← Merchants

Guru Muscle

Australia

Reviews (30)

★★★★★
Shopify

Horrible. It does not work as expected at all. Horrible support. Wouldn't recommend it. It just creates more mess. EDITED BELOW AS THE RESPONSE TO THE DEVELOPER WHO JUST LIED AGAIN! Hi, 1) you have NEVER understood the issue. You have caused multiple issues and damages, including money lost. 2) I'm a SW developer myself and it's best practice to build the app as follows: 1. development, 2. testing, 3. production, 4. maintenance. You have completely skipped testing and you have released your buggy app into the production phase. On top of that, you even charge us as clients for it. All Shopify clients.This is poor development and shady practice just to get money from your customer with not even 20% baked product. 3) Spreading a lie on the Shopify marketplace that you have issued me a credit? You did it because you have removed our products from Vinted that were topped up without any legitimate reason, so basically you just refunded us money for what we have lost thanks to you. 4) My language? I told you and explained to you probably 20x what the issue was, what you caused and you always came back to us with a sort of non sense asnwer. NO SOLUTION. So you should educate yourselves on what product development means, how customer support works and stop charging customers for something that simply does not work at all. If it's just 1 bug but to name a few - incorrect prooduct size synced to Vinted, incorect product category synced to Vinted, you do not support currency so we almost lost more money as you pushed Shopify products as 49 CZK instead of 49 AUD which is 10x less, you missmatched Shopify products and its SKUs causing us losing all products on Vinted that were topped up so lost money and I can go on if you want. You should accept what you caused, apologise us and correct you answer and xif up your bug. Instead you are spreading here a lie that just shows who you are and how you operate. JUST RUN FROM THIS DEVELOPER!

Developer reply ·

We’re sorry to hear about your experience, David. We reviewed your case and want to clarify that some of the integrations you used are marked as beta, so occasional bugs or glitches may occur while we continue improving them. Our team did try to support you, but the abusive language directed toward our support agents was not acceptable. To help make things right, we also issued you a credit, even though you had not paid for a subscription.

on ExportYourStore: AI Cross‑List · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

I tried to create a video just from photos and it worked great. The UI is very good and easy to navigate even for non-tech person. If my understanding is correct, then we should be able to create an amazing video just from product photos, which is my next step to give a try.

on SellerPic:Ads & Product Photos · 2 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Well this is a great tool that helps you to automate store syncing between your parent store and your merchant partners. We have been using Salestio along with Amazon and eBay and they create this app for Shopify users who wish to save an enormous time pushing collection and product details between your partners.

on Salestio — Multi‑store Sync · 2 minutes using the app
★★★★★
Shopify

It's a great tool that helps you to track your Ads revenue and stats from Shopify. If they work out the history up to 365 days or even 2 years to be able to track all data then it would be an awesome app.

on Growify · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

One of the best pop up builder fro Shopify.

Developer reply ·

Thank you for your positive review! We're always looking to improve, and we'd love to hear if there are any features or aspects of the platform that you think could be improved. Your suggestions are very important to us!

on Claspo AI Pop up | Quiz, Wheel · 5 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I would highly recommend this app if you run a dropship store. especially in The US and Canada. Implementation was so easy and it worked great. We are based in Australia and Europe so I'm really hoping they will add more suppliers in our niche. Other than that pleasant app.

on DropCommerce: US Dropshipping · 17 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Juphy is great. You can manage all social accounts under your workspace very easily. Also they'll give you access to Shop Assistant which saves you a ton of time and you use your support rep for anything else. it works pretty great with Shopify giving all details to customers. So happy...

Developer reply ·

Cheers for the review! It’s so exciting to hear that Juphy is saving you time with the AI Shopping Assistant and simplifying your social accounts management!

on Juphy: AI Chatbot & ChatGPT · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

We already have been using their Tiny Email app which is so good and this would help us to speed up our automations and Newsletter. Testing now, powered by AI... Automations work pretty well.

Developer reply ·

Thank you so much for the great feedback, Guru! We're glad to hear that you're already leveraging our tinyEmail app, and even more pleased that the AI-powered automations are already running smoothly! We love hearing stories of how tinyEinstein is helping make workflows smoother and faster - we strive to provide a seamless and efficient experience when it comes to automation-driven operations. Every customer success story encourages us to take our efforts even further, so thank you again for taking the time to leave your review. Cheers, tinyEinstein Team

on tinyAlbert; AI Email Marketing · 9 minutes using the app
★★★★★
Shopify

If you are looking for a tool that lets you send Newsletter very easily and has a nice UX/UI go for TinyEmail. They also have pop-up builder and automation so less stress. Forget about any AI tool as they have AI & Machine Learning built in so you can save some money on it as well.

on tinyEmail; Email Marketing · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

This is one of the best plugin on Shopify store. It helps us automate products, inventory and orders with eBay and Amazon. Seamless integration. No issue. We've tried so many similar tools but they are either too expensive for us or didn't work properly. Salestio team hands down :)

on Salestio — Amazon, eBay, Etsy · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

DON'T BUY HOTJAR and get Plerdy instead. Such a great app that comes with a way more features than Hotjar. You can also scan your entire website for SEO and get some valuable data. They push updates literally every month. I would highly recommend get Plerdy. 100%. Thank you very much for such a wonderful review. I'm glad you like Plerdy - it inspires us.

on Plerdy: Heatmap, Replay & A/B · 4 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I would highly recommend this tool. It's very well featured and developed and the team behind is awesome. it takes max a few hours or a day to get some support.

on Richpanel: AI Customer Support · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

DON'T RECOMMEND!!!! It's buggy and their support would rather get you rid of it instead of helping you! They've caused us a lot of issues with the last orders when the product price was dropped without any notice. And instead of helping and improve their tool they said unistall app and we issue a refund of $28 what we paid them last year. But our lost is much higher. Ok Thank you for your review. Sorry for the bad experience with our app, BUT we could NOT stand your rude behaviors. Whenever you contacted us, you always had the behaviors for the past 1 year and use the words you were not supposed to use to others. Thank you!

on Ouiteo: Sales Discount Manager · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

We have been using another Return app for a long time. Unlucky they started charging us $10 for an SSL certificate. Clicksit charges $0 and it's a completely FREE app that covers our needs. I would recommend it to everyone who is looking for an app that manages returns and labels. The best part is that they inject the code to Shopify pages so you don't have to worry about any coding and things. What I can suggest to Clicksit is that they also could add a piece of code that can embed the buttons "return" to the customer's dashboard so they will be able to create a return label or start returning process straight out from customer's account dashboard.

on ZigZag Returns & Exchanges · 19 days using the app
★★★★★
Shopify

We installed this tool and we really wanted to work with them. We had bad experiences with other agencies in the past, so I hoped that Blend would meet our needs. They set up 2 Google Ads campaigns and the problems started ... 1. Google Shopping - almost $ 4 per click. Pretty expensive, isn't it? 2. Product Feed - They could not work with our product feed because they advertised the wrong product price when we launched "SALE". So obviously we couldn't beat up our competitors. The difference was about 30%. 3. Call - I am so busy running 2 companies in 2 countries and studying my master at UNI. I also prefer to be contacted via email rather than 1h call and keep everything in a written form. Then people can't lie, they forgot something or didn't say etc. Because I refused to have a call with them and wasted 1h while all these issues could be sorted out via email, they just cancelled our contract. Because of a call? While we have been running Ads for 2 weeks? That could be managed much sooner. 4. Updates - All of these issues should be resolved before running any campaign. So we burned the money for nothing. Why didn't they come to us earlier, there were problems with our campaigns? Nobody cared. It seems like. 5. Contacts - Everything they asked we did in a minute. They emailed us what should be done from our side and we did it in a minute. Once they cancelled our contract nobody contacted us back.

Developer reply ·

@Guru Muscle, the entire team was committed to helping you - we even analysed previous campaigns over the last year to identify issues - all at no cost to you. We like to be in touch with our clients and communicate at every step, working as a team to ensure the best results -- we are sorry that in this instance you were too busy to work with us. Good luck with your future campaigns.

on Blend AI · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

It's very simple. TOP NOTCH customer service. THE BEST push app on Shopify marketplace. NO ISSUE for a year. ALWAYS willing to help. 110% RECOMMEND.

on Brevo PushOwl: Email,Push,SMS · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

UPDATE OF THIS APP: Our store was being off 3 days during the Boxing days due to the issue related to this app. Their support is too slow. They said "we have been working all night to fix it up" and once you ask them for help you get your answer the 2.nd day. If they caused this issue and we have lost thousands of dollars they should take this case as the highest priority but guess what? They took a day off. When you ask them how they manage refund for what they did then they say "we talk about later". What the hell is this? Trying to avoid their responsibility? The funny part is they said "we have fixed it" and then we found out that 50% of our products had an incorrect product price. So another day our store offline. We don't even lose money but also our loyal customers as they said they will never purchase with us again!!!!!!!!! I 100% RECOMMEND DON'T USE THIS APP AND NOT EVEN THIS COMPANY EITHER. NEVER WORKED PROPERLY. ------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beware for this app. We have been using it for a year and we hoped that it helps us with changing the price of the product in bulk. HAS NEVER RUN CORRECTLY. We gave them a chance to fix it, and every time we used it, it only messed up our theme and product pricing. We ran a campaign for sales (21% discount) and guess what happened? It ran 4 times for the same discount for the whole store, which means that if the price of the product was $ 60, then their campaign reduced the price by 4 x 21%. All our products, therefore, fell by 84%. Their application was also faulty at the moment and we didn't have a chance to stop it or at least suspend it. I had to manually set a password and freeze the store, otherwise, we could lose thousands of dollars. This happened 3 times in a few months. And reach out their support is another story. Takes weeeeeeks. I just hope they will provide some refund for what they caused. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ See the other review from E.Leigh's. They had the same issue as us. I really want the refund for what they caused. DON'T USE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..............

on BD Bulk Discount Price Editor · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

This app helps you to get a notification on abandoned cart straight the way. So helpful. They are always willing to help with anything you may have. I would 100% recommend them. TOP stars.

on Scout CRM (Shop Phone) · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

The best app ever. Everything. Support, the app itself. All! These guys especially Yusuf are the best. Honestly, they helped me with setting everything up for more than 1 h on chat. The app is the best review app on Shopify market. Keep rolling :)

on Helpful Product Reviews App · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

I used this app to showcase our new items at our store. The most wanted feature what we wished to use was adding a customer's photo that can be posted at our store. It's hard to find an app that doesn't cost you $30 a month. I'm so happy I found it. It works pretty well.

on Lookbookify · About 9 hours using the app
★★★★★
Shopify

I used this app for advertising my products on FB. It seems to be a good app. Adding discount code to every image helps us to reach more customers.

on Post Studio ‑ Social Auto Post · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

I'm in the process to test it. It seems to me as a very good app. Can't wait when we get higher traffic and we can use it in a full range of features

on Carts Guru · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Their customer service answers fast but on the other hand, I was facing a lot of issues with this app. I have paid my monthly subscription and the app has never worked properly. It made me more issues and bugs than something plus. When I told them to remove all code from my theme they left not even some lines of code but also a full snippet or template. It could be a great app but it seems to me they need better developers somewhere in their Dev office.

on Zestard ‑ Easy Donation · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Be so careful if you use this app. They have high z-index which jumps over everything else. that means if you have in header or shopping menu your Sign/Log in button that will not work anymore. My customer couldn't log in and the support got back to me after a few days. I had to clean up their code, snippets, theme.liquid and spent 1h to find out what was wrong. Never ever.

Developer reply ·

We're so sorry to hear that you had a bad experience with Smart Menu. We hope you would need to know that the "high z-index" issue was caused due to the integration with your theme. Most Shopify themes don't face this issue, but some, unfortunately, might meet this problem. Usually we can fix this problem within a day, but you reached out to us out of our responsive support time, and we notice that you have uninstalled app before we had a chance to fix it. We sincerely sorry for not being able to give you the support as soon as you reached to us. However, if you reinstall Smart Menu, we will make sure to fix this issue for you right away. Please reconsider this offer as a way we could make it up for you. Wish you all the best.

on Qikify Mega Menu & Navigation · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

60% of the app simply doesn't work. They messed up my theme then I had to clean up my theme.liquid + additional script in snippets. I would rather prefer to have Jotform or any other form app and pay some fee than this.

on Powerful Contact Form Builder · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

I used this app and I hope it helps the customer with changing sizes or colours at checkout. The customer service responds is so quick. I would recommend them 100%. Thanks

on Cart Pencil · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

They always do their best. They helped me a lot and customer service answered the second day. Promptly :) Thanks Thank you so much for taking the time to leave us this amazing review.

on Hulk Order Tracking & Upsell · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I don't normally write a review because developers usually ask you to do it. Henry never ask me to do it and I'm doing it first time because I had to. He helped me with a lot of issues with a browser console that goes beyond his duty and responsibility. He always answered me next day. His service is proffesional and I would reccomend this app and even his personally service even more than General Shopify Support.

on Bundler » Product Bundles App · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

I used this app and they have been very helpfull to remove older code from different SEO app. Thanks

on Smart SEO AI & Image Optimizer · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

So happy with this app. Helpful a lot :) I can see where customers or other users are moving and that fix my problems if they left without buying

on Peek! ‑ Better Replay & Survey · 3 days using the app