← Merchants

Used by God

United States

Reviews (11)

★★★★★
Shopify

07/05/26 Update: Always a great experience with the Judge.me team. Their fast and prompt attention and willingness to always jump in is much appreciated. I love this app! 07/08/24 Update: We recently did a theme upgrade and the support provided by the Judge.me team was excellent and professional. They quickly jumped in to assist to ensure that everything was working correctly. Perfect fast and prompt service. I needed to quickly increase the size of my star rating. I reached out to support and it was done in less than 3 minutes. Great customer service and speed.

on Judge.me Product Reviews App · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Update: This app has really increased our store's response times to customers as well as helped increase sales conversion. Just 1 simple quick response has led to some great sales. Thanks Shopify! Sorry that it took me so long to switch to Shopify Inbox from my old chat provider. The features are very valuable and the customer information really helps you tailor the customer's experience. One of the best apps that I've used on Shopify. Thanks for building this app.

on Shopify Inbox · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Lee-ann was very attentive and promptly answered my many questions as I was setting up my first funnel. This app is very intuitive and thus far the customer service is awesome. Looking forward to seeing this app increase my revenue and AOV.

Developer reply ·

Thank you for your amazing review and feedback🙏 Our support team is always ready to help 😎

on ReConvert post purchase upsell · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

This is app is awesome. The ROI is tremendous. From email collected conversion to revenue. This has to be the best app on Shopify. You can't go wrong with this app in your sales funnel.

on Original Wheelio spin pop‑ups · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Very professional team and great application. I'm testing this out now and hoping for great results.

Developer reply ·

Updated Mar 3, 2022 Hello Used by God, Thank you so much for taking the time to write such a kind review! Thanks to your useful feedback, our development team is inspired to keep improving the software! If you require any additional assistance, please contact us by live chat or email at support@secomapp.com. We're always willing to assist. Our first priority is always to provide you with the best possible service! We wish you the very best! Fletcher Free Gifts - Customer Support Team ------------- Hi Used by God team, We have sent you an email regarding the trial period and a follow-up email to see if you need any further assistance. I look forward to your response!

on BOGOS: Free Gift Bundle Upsell · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

11/24 Update Is this application still working? I've reached out several times over the last few weeks with no response. 12/14 Update: This application continues to help me provide social proof. It definitely boosts sales and the technical team is awesome. They jumped in late tonight to customize a popup for me. Totally wonderful team! Awesome sales popup. Great variety of design templates and configuration settings. Looks great on a PC and mobile. I ran into a technical issue and the development team resolved the issue in the middle of the night. Very responsive customer service.

on Zoomifi ‑ Sales Popups · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I've reached out to their development team numerous times about the order delivery date not being displayed on the order confirmation page. I have customers constantly reaching out requesting this information. At first I was told that the information was there, then I ran a test and saw that it wasn't. I reached out to them numerous times over a month-long period. They finally contacted me and told me that it wasn't there after saying that it was and offering to make the changes. They said that they would send a collaborator request to make the changes. No request ever came. Then I reached out to them again. This time they told me that the change would be available in a future release and that they didn't have a release date. I asked them if they could make the change since they already told me that they would. Still haven't heard anything back. Their customer service isn't great and you shouldn't have to constantly follow up with them. Especially after they told me that the delivery date was on the confirmation page, then told me they would make the change, and now waiting on a release date....

on Plex: Delivery Estimation Date · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Just installed this app. I've been looking for something like this for weeks. Easily displays recommendations for the cross-sell cleanly under the Add To Cart button. Nice app. Hopefully, this will help me raise my AOV.

on Also Bought CBB · 42 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I'm loving this program. Tracking affiliate commissions and setting up their personal discount codes is super easy. Really hoping that this turns out to be a successful component of our marketing strategy.

Developer reply ·

Thank you so much for your generous review and thank you for being the best part of Secomapp. Your feedback means a lot to my team. We will keep on improving our system for valued users like you. If you have any questions or concerns, feel free to drop us an email at support@secomapp.com. Happy new year!

on UpPromote Affiliate Marketing · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

The app's admin and setup time is awesome. In terms of performance, it's highly questionable. It appears that you get better performance on a paid plan. For now, I'll search for other apps and perhaps in parallel find a developer that can lazy load their application.

Developer reply ·

We're really sorry that you didn't enjoy using our app! Instagram's API returns only large uncompressed images and doesn’t have any options to return resized images, like Shopify does. This means all we have are large uncompressed images to load. It also means we cannot compress them or lazy load them when pulling straight from Instagram. However, on paid plans we are now auto-compressing and hosting images from Instagram for faster loading. On the free plan you still have some options: you can compress your images before uploading them to Instagram - that will help the images load faster as well. As well, you can simply decide to show fewer images on initial load, and that is dictated by the "Number of photos" option in the Customize Gallery screen. The fewer images that load initially, the faster the gallery will load. Again, we're really sorry that you didn't enjoy the app and we are doing all we can to alleviate the issues caused by Instagram's API. If anyone has any questions or concerns, they can reach us anytime at support@spacesquirrel.co

on Covet Instagram Feed & Reviews · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

This company is always responsive and quick to jump in to resolve issues. The app works as expected and helps solidify social proof.

Developer reply ·

Responsive, quick, and solid social proof; we'll take it! 🙌 Thanks for the love. (And cool store name, by the way!)

on Kudobuzz Product Reviews & UGC · 2 months using the app