← Merchants

Aria Lattner

United States

Reviews (18)

★★★★★
Shopify

Absolutely AWFUL app behavior. If you accidentally have a very successful pre-order, they will cut you off because you hit your limit in the middle of your sale... ..this app cost me THOUSANDS of dollars... avoid like the plague.

Developer reply ·

Hi there, Andrei here, one of the co-founders of Timesact. I would like to start by thanking you for being a loyal customer since May 2022 and for continuing to use the app despite this difficult experience you’ve had just recently. As a co-founder I have a responsibility to other users or potential users reading this to provide more context and proof of exactly what happened so that they can make an informed decision. The details are very important in this case but I cannot fault you in any way for not providing them in a moment of frustration and anger. The way our dynamic pricing works is that you pick a number of in our case preorders you want to use in a month. When you reach 70% of that plan we send you an email to let you know. When you reach 100% of that plan we send a second email to inform you and then grant you a 24 hour grace period during which time the app and all settings work the same way. Once the 24 hour grace period ends we send you a third email to inform you that the app was disabled meaning the preorder settings are no longer applied. We have checked and all these emails were sent to you and they were also opened in a timely fashion. They were also opened almost immediately by your team. We also assume that given the many plan changes you have made in the past that there is at least some level of familiarity with how this all works. I have compiled a document that can be accessed here with all the points I’m making so that there is full transparency for anyone reading this: https://docs.google.com/document/d/1Fv2AyhP8C2JHZGfXnekRUsd-C4o-TC6h76z1jTNDj0o/edit?usp=sharing Of course there could be many mitigating factors here that I am not aware of since we are not in contact. Maybe the inbox is shared, maybe a new person on the team took over this task of monitoring the app. We could always change the recipient of these emails but were never asked to on our many support channels. We are here for you on chat/email 24/7 so please let us know if this is something you want done. I’m an optimist and want to see the best in people but just in case this review was solely meant to hurt our business I want to tell you that it has. We dropped in the ratings yesterday because of it and lost a lot of installs. I only mention this in case it gives you comfort. I like to believe it doesn’t and that we will come together soon and continue to help each other. I have reached out to you to both personally apologize for your bad experience with us as well as to offer my full support in case you wanted to discuss solutions that would improve your experience with us. That door is always open and I would enjoy talking to you anytime because I believe you can offer valuable insights that would make the app better for everyone else. Thank you, Andrei

on Preorder Now Presale Timesact · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Absolute garbage. Where to even begin? Save yourself a LOT of headaches and don't come anywhere near this horrendous app. Horrendous functionality, horrendous support, horrendous documentation. Absolute joke but not funny.

on Recharge Subscriptions App · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Update: Junip graciously refunded the charges. Much appreciated. I haven't seen Junip work exactly right, but I am encouraged by the strong customer support.

on Junip Product Reviews App & AI · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

absolute garbage. They seemingly have a lot of features, but the execution is so bad it would be laughable, if only it didn't cost me $200 wasted dollars to find out... The 14 day "free trial" is deceptive...you are locked in for at LEAST one month of $200 after you accept returns for even one day with this junk software. Even though I used this software for all of 7 days, I was billed $200 just to transition off of it...

Developer reply ·

We are truly sorry you had a negative experience. Our team did personally check in with you frequently over the course of the past month to ensure you were taking full advantage of our product functionality rather than continuing to review and approve each individual return manually. We strive to support all of our merchants through personalized onboarding and training that sets you up for immediate success, part of which are emails we send as notice of the status of your 14-day trial and when it ends to ensure you know when billing starts. Again, we apologize for this experience and encourage you to reach out to us at support@returnrabbit.com to see how we can make it right.

on Return Rabbit · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Excellent app! Incredible live chat support! This app was already great before Shopify's recent changes to the post-purchase process; now, it is amazing! With ReConvert, you can customize your "thank you" / "order status" experience even if you are on Shopify Basic. I use it to capture customer birthdays as well as ask for customer reviews. Now I am exploring one-click upsells. With the improvements to the post-purchase functionality that Shopify has made, it is a no-brainer to offer one-click post-purchase upsells. It adds zero friction to the initial purchase, and is a high conversion opportunity to increase AOV. As great as the app is, the support is even better. Live, knowledgable, helpful chat support. This app is a slam dunk. Highly recommended.

Developer reply ·

Thank you for your review🙏 Our team is always here 24/7😎

on ReConvert post purchase upsell · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

excellent app. shipping update transactional messages are highly relevant to customers & get great engagement. aftership is an excellent way to customize the messages and the landing page they point to. highly recommended.

on AfterShip Order Tracking · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The absolute best support app BY FAR! I have used Gorgais, Intercom, ZenDesk, and MANY others... Nothing comes close to Reamaze. Not only is the product itself significantly better, but most importantly, the support is INCREDIBLE!!! By far the best support I have ever received from any piece of software in my 25+ year career! Use Reamaze, you will not regret it!!! It's not just better for the money -- it is just plain better!!! Gorgais and the rest do not come close.

on Re:amaze AI Helpdesk & Chat · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Growave app gets some things right, but also has some rough edges. However, that said, there is nothing more important than a company that truly cares about doing right by their customers. It is because of the issues that I have had with the app that I happily recommend them; while the app isn't perfect, they have customer support that truly cares, and most importantly, they empower their support team to do right be their customers. Shopify themselves should learn from Growave's example of actually CARING about their customers! Highly recommended.

on Growave: Loyalty & Wishlist · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Excellent app. Very detailed triggering options. Flexible plans to suit your needs. Best of all, excellent and responsive customer support! Chris

on Pop‑Ups & Spotlight by Justuno · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

TL;DR -- this app is awful compared to JustUno or OptiMonk. But much worse, they are incredibly unethical in their business practices. I would hope that Shopify would police this sort of BLATANT unethical activity on apps in their store... BEWARE! I started a trial of this software ~18 months ago. I deleted the app before the trial was over. I have come to find out that, depsite deleting the app AND submitting a ticket to their support, they CONTINUE to charge me $79/month every month. As support will do nothing, unfortunately I have to go the route of a credit-card chargeback. Very unethical, Privy... BEWARE -- THIS APP IS BILLED OUTSIDE OF THE APP STORE ECOSYSTEM, AND THEY WILL CONTINUE TO CHARGE YOU LONG AFTER YOU HAVE DELETED THE APP. (also, they will charge you at a rate higher than any plan they have listed...) When I informed support, they could indeed see that 1) I had uninstalled during trial (18 months ago), 2) I was on a trial of a $20/month plan 3) They have been charging me $79 month every month, and continue to do so after this has been brought up to support. This is clearly unethical and illegal. Fortunately I have recourse through my credit card, but it is sad that a company of Privy's size would resort to such blatantly unethical behavior. I could have chalked it up to an honest mistake, but no...they continue to charge me even after I have pointed it out. (I literally don't even have a login....I deleted the trial during the trial phase....) No joke -- they tell me the only way to cancel is to login. They CONTINUE to charge me. I do not have a login (never have... I went through the app store to login back when I was trialing them in 2018....) I do hope Privy decides to do the right thing before I have to go through the credit card. I hate to say such nasty things about a business, but this behavior is simply unethical. Truly, I hope you recognize your error and rectify it immediately...while it is sad that it will have taken a review to finally get any action, it is better than nothing....

on Privy ‑ Email, SMS & Pop Ups · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Littledata has saved me countless hours. As Google continues to advance their analytics stack, Littledata is there to make sure you are always caught up with the best data! HIGHLY RECOMMENDED!

on Littledata ‑ The Data Layer · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Excellent app. Top feature request -- give me some basic stats on the performance of my popup, please! :)

on Postscript SMS Marketing · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

so far so good, will update with results -- looking forward to good things! This app definitely simplifies the process of managing Google Ads

on ST: Google Ads & Shopping AI · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Best Pre-Order app for Shopify. Fast support! The other pre-order apps lack basic features...don't waste your time. This is the best pre-order app.

Developer reply ·

Thank you for the review! Don't hesitate to contact us if you need any assistance

on Amai PreOrder Manager + Notify · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Edit: temp 3 stars as we try to work out the issue with the Elevar team. Will update on a resolution. It's been a painful process thus far, but I appreciate that the folks from Elevar are working to make it right.

Developer reply ·

Hi Chris - I sincerely apologize for the issue you are experiencing - I understand how frustrating inaccurate data tracking can be. I took a look at your support ticket and noticed that we responded in ~ 8 hours to your initial questions regarding product ID mismatch which you mentioned was resolved. Then yesterday you noted that the dataLayer was empty and the code was uninstalling itself every 15 minutes - lets try to fix this! Typically the only way this is going to happen is if there is an automated deployment in place that is overwriting our dataLayer snippets. The way our app works on install is creating 3 snippets and then calling those in your theme.liquid and checkout.liquid { include elevar-head }. From there everything is self-hosted in your theme and our app does not do anything else. I'm happy to assist in looking at this issue further with you to ensure your remarketing data is being sent to AdWords properly. I responded to your ticket last night but feel free to email me directly at brad@getelevar.com as well. Thank you and again I apologize for the issue you are experiencing. Brad

on Elevar Conversion Tracking · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

Update: Great support, thank you! Problem solved. Extra thanks to Midas from Excelify going above and beyond to correct the issue quickly!

Developer reply ·

Thank you so much! Maris

on Matrixify: Data Export Import · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I like the integration with Shopify to pull products into campaigns with one-click. As well, the default flows are good at guiding you towards prompts that are likely to receive a response. Recommended.

Developer reply ·

Thank you for your 5-star review! We are super happy to know that you liked our app!

on Octane AI: Advanced Quiz Maker · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Does what it says it does. It has recovered several sales already in the first 48 hours; it would be great to see an A/B feature to see the exact impact of this feature (since some who switch tabs will return to complete purchase, regardless of whether the app is running or not. I have no doubt this app improves that rate; it would be great to quantify that impact.)

on Please Stay ‑ Recover Sales · About 17 hours using the app