← Apps

Amai PreOrder Manager + Notify

by Amai · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (542)

★★★★★
Shopify

Customer service leaves something to be desired. They did not respond to my message (the pre-order app stopped showing on our site for no apparent reason) for something like 6 hours. By the time they responded the business was closed. I responded back in the morning and was chatting with an attendant when I was logged out of the admin Shopify for our business. It took 10 minutes to get it back up and running and in that time the attendant at Pre-Order closed our conversation and is not responding despite making me wait hours to get them to respond in the first place. So I'm left with no chat and no working pre-order button. There's no apparent phone number to call either. Very frustrating.

Moss Danforth · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

POSH MIA · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Very dishonest developer. BE AWARE. Be careful using this preorder app. We discovered that we’ve been overcharged for more than two years. The current subscription price is listed as $24.95, yet we were consistently billed $39.95 without any clear explanation or notification. When we reached out, the response we received was dismissive and unhelpful. We were told that our subscription “has never changed,” which does not address the discrepancy in pricing. Instead of a proper resolution, we were simply asked to email another contact. This experience raises serious concerns about transparency and billing practices. If you’ve been subscribed for a long time, I strongly recommend reviewing your charges carefully. Very disappointing and untrustworthy. For those who subscribed for a long period of time, please check your plan and they have lam excuse like below "According to our CEO, there was no email to you because your subscription has never changed. Please email our manager". We discovered the price plan when app bugs happened again. If you have large inventories, the preorder mode has to be activated one-by-one. No way to turn on all products at the same time. They adivsed us how to resolve this issue but it never worked out. We don't mind paying $39.95 on a monthly basis. However, when the subscription plan changes, we never get any update or email notification for us to reconsider. When we reached out to the support, Amai just mentioned we are on the legacy plan ??? Strongly not recommend this dishonest preorder app.

Developer reply ·

Hi Ema's Table, as we have explained through customer support you have never been overcharged and this statement is wholly incorrect. You accepted the subscription at $39.95 when you first installed which was a pricing then, we are unable to modify any pricing or subscription as it is handled by Shopify and approved by you. We have recently changed our subscriptions for what they do and do not include as well as basing pricing based on Shopify plan, which there is now a $24.95 plan. We have offered to lower you on to this plan, we and Shopify have also confirmed you have been billed correctly and never overcharged. To repeat, we have released new pricing and tiers, your legacy plan was for unlimited usage and all features, if you now wish to change on to one of our new plans you can it isn't a problem. But saying we overcharged you for 2 years is wholly incorrect. Thank you.

Ema's Table · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

This App has been nothing but a problem. Stopped working on its own. Got it working again. Now I find out it works on desktop and laptop, not on an iPhone. Lost sales. Not sure how many.

DAYLODGE® GEAR · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Customer service is very on point and available when you need it.

Sin in Linen · Over 8 years using the app
★★★★★
Shopify

This app has been a huge help for managing preorders in our Shopify store. It is easy to use and integrates smoothly with our setup. What impressed us most is the outstanding support team. We recently had an urgent issue and they responded immediately, guided us clearly, and solved the problem extremely fast and professionally.

Developer reply ·

Thank you Weego!

Weego · Almost 7 years using the app
★★★★★
Shopify

Issues not resolved but when we create a ticket they create more issues on the frontend in live website

Developer reply ·

Hi RC Mumbai, please contact support and we'll work to fully resolve this for you. Sometimes themes interactive negatievly with our preorder button and it is out of our control, but we will always provide free dev support to fix this and get it working correctly. I apologise if it created a frontend issue. Thank you.

RC Mumbai · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app with prompt customer service.

Chersdelights Designer Clothing · Over 8 years using the app
★★★★★
Shopify

Amazing customer service - available, understanding, and great at problem solving. Product works great.

Deadbroke Denim · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

PreOrder Manager is a fantastic app, which covered all our needs for the pre-launch of several important products. The app worked perfectly and the customer service with Amai was excellent. When I had a technical query, their support couldn't have been better – their response time was super fast and they are clear about everything, and took care of the issue immediately. Highly recommend the product, and the team are brilliant.

Developer reply ·

Thank you Anton Thomas Art!

Anton Thomas Art · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Hi Mezcal, if you have had issues with installation then please reach out to customer service and we'll assist you. Thank you

Mezcal Júrame · 8 minutes using the app
★★★★★
Shopify

App is super glitchy, doesn't work, and the support is very slow and poor. They tried to fix the issue but it only delayed us when we should have just tried a different app from the start.

MAI · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Pleated · 17 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Ember · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Very easy to set up. I had some problems with my Theme and the functions, but I simply just contacted the staff through the chat. They fixed all the problems without hesitation.

Kube · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Jasper, needs a pay raise. He's awesome.

One Bed · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

easy to install and very reactive service i recommend

EZIclean MAROC · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Sehr sehr guter Support. War super hilfreich und schnell bei der Sache. Problem konnte direkt gelöst werden.

WOD World of Discs · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

The app will start charging after 5 products, despite us having used it for years. There was no notification about the change in plan details, and now it's $300/year ($25/month). As a result, we have no choice but to switch to a better app available.

Falconsekido · Almost 9 years using the app
★★★★★
Shopify

Soo many issue, need to talk with the developer all the time. Every time they fix on problem they create a new problem. I have been waiting 2 weeks on help with setting up "Coming soon" and notification sign-up with new orders. I am still a user but strongly considering finding a new app.

Developer reply ·

Thank you for your feedback. We apologize that the issue took longer to resolve as this is pertaining to a customize theme therefore the standard app-blocks does not work. With your feedback, we had made enhancements to the app so that the app-blocks can work better with customized themes. Therefore we would like to thank you for that.

M-KAE - Copenhagen · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Our pre-order button stopped working and after reaching out to Amai's support team it was fixed within the day. I greatly appreciate the turnaround time as we don't plan out pre-orders and it is usually something we need live within a few days.

glerups Canada · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

I've been using Amai PreOrder Manager + Notify in my shop for three years, and I love it! Having a reliable way to take and manage pre-orders has saved me countless hours of administrative work, a provides a simple, seamless experience for my customers. The few times I've had an issue with a feature, the customer service and product development team have responded quickly and resolved the issue within a day. I could not be happier with this product and service - they've earned a loyal customer!

Developer reply ·

Thank you Century Guild!

Century Guild · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Having lots of issues! We have items on preorder and it won't state that, doesn't add the tag or tell customer Now we are left having to send a lot of refunds and having unhappy customers... still waiting for an update from them UPDATE : preorder still having so many issues after they "fixed it" half the time it works, and then it doesn't every unreliable app.

Developer reply ·

Hi, we had sent several emails after resolving your issue but we had yet to receive a reply. Kindly get back to us should the issue remain unresolved.

CRYSTALS.COM · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

More items were sold out than what I had originally configured in the settings. Essentially, the system continued to allow sales of out-of-stock items indefinitely, despite my specific allocation of quantities for each product intended for pre-orders. Consequently, I'm dealing with numerous upset customers who are unable to receive the products they ordered.

Developer reply ·

Hi Venderbys Australia, please contact customer support if you are having configiration issues. During this period we recorded no issues with the app and no issues reported via other merchants. Thank you

Venderby's Australia · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

I'm having trouble with the pre-order button. Every time I selected it says stop selling item. I'll refresh it and for 3 second it works and goes back to stop selling item. Please fix this problem.

Developer reply ·

Thank you for your review. We had sent you an email few hours ago to understand your issue. Kindly reply our email or contact the support via the chat widget so we can investigate further.

iGlowe Fashion Eye Wear · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Fixed up my issues. Hopefully they wont happen again.

Importatoy · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

They have a very nice service team and quick to respond. I really liked this

Kylie Paige Wholesale · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

This product has the best customer support I've ever seen and that's what stands out. It also has all the functionality I need but is still simple to understand and use. Definitely a 5 star product.

Elite Level Status · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic customer service. I recommend them

MEXAS · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

We've been very happy with PreOrder Manager for quite some time but I'm writing the review to thank Rash and the team for going above and beyond to help find a solution to something that wasn't working properly on the site. A+ customer service and great to be in touch with a real person instead of an auto-bot!!!! Very satisfied customer. Thank you!

Norwegian Wool · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Such an amazing app. Has so many settings that just work. I'm surprised Shopify doesn't have anything built in for Pre-Orders, but this app has helped our customers understand the item they ordered was a pre-order. Their customer service is top-notch too. They've fixed any problems quickly.

Inovelli · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great, Aoo. It's just what we were looking for with customer verification of pre-order status. Hopefully, it will reduce the amount of email. On-boarding support was great!

Lounge Wagon · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

Perfect After service related to issue

SOOJIB · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

This app works magically to incorporate with our preorder items that are scheduled for 2024 Autumn Season. We wanted something that we can broadcast or advertise but without needing to worry about manually fulfill or letting the customer know that this item is for pre-order only. So lucky we found Amai, the support group is even more responsive and professional. Fixed our display issues in no time! Definitely great app and would recommend to any friend I know! www.x-dream.com.au

X-DREAM SNOWBOARDING · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

I've been using Amai Preorder Manager for 4 years now and the app is improving year after year rolling out new features. You can set customs settings at sku level, pre-order info are display at the cart, checkout and in the order confermation email. The support is great. Quick at replying and fixing any issue. It's worthy the fee! No doubt.

Mia Moltrasio · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Chaire and Dhurga, great customer service support - super prompt & fast. Fixed the issue very quickly --> 5 stars on this Regarding app, UI is quite simple to use and functions seem quite straight forward. Pricing still seem a bit too high to be honest, for what is available in the app, however worth trying. Definitely useful to avoid missing on orders or support new product launches. Thanks, Josh

Developer reply ·

Thanks! It's our pleasure to keep clients satisfied. If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

REEFLEX | Explore. Create. Inspire. · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Excellent Support & Features

Cyril R. Salter · Almost 8 years using the app
★★★★★
Shopify

North-89 · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

App works great. Does many functions that keeps customers informed in the metafields that cannot be done with any other app. Customer support is very responsive as well. We tried them a year ago and had some issues but they seem to have resolved them and the app works great now.

FITScrubs® Inc · Over 7 years using the app
★★★★★
Shopify

This App is worth every penny. It's really easy to use and does its job perfectly. The support team are amazing and extremely fast, responsive and helpful. Thank you Amai for the great App and service!

Khan Scope Centre · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

This app is great! My theme is very customer and none of the pre order apps are compatible with it but Amai has the best customer service and was able to configure my theme to work with the am very very quickly and it was up and running in no time. They answer pretty well immediately. Thanks Charlie and Rash for all your help!

AZUR FIT® · 26 days using the app
★★★★★
Shopify

Glitched app, does not work sufficiently. I have items set for 'disabled backorder' yet they are available to purchase which in return is causing us so much inconvenience as we are having to personally contact each individual. Will be removing this app as soon as we upgrade our website.

Developer reply ·

Thank you for your review. Here are some of the findings during our troubleshooting. You can refer to our email to you which provides more details such as screenshots. - The continue selling when out of stock options are turned on. - From our logs the last time someone turned off the pre-order for the product was in August. - There was another pre-order app already installed on 16th May, 2 months before our app was installed. As mentioned in the email, we would require your assistance to ask Shopify for any audit trial and we can further proceed with our investigation to identify the root cause. Thank you.

Gee Hair · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Amai always answers any questions we have so promptly. They make sure that the issue is resolved and we are comfortable with how to navigate the problem is it pops up again. Thank you!

Barbara's Needlepoint · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The button installed but then wouldn't move where I wanted it - Tried to get help and no response - uninstalled. Hoping I now get my money back I paid upfront.

CharlesTed · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Unclear how it works and I want to cancel my trial, but there is no option unfortunately.

Developer reply ·

Thank you for your feedback. If you are unclear how it works, there are several ways to do so. 1. Contact us via chat in-app. 2. Using the link provided in-app and also stated in the onboarding email, scheduled a free and unlimited 1-on-1 session with our onboarding team. 3. Self-help FAQ that could be found in-app, in the onboarding email and also the chat widget itself. We had also sent an email to you but had yet to hear back. As mentioned in our self-help FAQ you can cancel the subscription by uninstalling the app. You can read more here: https://help.amai.com/en/articles/5806598-how-do-i-unsubscribed-from-the-pre-order-manager If you need help uninstalling, please contact our team at support@amai.com. reply to the email we had contacted you with or simply use the in-app chat widget as we can assist you accordingly. If you want to understand more how Shopify apps billing work, please refer to the following Shopify guide so you have more clarity on that. https://help.shopify.com/en/manual/your-account/manage-billing/your-invoice/apps

Hazel & Berry · About 4 hours using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service, solved an issue within my theme in just a few hours.

Primalash · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Thank you for fast problem solving. Communication was easy an all problems have been fixed.

Wigiwama · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Best customer service ever!!

Bouncee Store · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Good app. Fast helpdesk help with instructions and solve issues. App is easy to set up

PE Cosmetics · About 4 hours using the app
★★★★★
Shopify

App has been great so far, UI is easier to understand over most apps on the Shopify store. And the support team are responsive and quick to fulfill any requests you have with modifying the assets to your needs. Cannot Recommend enough!

Flaman Fitness · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Super, facile d'utilisation

stdupont.com · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Awesome app with awesome customer service. I have been using the app for years now and no complaints whatsoever. Whenever there's a glitch, customer service resolves the problem immediately. Five stars!

Wildash London · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Customer service is really helpful. Fixed the issues I had promptly.

HARU · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Expensive for what it is. When I uninstalled it, it sent notifications to my customers without me knowing! Brutal.

Developer reply ·

Thank you for your feedback. We had checked our outgoing email logs, the last email sent was 30 August 2023 19:09:59 (UTC). Based on Shopify's uninstall logs, you had uninstalled from the admin panel at 30 August 2023 19:22:00 (UTC). There are no further email sent after the uninstallation. If you have a copy of the sent email, please send it to us at support@amai.com. Please note that once the app is removed at the Shopify Admin > Apps, our app will no longer have any access to send emails. However, we would hope you can send us a copy of the email so we can further check on this.

OSHENCO · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

amazing app & service! had a small issue with plugin integration with one of my pre-existing apps, but Jasper was quick to respond and give me a solution. A+

Harper and Lo · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

We are amazed by this app! The level of customer service provided is truly exceptional - the response time is impressively swift. The array of features they provide appears to be virtually boundless, and we are excited to continue uncovering its potential. Our experience thus far has been nothing short of remarkable!

Flaschenpost Gin · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

The app works correctly. Excellent experience with support, they solved the problem in a short time.

GSMPRO.CL · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I am not satisfied with this product at all. Since installing, we've just had problems. The biggest one was selling too many products and having to cancel some orders. The system just is not user-friendly and super hard to use if you have multiple variants. Errors occur way too easily. The support is somewhat helpful (hence the two stars) but otherwise I cannot recommend and will cancel my subscription and look for a better product.

The Slow Label · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Hello, I just install the app, and works really well. I had some issues setting things up, and customer service, they help me with everything, they were sending me emails after, asking if everything was working. Really happy so far.

Ninefoot Studio . Surf Swimwear · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

This app has provided fantastic functionality to our webstore and their customer support team has been consistently responsive and helpful.

Good Get · 30 days using the app
★★★★★
Shopify

Great functionality, has helped us with pre-orders and, waitlist and coming soon messaging. Excellent, fast, and helpful support whenever needed. Recommended!

POKOLOKO · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Extremely happy with this app! Their customer service is awesome -- very quick response time. We've been using this app for a couple of years now, and it has really helped our sales. Seems like there are so many features they offer that we still need to explore!

TiScrubs · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This app messed up my store. All my product images disappeared immediately after installing. I asked for support and they said their developper will fix it for me. I waited for 2 days they never fixed it then blamed my browser for it not working while insisting that it's showing on their side... big waste of time and additional stress in an already stressful time. Avoid!

Developer reply ·

Thank you for your review. Here are a few factors why we conclude that this could be a browser cache issue: - We had tested it on several devices in multiple geographical locations and the images are showing. We had sent screengrabs to confirm our findings. - You mentioned that it images are showing on your mobile but not on the same laptop that you reported the images were missing. - Images are still found in the Shopify Admin > Products page and it is not removed. To further confirm our findings, you can load your store on a fresh laptop/desktop to see if the image is loading. We can confirm that our app will not remove images from a store.

Widerry · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app! Customer service is very quick and friendly! I will use it again when and if the need arises.

GREAT PLAINS INDUSTRIES · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app. Really easy to set up and use. Support team are really helpful and fast at responding to any questions.

CODE Beautiful · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service. Generally extremely quick to respond to any issues and fix them. They've been great to work with!

AMANDA PEARL · About 7 years using the app
★★★★★
Shopify

Excellent app. It's generated over 100k in pre-orders in since we began using it and helped manage expectations in terms of delivery times with ease. Its been great so far and we have only just started. The support from the team has been exceptional, no task to big.

Developer reply ·

We are most grateful that you took time out of your busy schedule to leave us a review. Please feel free to get back to us if you need any assistance. We are here to help you any time.

AUTOID · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The app is simple to use and understand, with lots of options to customize the preorder experience. Tech support is also very responsive when needed as well.

Sulkypup · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I have just started using this app 1 month ago and I find it to be the best one currently available, just note that it will take time to get it set up proper. I added pre-orders to 1000 products and it took about 12 hours to set up. Settings can only be edited on 50 products at a time so it can take awhile but I feel it's worth it for the benefits of managing pre-order separately. Also in case of theme compatibility issues, make sure to plan time to work with support to get it functioning properly but once they got it working, it's great. Took me 4 weeks to get the issues fixed, communicating with them daily M-F. I am excited to use this app now moving forward. So my advice is use the app, just make sure you have proper expectations of time before jumping in and be patient.

Developer reply ·

Thank you for the review. We are glad that we can resolve your issues and we are grateful for your assistance rendered during this period of time.

FIVE AND DIAMOND · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

The support team were very helpful in working through the finer details. Much can be implemented yourself, but they're there when you need – and fast. Nice.

KYT Diabetes Bags · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app, I have been using it for over 1 year now. It helped us launch all our new products as a pre-sale :-D

8000Kicks · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Already uninstalled the app, but there are so many leftovers in my shop theme code, not recommended.

Developer reply ·

Thank you for your review. As mentioned in our uninstallation guide (which you can refer from our Products and Dashboard page), you are required to select the Uninstall button before uninstalling the app from Shopify dashboard. This is a well documented issue: https://community.shopify.com/c/shopify-apis-and-sdks/leaving-code-in-the-theme-after-uninstalling-the-app/td-p/636805 Even Shopify recommends reaching out to app developers directly in this post: https://community.shopify.com/c/shopify-design/how-to-remove-the-code-left-by-the-deleted-app-in-the-code-file/td-p/1283797 The reason for this is because Shopify does not allow our app to remove any scripts as part of the uninstallation process and could only be done at the app side. Please grant us access and we will remove it for you.

Kidultverse · 8 minutes using the app
★★★★★
Shopify

GREAT APP FOR PRE-ORDER, NOTIFYING AND COMING SOON! WITH AMAZING CUSTOMER SERVICE! I 100% RECOMMEND IT

Developer reply ·

Thank you for the review and your recommendation. We are always ready to assist so don't hesitate to reach out ;)

MEEM O NOON · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Great functionality, and frequent updates which make the app even more robust. I always receive prompt responses to all of my inquiries.

Developer reply ·

Thank you for the kind words as well as choosing us!

Eastwood Guitars · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Great support from the team, quick responses and resolutions. Set up assistance and bug handling all handled professionally. They are always pushing the app's limits by adding new functionality, which is increasingly important for us.

Developer reply ·

Thanks! It's our pleasure to keep clients satisfied. If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

The Chelsea Gamer · Over 6 years using the app
★★★★★
Shopify

I asked for help since the Add to cart button would not get deactivated for sizes out of stock (using Dawn) and they helped us fixing that. We use this app for pretty much half of our products and it works really well! Thank you.

Developer reply ·

Thanks for using our app, feel free to reach out if you require assistance !

Klein By Gogue · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

The app is easy and effective on it's use. 5 out of 5 stars for the app. The customer service on on a whole next level. I installed the app over 12 months ago and was subscribed for monthly fee automatically (the plan I subscribed for was free). I immediately got refunded for 12 full months after sending a request for reimbursement. 10 out of 5 stars for the customer service. Will use this app for all webshops. I just became a loyal customer.

Developer reply ·

Thank you so much ! It's our pleasure to have assisted you accordingly. Keep loving our app :)

Next Alpha · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Early days using this app. Just installed and only using the pre-order feature. So far support has been great. I like that you can edit on a variant level and I LOVE how you can the cart button and info text to include a ship by sate which will pull through to shopify. I will update review as I use more features and have some data. So far so good. Update: the pre-order button for some reason was not showing up even when all product settings were correct, so I reached out to support for assistance. They fixed the issue within a couple of hours. Great support experience!

Developer reply ·

Thank you for the kind review ! This motivates our team to do better. Feel free to contact us anytime you need assistance :)

Eagle Six Gear · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Be very careful. When you have finished needing this service, this app tricks you into thinking you have uninstalled it, and therefore won't be charged, but doesn't make it clear that until you have actually DELETED the app, you will still be charged.

Developer reply ·

Please note that all Shopify apps will stop charging once you had uninstall the app from the Apps Settings page. We use the Shopify Charge API which strictly follows the 30-day charge. You can learn more about it here: https://help.shopify.com/en/manual/your-account/manage-billing/your-invoice/apps It is not possible to trick anyone into believing the app is uninstalled because Shopify is very strict in their audit. Besides, we had made it very clear and transparent in our FAQs on how to uninstall our app. https://help.amai.com/en/articles/5806574-how-to-uninstall-pre-order-manager

Irregular Sleep Pattern · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

A great professional & easy to use upgrade for any seller. It may be a bit pricey but the customer service is top notch so it's worth it.

Developer reply ·

Thanks a lot for the great review, customer satisfaction is our priority :)

Graffiti Records · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

The app was very easy to use and the videos were very helpful in setting up. The customer service was extremely helpful and quick to respond and take care of issues!

Developer reply ·

Thank you, we appreciate your kind feedback ! Feel free to contact us anytime if you need assistance again :)

2Swift Boards · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Great support and seamless functionality. It fits our company's needs perfectly for the purpose of a limited pre-order for an exclusive product. Thanks to their team for helping us onboard the app quickly.

Developer reply ·

Thank you for the kind feedback ! It certainly encourages us to do better. It definitely will motivate our team to do better.

Despaña Brand Foods · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

Really awesome app! Great way to still have cashflow when your items are not stocked yet. Support team is also super helpful. I don't have any preorders currently but will definitely add this app again when I do.

Developer reply ·

Thank you and good luck to your business :)

Kina & Tam · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

The app works great. I had some issues installing it on Cyber Monday when we ran out of products and needed it to work fast. I had an issue installing it and sent in a help request. They responded in 15 minutes! They got it working and then optimized the loading time over the next 24 hours to provide a better experience for my customers. Great product, better service!

Developer reply ·

Thanks! It's our pleasure to keep clients satisfied. If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

Malo'o Racks · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

I needed assistance during the initial install and the support team was able to fix the issue with in an hour after 2am in the morning my time!

Developer reply ·

Thanks! It's our pleasure to keep clients satisfied. If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again, anytime!

Femmagic · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Extremely quick customer service team, helped resolved my issue within 1 hour of first reaching out. Highlighy recommend

Developer reply ·

Thank you for the kind words as well as choosing us!:)

Nēmah · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

Very easy to use and very intuitive. Really quick to answer any queries and provide great support 24/7.

Developer reply ·

Thank you for the kind words as well as choosing us!

Madeleine Thompson · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Pre-Order Manager 2.0 has been a game-changer for us. Super easy to install and configure. Lots of customization features to meet your needs. We're very pleased!

Developer reply ·

Thank you for the awesome feedback on our app. We hope that it will help you achieve great success in your business.

Mission Mercantile · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Super helpful staff, great app thank you. Very useful for the store when we need to run pre orders for products.

Developer reply ·

Thank you for the review and your recommendation. It certainly encourages us to do better ;)

Knight Inspired · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

Firstly had some issues installing the app, but great customer service team and they helped very promptly to fix any issues. App working seamlessly in my shop and very easy to use. Over all very happy with this add-on and would definitely recommend !

Developer reply ·

Thank you for your kind words. It is certainly a pleasure to assist you !

Wonderlandworld · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

The support is very good and has an excellent response time. The support is very good and has an excellent response time. The entire team is attentive and friendly.

Developer reply ·

Thank you for the kind words as well as choosing us! It certainly encourages us to do better. It definitely will motivate our team to do better.

Neweramexico · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

The app was glitchy, didn't do what it said - items saved didn't appear on page after clearing cache or changing browseres. Disappointing. Then it wouldn't uninstall.

Developer reply ·

Thank you for the feedback. We had tried several attempts to contact you to know the full details of the issue but until now we did not get any further information apart that the app won't work. Unless you are using a custom theme, our app will work "out of the box" in 95% of Shopify themes without any coding. We would be glad to assist you in your setup and installation should you wish to reinstall the app.

Resolute Candles · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

So far so good! Charie in customer support was super patient and helpful in helping our store launch PRE-ORDERS. We're exciting to utilize all their features, including COMING SOON (something we've been communicating manually). This will save us CustServ time internally. Thank you!

Developer reply ·

Thank you, that's our pleasure ! Glad you like the app :) If you require further assistance, let us know.

ÈYES ARE THE STORY · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

This could be good, but it affected our site speed so badly it had to be uninstalled (it went from 35 to 22!). If the problem is resolved i would consider using again.

Developer reply ·

Thank you for your feedback and your cooperation by allowing access to your store. After our thorough investigation we had identified the root cause. I had sent you the full explainer via email along with the screenshots and also the actual app that is causing the slowness (11 seconds worth of loading time as compared to only 0.2 seconds from our app). Do let us know if you have any further feedback or suggestions. UPDATE 3 Oct 2022: We had made several attempts to contact you by phone and emails however we are not getting a response. Please let us know if our suggestion works or if you need any further help.

Fifi & Finn · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

VERY good support if something is not working properly, very good app all in all - definetely recommended!

Developer reply ·

Thanks! It's our pleasure to keep clients satisfied. If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

Nordlust® · 29 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app and even better customer service! Very satisfied. I will definitely recommend this app to others.

Developer reply ·

Thank you for the review and your recommendation. We are always ready to assist so don't hesitate to reach out ;)

Scrandie Beauty® · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

Best customer service ever! Super good follow up, even when not expected. Charie was so helpful and friendly. Greatly appreciate the support.

Developer reply ·

Thank you for the kind words as well as choosing us! It certainly encourages us to do better. It definitely will motivate our team to do better.

Piedalu · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

4 apps down and i finally found one that could be integrated into my theme. The support by Charlie was fantastic and the issues were sorted quickly. Very happy with the app so far!

Developer reply ·

Thanks! Hope you'll keep enjoying the app :) It's our pleasure to keep clients satisfied. If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

Jess Hutchison Art · About 19 hours using the app
★★★★★
Shopify

I didn't use the app because I needed other functionality, but the support is great and helped me even after deinstalling the app

Developer reply ·

Thank you! We highly appreciate your feedback :) If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.

Lockcard · About 6 hours using the app
★★★★★
Shopify

Amazing App is all what I need for my store. Easy to install and their customer services the best!!!

Developer reply ·

Thank you so much for the kind review, hope you will enjoying the app :)

PETRA SAVAGE INC · 29 days using the app