RP ProMap ‑ Store Locator
by Rose Perl Technology LLC · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (389)
I have amended my review to one star to 5 star. The app has a new owner and I have found that the company is not only very responsive but worked with us diligently to fix all of the automatic accessibility issues. I generally hear back from them either immediately or within a few hours.
Developer reply ·
FINAL UPDATE: We had sent all the screenshots and evidence that our code is not causing the issue and Shopify even clarified that they did not identify our app as the offending party. UPDATE 4 October 2022: Shopify had replied us and stated to following: "I only have access to the changelog on this store which does not identify specific code. I reported that I saw this app in the store's changelog which documented 5 changes to this store's theme on September 28th. I do not have access to the specific changes that were made. " I believe there is a misunderstanding on this issue as Shopify did not identify nor point out any offending codes that were caused by the app. We would like to emphasize again that we had done thorough testing on your store and there was no speed difference even after a clean removal of the codes from your store. Do let us know if you have any further information so we can assist you. Original Reply: Thank you for your feedback. We had made several attempts to contact Shopify since 30 September 2022 to request for more information regarding their investigation. As of today, they had yet to provide us with any evidence which code is deemed to be the "offending code" apart from "the issue is resolved". We had done several tests to ensure our code is not causing any issues with the speed of your store. One of the test involve removing the codes entirely from the themes and the performance reflected is the same. We will update you further once Shopify provided us with more information. Thank you.
Excelente servicio, me han ayudado a resolver necesidades especificas para mi tienda.
What an incredible service! Got help trough VPN to get the design/layout customized. Got the professional look I wanted and the support from the team was amazing fast and good. Thanks!
The Support Team is a pleasure to work with, David was very helpful. I'm excited to start using this application on my site.
They helped me quickly and professionally. The whole process was smooth, efficient, and stress-free. I really appreciate the excellent service and highly recommend them!
Thorough in communication and prompt to resolve my issue.
Jasper and his team were really responsive when I had an issue with the Google Maps API and one of the locations was not showing. Much faster service than other platforms we spend loads of money on. Highly recommend using them, and very easy platform to use and customize.
Cette application est bonne et pas très compliquée pour l'utilisation. Cependant, si vous avez une boutique en plusieurs langues, cette application n'a pas encore la possibilité d'être traduite en plusieurs langues (unilingue seulement pour le moment). L'équipe de support répond relativement rapidement, mais j'ai été 1 semaine avant d'avoir l'information concernant la traduction. Prendre en considération le fuseau horaire... Nous avons utilisé cette application auparavant et nous étions en mesure d'avoir des traductions en plusieurs langues, mais ce n'est plus le cas. C'est très malheureux et devrait être mentionné dans les informations de l'application de Shopify.
Developer reply ·
Thank you for the review while i know this is an older review, I wanted to reach out to let you know we have updated the language capabilities extensively and we now have a full demo page in multiple languages as well as app listings and support videos in multiple langages as well .
Not only is this app consistent in providing accurate information, the support team is extremely fast to reply with helpful answers! I really appreciated Jasper's assistance resolving a display issue and he got it fixed for me in less than 5 minutes. I would highly recommend users to try the free trial to get a feel of this app, and then purchase the monthly subscription as needed. It's worth the money!
We use this app to help our brides locate their closest bridal store. I have had a great experience with the support team any time I have a question or concern. They are quick to respond have helped me fix any issues.
This app does exactly what it is designed to fon its very easy to add new stores and we have a global network of retailers who customers can find by simply entering their address and looking for the closest store on the map. I have had a couple of issues in the past where things have been updated by our theme and by Google and the app has stopped working but support have always been extremely quick to help me and have resolved the problem very quickly every time. Definitely recommend!
The team is always very supportive whenever an issue arises
I have no idea how this installed itself on our store. that was problem number one. At checkout it would prompt the buyer to use coupons that I could only assume it collects from the internet. it was unauthorized, Very janky looking pop up. All the while disguising itself as a dealer locator? It's most likely malware. Would very much not recommend Installing.
Developer reply ·
Thank you for your feedback and comment. The prompt will only appear to users on a legacy free plan. Merchants on a paid plan does not contain any ads. We had sent a few notifications to our merchants about the change 2 weeks before the change. We deeply apologize if our previous emails did not reach you.
Amai's support team was extremely helpful – and FAST – in resolving an issue with their ProMap Store Locator on my Shopify site. Every representative was quick to answer my follow-up questions and followed instructions to investigate a layout concern. When I granted them collaborator access, they were able to quickly identify and implement a custom solution to resolve everything. Nice job, guys!
The app fulfills our requirements very well. We had a few questions during setup and received competent help from support very quickly. We can recommend the app and the team.
The app proved impossible to install and customer support didn't provide any help, only empty promises that led to nothing. This is just a big waste of time. I would suggest to look for an other app, there are way better customer service out there. These people are highly unprofessional IMO.
Developer reply ·
We’re very sorry that the installation process and support experience fell so far short of expectations. The app has since been acquired and is now under new management. We have updated and simplified the installation workflow and made significant improvements to customer support. We understand why you were frustrated, and we would appreciate the opportunity to provide a much better experience. If you’re willing to try the app again, please contact our support team and we’ll personally help ensure it is installed and working correctly.
Great service when we have a technical question with responses back very fast. Thank you for the great follow-up and in guiding us when we have questions.
Appli super et équipe super : on avait modifié un peu l'affichage et l'équipe nous aidé à faire fonctionner l'appli !
Support's response was fast and helpful. They resolved our issue quickly and provided a helpful explanation.
This product is of extremely poor quality and not recommended for purchase
Developer reply ·
Update 18 July 2024: We are still waiting for your reply as you had yet tell us what is your issue that you were facing despite us reaching out via phone call. Thank you for your review. We had contacted you via phone and you mentioned that you will send us a screenshot on the issue. Can you get back to us so we can proceed to investigate this issue you are having?
Application très efficace et facile à prendre en main. Merci au support pour votre aide dans l'installation !
I recently had the pleasure of using the Store Locator application, and I couldn't be more satisfied with my experience. This app has quickly become an indispensable tool in my daily routine. First and foremost, the user interface is incredibly intuitive. From the moment I opened the app, it was clear that a lot of thought had gone into making it user-friendly. The design is clean and straightforward, ensuring that even those who aren't tech-savvy can navigate it with ease. What impressed me the most was the accuracy of the store locations. The app provides precise and up-to-date information about store addresses, operating hours, and contact details. I've used it several times to find stores in unfamiliar areas, and it has never let me down. The integration of maps is seamless, and I love the feature that allows me to see real-time traffic updates and the best routes to my destination. Another standout feature is the ability to filter searches based on specific criteria. Whether I need a 24-hour pharmacy, a grocery store with organic products, or a pet-friendly café, the Store Locator app allows me to customize my search effortlessly. This level of detail has saved me so much time and hassle. Moreover, the app includes helpful customer reviews and ratings for each store. This has been incredibly useful in making informed decisions about where to shop. Knowing the experiences of other customers adds a level of trust and reliability that I greatly appreciate. Lastly, the Store Locator app is incredibly fast and responsive. I've never experienced any lag or crashes, which speaks volumes about the quality of the app's development. It's clear that the developers are committed to maintaining a high standard of performance. In conclusion, the Store Locator application is a top-notch tool that combines accuracy, ease of use, and valuable features. It has made finding and choosing stores a breeze, and I highly recommend it to anyone looking for a reliable and efficient way to locate stores in their area. This app truly enhances the shopping experience and sets a new standard for convenience.
In 2022, Luna and team were a big help in making sure the store map worked properly. Again in 2023, Jasper was most helpful in helping troubleshoot the app after a theme update. It's a great add-on feature for our shop!
great app and great team, thank you very much!
Excellent customer service. We knew the app design itself was perfect for our business. With over 5000 locations, we wanted a fast, responsive, easy to use store locator. This checked all the boxes. Unfortunately we ran into an issue when linking up the APIs, but their dev team was extremely responsive and worked through the issue to find the fix (an error we had made by mistake). The app now functions exactly as we wanted. Highly recommend.
Customer support has always been responsive and friendly!
Great app that really helps our customers find our locations. I had an issue with the map recently and their support helped me solve the problem very quickly!
Muy buena aplicación y el asesoramiento muy puntual. 10 de 10
Excellente application, help desk TRES reactif. Nouvelle version encore amelioré avec une dashboard bien construite.
Love this App, and the technical support has been responsive and helpful. I am more than thrilled to use this App ongoing.
This app is quite clunky. It does have good functionality, but the actual process of entering information is extremely inefficient. The app needs some considerable Quality of Life changes: -ability to set the default number of stores in the admin view. It reverts to 10 stores every time, which is very inconvenient -after editing a store, it returns to the first 10 stores, and it changes the sort order. -the sort order needs to have a default setting such as alphabetical or by store number -the default store hours setting appears to do nothing. I'd assume that it should pre-populate the store locations but it does not -needs to be integrated into the Shopify admin rather than opening on the developer website This could be a fantastic app with a bit of work.
Developer reply ·
Update 2 (15 Dec 2023): We had completed phase 2 of our UIUX overhaul. The app is now more responsive and had undergone a major facelift. We would like to hear your feedback on our new look. Update 1 (14 September 2023): We had completed phase 1 of our user experience overhaul. The app is now embedded into the Shopify admin panel. We will be making more improvements to the UI/UX in the coming months. Original reply 11 July 2023 Thank you for the review and feedback. We will be taking your suggestions as part of our improvement plans for Q3 2023. We will update you as soon as we had release the new updates.
Don't waste your time. Buggy and little or very delayed response. Will not post my review for some reason unless I type enough.
Developer reply ·
Thank you for your feedback. According to our chat logs you contacted us via chat at 4.31am (+8GMT) and was immediately responded at 4.32am (+8GMT). After understanding the issues, we had escalated the issue to our dev team at 4.47am to look into this issue. At 2.23pm (+8GMT) we had contacted you to let you know we are working on the issue. We manage to resolve the issue 2 days later due to the complexity of the issue and had notify you accordingly but there was no further response from your side. We identified the root cause and the reason why it is not showing at your store is because you were using a Theme that is under Trial license therefore the theme was not calling the API at our store. We had since added a code to allow demo/trial Themes to be compatible with our app. You may try to reinstall the app and it should be working now.
Quick to setup and customer service is top notch to make it easy to use and implement on my website. Minnie was great helper!
Awesome app and the support is even better. I had a small issue after a few years of working flawlessly and it was resolved for me very quickly.
Developer reply ·
We are glad you love the app. It's our pleasure to keep clients satisfied. If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.
Easy to use store locator, ran into an issue when I changed templates and the customer service was great when it came to figuring out the issue. They requested limited access to make the corrections/changes to my website and fixed it.
Developer reply ·
We are glad that you like our app. It is certainly a pleasure to assist you !
Had so many issues with set up in which customer service wasn't very helpful with. When I finally did get to the point of uploading locations, the system couldn't handle it. It did not work for me and my company at all.
Developer reply ·
Thank you for your feedback. Upon checking the ticketing system, your last request 11 days ago was regarding how to delete locations in which we had replied. There was another request 3 months back in regards to an import issue in which we had fix within a day. We had tried calling several times but we were unable to get you. We would like to know what are the issues you are facing so we can assist accordingly. Thank you.
by far the best shop locator program. we have used quite a few and none come close. Would highly recommended
Developer reply ·
Thank you ! We are glad you love our app :)
Very good customer service, was super helpful in creating a custom solution for our store. Thank you!
Developer reply ·
Thank you for your kind words, this motivates our team to do better !
Jasper from Amai Digital Pte Ltd was extremely helpful and responsive. Amazing support and resolved the issue I was encounter with grace.
Developer reply ·
Thank you for your kind words, this really motivates our team :)
The app works well, the customer service a little less. However it works, customer support should be better.
Developer reply ·
Thanks so much! We really appreciate your feedback :)
Support team is responsive, but the app is limited and not able to easily edit your profile/store. Would not recommend if you need to ever make edits to your store including name or store marker.
Developer reply ·
We’re very sorry that the app functionality fell so far short of expectations. The app has since been acquired and is now under new management. We have updated and simplified the installation workflow and made significant improvements to customer support and app functionality. We understand why you were frustrated, and we would appreciate the opportunity to provide a much better experience. If you’re willing to try the app again, please contact our support team and we’ll personally help ensure it is installed and working correctly.
We've used this app for 2 years and are very pleased with it. The support team is excellent as well.
Developer reply ·
Wow, thanks for the great review! The entire team appreciates it. If you have questions or other concerns, please don't hesitate to reach out
Easy to use. Support is very efficient, I had an answer in the very same day I ask. App recommanded
Developer reply ·
Thank you for the review and recommendation, hope you will keep enjoying the app:)
We've been using this app for a while now - no issues. Our first time contacting support was recently and was related to an import of data. Support was great to work with, responsive and solved the issue. Thank you.
simple questions to help support; they took many time as they help other merchants as well on same time so it is not very 'chattable' with direct answers and also the easy questions of import csv file template have send as an attachment; but chat support need a developers to review it. while he can just check if template is ok or not or what to change to the template. took me 45 minutes to still have not any answer in this. Deleted the app
Developer reply ·
We’re very sorry that the installation process and support experience fell so far short of expectations. The app has since been acquired and is now under new management. We have updated and simplified the installation workflow and made significant improvements to customer support. We understand why you were frustrated, and we would appreciate the opportunity to provide a much better experience. If you’re willing to try the app again, please contact our support team and we’ll personally help ensure it is installed and working correctly.
This app is easy to work with at the admin level and the customer support is excellent. Would happily recommend this to anyone!
Developer reply ·
Thank you. Hope you'll keep enjoying the app and good luck to your business :)
Very impressed with the responsive customer service offered by this group. Jasper and his co-workers were excellent and did not give up when resolving a technical request. I would recommend this app!
Developer reply ·
Thanks! It's our pleasure to keep clients satisfied. If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.
Very pleased so far. Customer service quick and efficient. Needed the map page customising, which was done for us quickly with no fuss.
Developer reply ·
Thank you so much for the kind words ! It is certainly a pleasure to assist you !
Glad I found an app that has an actual support team for my issues. App, and support help work great. Would recommend.
Developer reply ·
Thank you for the review and your recommendation. We are always ready to assist so don't hesitate to reach out ;)
Great customer service! Assisted me with the items I was struggling with quickly and efficiently. Also aesthetics of map look much better than other apps offered in the store.
Developer reply ·
Thank you for the kind words as well as choosing us! It certainly encourages us to do better. It definitely will motivate our team to do better.
Usamos esta aplicación para localizar los centros de servicio técnico y nos resultó muy simple de implementar.
Developer reply ·
Thank you for the kind review. Hope you will keep enjoying the app ! :)
With the app cost you have to pay for Google API separately and you can not change the page slug. Does not worth it.
Developer reply ·
Thank you for your feedback. For your information, most of the major store locator apps in the app store that integrates with Google Maps or Map Box requires you to sign up and pay separately for a Google API. This is because the subscription will not be able to cover for the Google API costs alone. https://mapsplatform.google.com/pricing/ The only Apps that are able to provide you for free integrates with OpenStreetMap which is an open source map app and lacks the usability, security and familiarity of Google Maps for customers. In regards to the page slug, you can change the URL from store-locator to any URL of your liking. You will need to contact support and we can assist to configure this via the backend. Hope this clarifies.
Perfect customer service (3 minutes for response) and professional help in fixing an issue with the app. Thank you very much for your help !
Developer reply ·
Thank you for the kind words as well as choosing us! It certainly encourages us to do better.
Horrible. Our maps either don't work half the time or load unusually slow. Contacted support multiple times to fix which only results in the same issues continuously. Lots of frustrated customers along with myself. Do yourself a favor and find another store locator app.
Developer reply ·
Thank you for your feedback in regards to this. Looking back at the tickets, we found that you had an issue raised last month was resolved. The root cause was due to Google API's in which we had advised. Unfortunately, apart the email inquiring about uninstalling, we did not receive any further tickets from you prior to this review. Do let us know what is the issue you are facing so we can assist you accordingly. As of writing (27 April 2022 1:13am PT), there seems to be no issue with loading the Store Locator page. Please let us know what is the issue you are facing as we really hope that we can help you resolve any issues that you are facing.
Quick, efficient and professional help in fixing an issue with the app as it appears on our website. Thank you!
Developer reply ·
Thank you! We highly appreciate your feedback :) If you require further assistance, please do not hesitate to contact us again.
Very easy to install and to operate. And if something doesn't seem so easy, the support (Kay) is first class.
Luna and her team are all amazing! They were able to solve the issues we've encountered and are ready to extend the extra miles to ensure we get what we need from the apps. Worth recommending!
La aplicación cumple su función, además tienen un servicio de atención al cliente super rápido y eficaz.
So far so good, had a little trouble setting up the custom API key, but customer service was very responsive and I'm enjoying the app's functionality. Thanks
Out of the three apps I've used for this, ProMap is by far the best, with the most amount of flexibility and design.
The support team is quick to help and respond! Love this app as a way to show our customers where we carry our product across the country.
Staff were very helpful and attentive with support issues. Will continue to use on our website in the future.
The support has been extremely helpful and responsive! I wish the page design was less limited and more functional for those who are 100% comfortable with coding, but the app works the way it should and will continue to use for all websites.
I had some issues getting my CSV file to work, but the support team quickly assisted my upload and it worked great!
Everytime I need something that is not possible in the app, I just ask the developpers (Secomapp) and they always respond really fast. Great support guys !
excellent support! they are quick to reply and have good info when you need it. the product is easy to use but the setup was off a little and I needed help figuring it out and they were very helpful
They don't support Google Chrome out of the box. They make you create your own custom API just for it to be supported on Google Chrome. Definitely not worth the money!
Developer reply ·
Hi there, We are sorry for your unhappy experience. We think there is a misunderstanding. Our app works on all browsers but it works based on Google Maps so without an API Key our app cannot work. Therefore, we asked you to create your own API Key. This step is needed in ALL other Store Locator apps that also work based on Google Maps. So we hope you understand and sympathize.
Very good for mapping out multiple stores or locations, plus great support. Set up was slightly clunky to begin with, but easy once you know how.
Great Team behind this GREAT app, the team help me for my problem and they reply as fast and solve the issue, thank you :)
While this app was not an immediate plug and play (which, honestly what is these days) the staff was extremely helpful and very responsive. They helped me get this app running on my website and it looks great. I have no doubt that they will be able to help you get it up and running on your site as well.
I was silly to not realized that there was a publish button. ProMap's support team helped me within 12ish hour. Responding sometimes in minutes. Great customer support!
App works great and support always get back quickly. Client is very happy with the Store Locator :).
My client needed a map locator for visitors to search for vendors who sold their products. We started with a simple Google Map, but as they grew, it became difficult to manage. I reviewed a few different options, but this was was SOOOO easy to install, easy to customize, and a snap to bulk-import their CSV file. I didn't want the search to span across the top, so I tried another app, but realized why this one was much better. That would be my only critique...if they would allow the 'search' to display in different positions. Other than that, it's a great product.
We paid for this app and it doesn't work well. We asked for technical support, but we didn't get any response for looong time.
Developer reply ·
We’re very sorry that the installation process and support experience fell so far short of expectations. The app has since been acquired and is now under new management. We have updated and simplified the installation workflow and made significant improvements to customer support. We understand why you were frustrated, and we would appreciate the opportunity to provide a much better experience. If you’re willing to try the app again, please contact our support team and we’ll personally help ensure it is installed and working correctly.
Our product is available in 500 stores so having a good mapping tool is essential. ProMap has been useful for us so far. Uploading csv's is easy and any other setup help was quickly resolved with their support team.
The app works fine. The customer service was great when I had a question about the app. Thank you guys!
Nice app. The customer service was very professional and helped me to solve the issues on editing the layout. Thanks!
App works well and is easy to use. Support quickly fixed an issue with how the map filters displayed with our theme.