

Hi, We are sorry for the inconvenience. You contacted us on Saturday and the bug was fixed by Sunday. Browsers, operating systems and websites have updates that may conflict with our tools (this is normal for all app services). We fix any conflicts in 1 business day. We wish you the best with your online business.

Rhinestone Jewelry Corporation · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

I used this App to help me upscale my business and bring in more sale. This App is very good especially if you are just starting off your business as you get a 30 Days Free Trial so you can test it before you start paying for it.

KVGP Clothescessories · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Really useful app that is reliable, intuitive to use and very flexible, including a large range of set-up options. Recommended.

Developer reply ·

Thank you kindly for your nice review. We wish you the best with your online store and hope our promotional tools help you to increase your sales.

The Shredder Warehouse · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

The 5,000 page views is nothing for an average website at $12.99 per month. You should increase the page view to accommodate medium size websites. The 5,000 page views is less than a week, sometimes even just a few days, and then your app goes down withing that time frame. Please don't mention to upgrade, because luring vendors in at $12.99 and then having them pay $79.99 is insane after having us spend time setting things up.

Developer reply ·

Hi, we are very transparent with our pricing on the Shopify app store and our own pricing page. We do not 'lure' in merchants. We can also create custom plans to accomodate any merchant's unique situation. You can re-install our app if you wish (and keep your current settings) and we can work to create a custom plan that fits your needs. (for other merchants we don't only have 2 plans and immediately require mid size websites to pay $79.99. We also have a mid price range of $29.99 and custom plans are available as mentioned). You can save 30% by paying yearly. We also give 20% extra visits every month for free. We wish you the best with your online store.

Monaco Jewelers · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

This app is very easy to use and if I have an issue my email is answered quickly. I would recommend this app.

Developer reply ·

Thank you very much for your kind review. We love it when merchants use our tools to improve their store's performance. Have a great day.

Blueberi Boutique · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

This app has been a huge help. I love popups and the header bar. These tools help us to reach our customers with important messages we don't want them to miss. Strongly recommend. They also have amazing customer support. Do yourself a favor and give them a try! We have been using this app for 4 years, and never had any issues

Developer reply ·

Thank you very much for your kind review. We love our long term merchants. We wish you much success with your online store. Let us know if there is anything else we can do for you. Have a great day.

Performance Meal Prep · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

This app is super easy to use and easy to navigate on. So far I'm on the free trial, but I really like how it spiced up my website and how much you can add to your site with just this one app! You can add different banners and tools for different countries which is a MUST for me! I will continue to use this after my trial period!

Developer reply ·

Thank you very much for your kind review. We love to hear merchants having success and increasing their sales with our tools. We wish you much success with your online store. Let us know if there is anything else we can do for you.

LIVI BEAUTY · About 23 hours using the app
★★★★★
Shopify

Intuitive UX, super easy to use since they offer all necessary kinds of promo banner types and great display settings and features like timing, countdowns, styling, location-based settings, etc. The support is super kind and fast as well. Had such a great experience - Paul fixed all our issues within minutes. Highly recommend Zotabar and their lovely support.

Developer reply ·

Thank you very much for your kind review. I personally did not fix the issues but our support technical team are the best. Let us know if you have any other issues or questions. Have a great day.

Asphaltgold · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

This is a really great tool for customizing banner promotions based on specific brands (versus the stock header bar that is static across all pages). It allows you to set active start and end times for the banner to appear which is great and works very well. Super happy with it!

Developer reply ·

Thank you very much for your kind review. We wish you the best with your online store and don't hesitate to ask if you have any other questions.

Healthier Elements · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

Love this app! Literally is the best price vs conversion of all the apps we have and have tried. The support is amazing!

Developer reply ·

Thank you kindly for your nice review. We wish you the best with your online store and promotions.

HODL-TEE · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

This app is very easy to use. love it. Would recommend to any store to use. Very intuitive. give it a try.

Developer reply ·

Thank you very much. Please let us know if there is anything we can do to make your experience with our tools more enjoyable. Have a great day.

Petland Canada · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app, very interesting features and very reactiv support. We like it (MCA Group, from South France)

MCA Group © · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app - we use it in multiple campaigns to increase conversions specifically with header bars - awesome support staff too

Manor House Sinks · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Good app! Works for our business needs. Great Customer Service! Always quick response when we need.

Developer reply ·

Thank you kindly. We hope you continue to enjoy your Zotabox tools.

Bubble Belly moms | babies | kids · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

This is a simple to use app, effective, and free, which is appreciated. I use it to change up our landing page on a regular basis.

Developer reply ·

Thank you very much for your kind review. We currently don't offer a free plan (but have kept the free plan for our old merchants). We hope you continue to enjoy your Zotabox tools. Please let us know if you have any suggestions for improvement.

Absolutely Fabulous at Home · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Loving it! It's perfect for our 12 Days of Christmas Sale since I can schedule the headers. I appreciate how easy it is to use and that it works great across both computers and mobile devices.

MadeOn Skin Care · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Quick and efficient, it just works and is easy to configure. Then if you want to further tweak your promo, you can drill down further in settings.

Doorbird Intercom · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Just added a COVID header bar to my web site - so quick and easy to use! Would highly recommend to anyone.

Dancewear For You · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The customer service and response is fantastic. I had a challenge getting it to do what I needed but the folks at Zotabox made it happen. Well Done!

The Nothing But Company · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Was told by the CEO of this app that they don’t provide any support to those on their free plan and that I’d have to upgrade and pay them to get any help! I thought that was quite rude. Especially coming from the founder itself.

Developer reply ·

I am sorry you thought my reply was rude. I only mentioned it after supporting you (for free) and after you asked the same question twice. You have been using our free tools for a long time (and benefited from them). We have also never charged you for our support even though we have discontinued our free plans. We see you still are continuing to use our free tools (that we have discontinued) and we wish you the best with your online store.

AJ Craft Supplies · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Welcome Header Bar helped me promote discount codes and free shipping options, making it easier to communicate added value to my customers. Love it.

EDNA MADERA | Studio · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Could not be easier to use, allows me to steer attention where I need it on the site and definitely gets attention.

Brooklyn Copper Cookware · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

Really recommend this app. I have tried other free apps, their bar will overlap my navigation on the top while Welcome header bar won't. What's more, Welcome header bar has many practical functions like easy pop-up and it is easy to use. This app doesn't offer free plan but you will find it worth to pay. It can be used for 5 websites. As I have more than 1 websites, I found it really awesome to pay one app and get all websites all set

knewkey · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Works great and does a nice job. We use the free plan which does run out of total site visits for us pretty quickly but the $10 upgrade per month seems high. We would be interested in a "one-time" amount for an upgrade but we don't like monthly recurring costs.

Developer reply ·

Hi, thank you for you kind review. I understand the issue with the monthly payments. We try to keep our payments very low for all the features you have with Zotabox. If we get more requests for a one time payment we will consider this option. Thanks for your suggestion.

TerraSlate Paper · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The app is easy to use and has a tonne of free features which are great, plus some paid features for more advanced stores.

Access World · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

This is a really useful App, it works really well and is very easy to use. LOVE IT It i really great for when we have sales and new arrivals in that we want to highlight on the website. Work perfectly. Thanks

Life & Soul Boutique · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

This app is great if you only need a basic tool or if you have experience with web development but not great anywhere in-between. It has many tools in it's toolbox but they don't seem to be optimized for responsive design. If that is something you want then they provide a place to add custom CSS on all tools and custom HTML on some as well as ways to access the tools via Javascript on your site.

Developer reply ·

Hi Sierra, thank you for your review. Our tools ARE responsive. Can you tell us where you had any issues, what tool you are using and what device and browser you were using. We have not had any other issues with responsiveness. We look forward to your reply at customerservice@zotabox.com

Sierra Sage · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I use the Welcome Header Bar to announce all my Events and Sales! It is SUPER easy to use, gives several different varieties, and is always dependable. I highly recommend this to anyone with a Shopify site!

Reilly-Chance Collection · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

It does the basics well and if you want a bit more functionality you can upgrade to the paid version though we've never needed to. Nothing to complain about with this app. Solid.

ScottyMakesStuff · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

They offer many different types of apps and we can use more than one at a time, which i haven't seen with other companies.

Liberterre · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Love this app - easy to use and free. Very intuitive with a good range of customisations. Very easy to update with new promos.

musluv.com · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I don't usually write reviews here. We were headed out for vacation and wanted to notify customers about our revised shipping schedule. This tool is exactly what I needed. It's easy to configure, very flexible, and works perfectly for our needs. Highly recommended.

Fieldtestedsystems · About 17 hours using the app
★★★★★
Shopify

Quick and easy way to add a welcome header bar to your Shopify store. We would highly recommend this app! www.lasersandlights.com

Lasersandlights Com · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

Didn't like this app. and uninstalled it immediately.

Midnight Glamour Shop · 6 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great APP very helpful to my store , Great customer service i had small issue they fixed it right away

Majorleaguejewelers · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

Great and very simple! And it's perfectly optimized for mobile!

Id Rather Be With My Dog · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

a pretty good app would def recommend for a try!

Multilingualbooks · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great App, easy to use. Easy to Install. It add the pop to your website

Wa Ocean Earth · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Just installed the Bar. Easy set up and Looks great. I look forward to trying out their other tools! YES!

Verdier Jewelry · 44 minutes using the app
★★★★★
Shopify

excellent application to inform promotions clients!

Aminco · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

I started with a free version and ended up to upgrade to a paid - Premium, because the app is a life saver! I highly highly recommend. I have two online stores and used other shopping platforms thus lots of apps. I typically uninstall many of them with various reasons. I feel like I am getting several apps from one! Zota is very easy to set up, extremely versatile, works flawlessly, and most importantly price is reasonable. You can add multiple stores at no additional cost. They continuously launch new functions and improve the app. I've asked a few tweaks and changes and they did the changes within 1-2 days. I don't write reviews, but Zota is an awesome app that deserves 6-stars. I am grateful that I found this app.

Oricanoe · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Great App! Highly recommend it!

Shopcluizel · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app! Easy, clean and you can run multiple adds Check me out www.universe-rugs.com

Shiraz Rugs · 35 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great self-serve dash and customer support. Cheers guys!

Grin Natural · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

Awesome features that add a ton of value to the website for the customer.

Tj Office Furniture · About 22 hours using the app
★★★★★
Shopify

I don't like the link back to Zotabox in the announcement bar

Yoga Clothing For You · 37 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Highly recommend to try this app. It's great and the trial version was really helpful for me to test out on all the function. Will be getting the paid version soon!

Lakukan · 24 days using the app
★★★★★
Shopify

Went through 4 different banner type apps which i couldn't figure out. Used this one and was so annoyed i didnt find it first. A pleasure to use.

Dancing Dust · 40 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I REALLY love this app.. It offers so much for free. It allows for so much flexibility with the amount of things it can do yet its not a complex app. Its EASY to use, logical, while being super customisable. It fits me needs perfectly. ALSO I needed help with an installation issue, sent a support request and prepared for the long wait but the response was seconds! The issue was resolved quickly. I have no problem recommending this app, its well designed and the developers deserve all my 5 stars. Cheers

Lads Nation · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

Extremely effective! A very powerful and easy to use app. Highly recommend. Thanks, Elbowgrease.com

Useelbowgrease · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Works great for what we need!

Wooden Ships · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use and great addition to our website. Customer service was quick and helpful with anything we needed! Thanks!

Perth County Moto · About 14 hours using the app
★★★★★
Shopify

Using the Top of Page feature right now. Seems to work okay. I'll be monitoring my homepage speed to see if anything changes. I plan to implement more features at a later day. Russ Murray, Operations Manager https://www.delawarebusinessincorporators.com 302-996-5819

Delaware Business Incorporators Inc · 11 minutes using the app
★★★★★
Shopify

This is a great app. You not only get the Welcome Header bar in the free tools pack but lots of other useful tools. You can customise them too. It's so easy to use. The 'after sales' service is second to none. Would definitely recommend.

Jewellery By Linda B · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

We have installed this APP across 3 of our sites www.hoistshop.co.uk , www.cabledrumjacks.co.uk and www.winchshop.co.uk. It has been one of the best and easiest to install and use, it gives us so much more options to promote our business. Dave UK

Winchshop · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Couldn't be happier! Love the product, the service is quick and unbelievably responsive. Had a slight glitch with the top bar and I sent in a quick note regarding the matter. Within 24 hours the glitch was fixed and my site is looking better than ever. Thank you zotabox for the helpful products and service!

Road Runner Bags Us · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

So far, it's been great! I was having dev issues with the promo bar, and the team fixed it very quickly--literally overnight. I also love the Facebook chat box & slider features. Implementation is super easy, and customization is a breeze. I do wish they had more interesting fonts to play with.

Birdygrace · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

The best hello bar we've used.

Ramp Champ · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

A great tool which are very easy to manage yourself. Great customer service, I can highly recommend Zotabox!

Sanzibeauty · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

We LOVE Welcome Header Bar. Easy to use, easy to install and full of great features.

Kids Car Sales · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

The app is very simple to use and offers some options when it comes to customization. I like it :)

Webbs Mid Century · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Awesome! We're using this on http://store.bumsonthesaddle.com and its working great.

Bots Store · 4 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great tool for conversions! must have! best tool for urgency and building trust with your customers. Perfect to do promos!

Sexyrealsexdolls · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great app to add a banner to your shop! I use it to inform my customers about Free Worldwide Shipping offers, discounts that might run at the moment, or just to welcome them on board!! I'm very happy with its customization options -- colors, transparency, fonts etc. Totally recommending it !

Mylifebox Designs · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Great and very effective selling tool for my Shopify store! Definitely 5 Stars! Thanks, Steven

Fastball Collectibles · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Strogly reccomended. Has a ton of useful features for your campaigns. You can check on www.artbedding.us

Artbedding · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

I a pretty good at apps and this was very easy to use, but would not work all the time. I changed the settings so many times to see if that would work, but no change. I have removed it and using another app.

Face N Earth · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Great app Love it and its simple to use.

Zuggatea · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

The best header/announcement bar for Shopify. It works like charm and it's free!

Stage V · 22 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Works really great ;) I've been using it for a while now. Thumbs up!

Survivalstore Dk · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

Overall I like it, I have had issues with the bar taking over the space where my navigation buttons should be seen. It used to move down but it now causing issues.

Freedomdaysales · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

A really handy app for themes that don't have a built in header bar in the theme settings

Metcheck · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

So far , SOOOO Good! Looks great on my site!

Vintage Modern Revival · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Cool app. Great to add functionality to the shop

Beautyspot Nz · 10 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great product. When sales are slow use the app and what the sales increase.

Babysupermarket · 7 months using the app