Linenly
Australia
Reviews (20)
Ranjika and the team were super helpful and very quick to respond whenever I had questions. The customer support is top-notch, and they made the whole setup process easy and stress-free. Highly recommend this app!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We greatly appreciate your kind words and are happy to hear about your positive experience with our product and service.
Excellent app for connecting Amazon and Shopify! The integration works smoothly — product listings, inventory, and orders all sync perfectly between both platforms. It has saved us so much time managing multichannel sales. The CedCommerce team is always responsive and helpful whenever we have questions. Highly recommend this app to anyone selling on Amazon through Shopify!
This is by far the best integration between eBay and Shopify. It keeps products, inventory, and orders perfectly synced, saving a lot of time. The support team is also incredibly helpful and quick to respond whenever you need assistance. Highly recommend this app to anyone selling across both platforms!
I had an extremely disappointing experience with BON's review app. I initially signed up to test their service but quickly realized it was not suitable for my business. Unfortunately, their ridiculously short 3-day trial was not enough time to properly evaluate the app, and I mistakenly overlooked the trial expiration. The moment the trial ended, I was automatically charged, without any clear refund policy in place. When I reached out to BON's support team to explain the situation and request a refund, they flat-out refused—even though I never actually used the service beyond the trial. Instead of showing any understanding or flexibility, they just gave me a copy-paste explanation about Shopify handling charges and pushed a "special offer" as if I was still interested in using their app. This is a terrible way to treat customers, especially for an app that should be building trust and credibility. A good company would stand by their service and offer a refund if a customer finds the product unsuitable. Instead, BON chooses to trap users with a barely-there trial period and then refuses to accommodate reasonable refund requests. If you're considering this app, beware of their predatory billing practices. There are plenty of better review apps out there with fairer policies and better customer service. Stay away unless you want to risk being charged for something you don’t want!
Developer reply ·
Hi Linenly, First and foremost, we deeply apologize for the frustration this experience has caused you. This was never our intention, and we’re truly sorry for any inconvenience. Please allow us to clarify the solutions offered in our previous message was our goal to ensure you didn’t miss any features that might be helpful or to see if we could offer suggestions to make the app work for your business - in case you were still interested. However, we completely understand if this wasn’t the right solution for you, and we regret not hearing back from you to explore other options. Please know that we never intended to impose any solution that didn’t meet your needs. We kindly asked for your opinion at the end of the previous email to work with you on finding a resolution that does if you were not satisfied with the offered one. That said, we've urgently emailed you our solution for this matter and truly hope you will check it. Thank you so much for giving us the opportunity to make things right. 🙏🏼 We're looking forward to hearing from you.
Excellent customer support with prompt responses and quick issue resolution.
Developer reply ·
Thank you so much for your feedback and support! We're thrilled to hear that you had a great experience with our support team with quick issue resolution. Your feedback means a lot to us, and we’re happy to know we’re meeting your expectations. If you ever have any questions or need assistance, don’t hesitate to reach out. We're always here to help! Best Regards, Cassie | Loloyal Support Team
Syncbase has been a game-changer for my Shopify store. Its real-time syncing keeps everything up-to-date, eliminating manual work and errors. The app is intuitive, with easy setup and robust automation features that save me hours on tasks like stock updates and customer data management. The support team, especially Théau, has been exceptional—prompt, friendly, and genuinely helpful. Syncbase has streamlined my operations, letting me focus on growing my business. Highly recommended for any Shopify store owner. 5/5 stars!
Developer reply ·
Thank you so much for your review! And we will keep improving the app to make it even better 🚀
Stoq is an impressive app with great functionality and ease of use. The standout feature for me is the fantastic customer support. When I needed help customizing button styles, their team was quick to respond and went above and beyond to ensure everything looked perfect. Their support is efficient, helpful, and really enhances the overall experience. Highly recommend!
Developer reply ·
Thank you for your wonderful review! I'm glad that I could help setup preorders for you and also customize the button and disclaimer text to match that of your store. We wish you the best with Stoq. :) If you have any issues/ concerns, please feel free to reach out anytime. We're available round the clock! - Sneha / Merchant Success Team
I contacted the support team to seek assistance, and I was truly impressed by their exceptional patience and swift resolution of the synchronization issues that were encountered.
Excellent customer service, user-friendly interface, and the top pre-order app on Shopify to date.
Avada SEO, with its responsive customer service, especially Jasmine's help in speeding up your online site speed, is truly remarkable. I highly recommend Avada SEO for boosting your online visibility.
I have been using TRUNK for a few months now and I am extremely impressed with the service. It has allowed me to keep track of my inventory more efficiently than ever before. It is easy to use and allows me to quickly see what is in stock, as well as easily order new items when needed. The customer support team are always available and very helpful in helping me solve any issues I have. I recommend TRUNK to anyone looking for an efficient and reliable inventory management system.
This app is great when you need a powerful tool to manage your return orders for your Shopify store. The customer support team is just efficient and super helpful.
Excellent customer service! I've tried all the page building apps for my Shopify store and this one is definitely the best!
Developer reply ·
We’re glad that you found what you were looking for. It is our goal that you are always happy with PageFly quality, so please let us know if your building experience was anything short of excellent. We look forward to satisfying you. Have a great day! PageFly | Kate - Customer Success Manager
They do offer amazing live chat support. I had some errors with google shopping feed, they were quite helpful and even had my schema markup error corrected. I think this app is the best one so far for your google and bing shopping feed. Thanks a lot!
This app is exactly what I'd been looking for. It has allowed my stockists to place orders directly from my website so I no longer have to generate manual invoices. It has saved me a lot of time so I can focus on other areas, Awesome Job Team!!
The team is really helpful with the app installed on my site. My product pages were built with Gempage and this app works perfectly with those pages.
I have tried almost all review apps for my shopify store. Judge.me is by far the best app as well as the most cost effective solution. It offers so many premium features which the other apps won't offer in their basic plan. Besides, all their customer support team members are just amazing. They are super friendly and patient. I've had a very smoothy onboarding assistance with them. I don't know why there were still a few store owners giving them bad reviews. I assume those sellers just tried their free plans without any patience to test all features properly. To make use of all review features efficiently and optimize your store, you are supposed to subscribe their awesome plan. The app developers really put lots of efforts to improve the app performance. Thanks, guys!
Great App and customer service! My shop was built up with Gempage. The team just customized the codes for me without any additional charge and helped me with the implementation. Now, all my product pages just look amazing with all those image lists organized. Thanks for the help from Shashank.
Amazing App! Aftership is just one of those 'must-have' apps for your Shopify store. It helps manage all your order delivery on a single page and keeps all your customers updated with auto notifications efficiently which could save you at least a few hours weekly. It helps build up trust in your brand and customer relationships. Highly Recommended!
It is the best purchase decision I've made for my Shopify store so far. Eric is a really nice person and professional in his field. He is always trying to solve my problems with his 5-star customer support. From this point, you can actually tell the difference between a 5-star app and 4.5-star app.