← Merchants

Pascal Official

United States

Reviews (14)

★★★★★
Shopify

We’ve been using QuickCEP for almost two years, and it has really helped our customer service team follow up on cases much more efficiently. Their AI agent also helps reduce a lot of manual workload and frees up our team’s time. The development team is very responsive as well and always quick to help whenever we run into any issues. Definitely recommend QuickCEP!

on QuickCEP: AI Support Agent · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

The response was prompt, and all the necessary functions were included. Recommended.

Developer reply ·

Thank you for the great review! We’re glad the virtual try on setup was smooth. Appreciate the recommendation and looking forward to supporting your brand further.

on Camweara Virtual Try On · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

The app is very easy to use, and the customer support responds quickly. Recommended.

on GV: Gift Card & Store Credit · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

This app is powerful, easy to use, and covers all our needs. The features are very complete and save us a lot of time. Support is fast and friendly — special thanks to Clara for her quick and helpful responses! Highly recommend!

on Globo Product Options, Variant · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

This is a must-have for tracking orders—reliable, easy to use, and covers all major carriers. The customer support is outstanding, especially Danica, who was quick to assist and very professional.

on 17TRACK Order Tracking · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Very satisfied. It can offer a set of features that cover all my needs. When I had a special request, the app was able to handle it without issues. Plus, the customer support is good too. especially Anne, who is very helpful, and friendly. She resolved my questions quickly and made sure everything worked perfectly.

Developer reply ·

Thank you so much for the wonderful 5-star review! We’re so happy to hear that Easify Product Options has been able to meet all your needs and even handle your special requests without any issues. It’s our goal to make the app as flexible and reliable as possible, so your feedback means a lot. We’re also especially grateful for your kind words about Anne. She’ll be thrilled to know that her friendly and helpful support made a positive difference and ensured everything worked perfectly for you. Thank you again for your trust and support! If you ever have more questions or need further assistance, our team is here for you 24/7. Best regards, Easify Team.

on Easify Custom Product Options · 30 days using the app
★★★★★
Shopify

BigBanner.ai is straight-up magic! I went from “we really need a banner” to a gorgeous, pro-looking section in minutes. No wrestling with fonts or colors—GPT handled all that. The flow is simple (pick a template, drop in a photo, tweak the copy, hit generate), and boom—banner done. Didn’t have to hire a freelancer, so I can put that cash toward ads instead.

Developer reply ·

Hey superstar—thanks for the ✨ five-star love! Stoked that BigBanner.ai turned “need a banner” into a pro-looking hero in minutes. Keep that freelancer cash for ads and swing by anytime you want fresh templates or quick tips. Happy selling! 🚀🙌

on BigBanner.ai: GPT Hero Banner · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

on Assortion: Upsell & Bundles · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

High level of customization, customer service staff responded promptly and patiently, highly recommended!

on Judge.me Product Reviews App · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

very good, and Customer service responded promptly

on EG Auto Add to Cart Free Gift · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Very responsible & real-time support. Fast and enable customization.

on Discounts, BOGO & Gifts ‑ AIOD · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

I would like to express my gratitude to Sanya, Joy, and the entire dedicated staff who have provided me with valuable assistance and support in the past. The template used for this application has proven to be highly beneficial, although there are certain areas that require further enhancements. Furthermore, the pricing structure appears to be somewhat ambiguous, necessitating specific inquiries regarding all price calculations, particularly in cases where a significant number of subscribers is involved.

on Omnisend Email Marketing & SMS · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

So far this plugin is still performing very well, I have upgraded it to a new package, looking forward to better performance

on TS ‑ AI Language Translate · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

It's terrible to use, there is no online customer service, many functions are not very smart, and I can't find the answer, and I can't solve it well after paying.

Developer reply ·

Hi, We do offer online support for our app TMS, including email support and many online guides and videos. We are always happy to help new users set up our app, and any questions you might have! Our records indicate that you sent us an email that we did reply to, but we never heard back from you afterwards. Can you check your email again in case it was sent to your spam folder by accident? Or maybe send us another message so that we can get your problems sorted out for you? Thanks! Henry

on Hextom AI Translate & Currency · About 16 hours using the app