Charming Beads
United Kingdom
Reviews (25)
Poor app, poor support. Was given run around by Lilian who did nothing but cause confusion. App probably did what I needed it to (just simply block front end bot visitors who created customer accounts via Klaviyo subscription and then made an abandoned cart). I have to clean up hundreds of customers, klaviyo accounts and abandoned carts every day. A simple bot blocker would suffice. But Lilian could not even provide me with the simplest set up instructions and kept going down an unnecessary tangent of bots going direct to checkout (which is not the case in my use-case). Anyway, I cannot abide such poor service so I uninstalled and will find an app to do the same where the level of service is at least help wiuth basic set up.
Absolutely wonderful app. Been running a few months and when I check my rich results the only thing I see is the occasional suggested fix and no critical errors. Even with the suggested fixes, if I message Ollie he will quickly deploy a change so that my schema is squeaky clean. The app just works and does what it says on the tin!
Just installed. Took under two minutes to install, configure and test. Such a simple app that does exactly what it says it will do. And for free is nice :) Updated to say that without notice the app no longer works and even in admin section, I get "Application Error". Think the company must have gone bust, which is a shame
Developer reply ·
Two minutes to set up is what we were aiming for :) Thanks for the review! Let us know if you have any ideas on how we can improve
Set up in under 5 minuites with branding, positioning, tested desktop and mobile. Works like a dream! Now to hopefully increase my CR!
Eltie has been a real game-changer for our business. It gives SMEs a powerful, ready-made email marketing strategy that’s genuinely tailored to your brand. The depth of insight the platform brings is remarkable, and the emails it generates consistently feel authentic, engaging, and perfectly on message. The slogans, calls to action, and imagery are always spot on, making it incredibly easy to run polished, high-performing campaigns. Just as impressive is the team behind Eltie. Their support and responsiveness have been exceptional, and it’s clear they genuinely care about helping their customers succeed. After several months of using the platform, we’re consistently seeing a 12–15x return on investment every single month. It’s an incredibly effective tool, and as we continue to scale our marketing, we expect those results to grow even further
I now have amazing descriptions for all 1200 of my products saving me an amount of time I cannot even imagine. Ridiculous that this is free, fair play!
Developer reply ·
Thank you for your honest feedback, and sincere apologies for the inconvenience caused by the app not initially supporting UK English. Previously, the app supported general English, which we now realise wasn't sufficient for UK-based stores. Thanks to your suggestion, we've quickly added UK English as an output option in both the Quick Generator and Bulk Generator. Your input genuinely helped us improve faster. As the app is still relatively new, we're always open to feedback and greatly appreciate suggestions like yours to help us make the app better. We're truly glad you read our follow-up email and decided to give the app another try. If you have any further questions, please don't hesitate to reach out.
Took 2 minutes to set up for what I needed (hide ClearPay unless minimum order of £75 met). Figured it myself but also had support on chat asking me if I needed help. Wow super easy and also free!
Excellent app and does exactly hat I need. Simple and intuitive to use and a real time saver. Very low and fair price too. I had one small glitch in months of usage and Antonio was back in touch we me almost immediately. As it happened it was a temporary glitch anyway and it's worked perfect since. An easy 5 stars!
App looked to have potential but support was slow and could not answer the simplest of questions. Customer service is just as important as functionality.
Developer reply ·
Summary: It takes at least 5-10 minutes to properly check an issue, which is why our support agent requested time to investigate. We apologize if this caused any inconvenience. It seems the app was uninstalled within half an hour, so you might not have had the opportunity to explore its full potential. Dear, We sincerely apologize if the response time was not up to your expectations. Our support team strives to provide quick and efficient assistance, but some issues, especially related to custom setups, require at least a few minutes to properly investigate and provide accurate solutions. Regarding your concerns: Currency not changing on your custom category page – This may be due to theme compatibility or custom development. We would be happy to investigate this further and provide a solution. Adding space between the cart icon and currency – We can assist you with custom CSS to adjust the spacing to your preference. We also noticed that the app was uninstalled within a short period, which may have limited your experience with its full potential. If you're willing to give us another chance, we'd be happy to thoroughly check your concerns and provide the right solution for your store. Additionally, we will work on improving our support efficiency and response time to ensure a smoother experience for all our users. Thank you for your feedback, and we truly appreciate the opportunity to assist you if you decide to try the app again. Best regards, Tinu Customer Support Lead at Helixo
Worked fine for a while and then suddenly I received thousands of emails about just 15 items out of stock. It had a complete paddy and I cannot imagine if it had sent thousands of emails to my customers. Reported the fault to the app developer and Uninstalled for the safety of my site. Developer has since been in touch to apologise and also confirm the issue is fixed. I already moved on to use my free Klaviyo back in stock flow that I hadn't even realised was readily available to me
Installed this app and spent ages configuring it, and then it did nothing absolutely! It did not show any back in stock button on my product page. I sent several messages which it appeared never got through. So I found an alternative way by utilising Klaviyo for free, which I already have installed anyway
Fake advertising of features. Customisation available is nothing like suggested. You cannot even change the colours of the text on the emails. Also the test email linked the Buy Now button to some weird variant product that does not even exisit in my store (I don't actually use variants) to be told it would be some days form developers to come back. Other messages the support lady just skipped, did not read or answer. So a very poor app, not fit for purpose, with an equally poor support experience
Developer reply ·
We're sorry to hear that you had a negative experience with our app. We take all feedback seriously and would like to hear more about the issues you encountered. If you'd like to discuss your concerns further, please reach out to our support team.
Wasted 2 weeks of my time. Back and forth with questions about their integrations with OnBuy, TikTok and Etsy. Finally got OnBuy approval, installed LIT Commerce on Shopify only to find that the listings created on OnBuy did not meet OnBuy's minimum standard. Crucially the videos were not sent across either. This is because they just have an API link, not a full integration. So it was not fit for purpose. Service was okay to start with but as soon as the problems arose they were clueless to resolve them. Will go elsewhere and find some software that is more ready than this, which is just a work in progress.
I could not get this app working. Trofim took the time to go into my back end and then figured out actually another app was clashing with his, and that this other app have a tick box to push products to the back, meaning I didn't need his app after all. I am leaving this 5 star review based on his kindness and overall amazing customer service.
Developer reply ·
This means a lot, thank you! I’m really glad we figured it out! All the best with Charming Beads!
1) Installed. 2) Configured and Switched on. 3) Was told by live chat to wait 5-10 minutes. 4) after an hour did not work. Was told it was my fault as something in my theme. My store is brand new out of the box by the way. 5) Asked chat to help me resolve. 6) Was passed over to Mete who was rude, obnoxious and flat out accused my of being some kind of rival that only came to leave a one star review. Well guess what Mete - you we're right about one part of that (clue: the other part was fantasy on your behalf). My business has been doing 7 figures for 14 years. Never have I experienced such an awful service. Okay the app did not work out of the box for whatever reason. What should have happened is: 1) An offer to go into our back end with collaborator code. 2) identified the issue and fixed, or explained to us how to fix. 3) The app would have then worked. 4) A happy paying customer for years to come! The mind boggles, it really does. How can you even be in business treating a paying customer like this? Cue Mete coming on here telling a pack of lies about how it was me that was rude etc
Developer reply ·
Dear Paul, I’m sorry, but having a seven-figure revenue does not justify using inappropriate language with our team. For us, all customers—whether paying or non-paying—are valued equally, and we strive to resolve every merchant's issues to the best of our ability. We have established runbooks with troubleshooting steps, but from the beginning, you threatened us with a one-star review and then used disrespectful language. As you know, we have the chat transcript documenting these exchanges. As we explained during the chat, we don’t insert any code into your theme; instead, we make changes directly on the Shopify admin’s collection page. If your theme or filtering app does not adhere to this setup, you will need to reach out to them. We followed the steps you referenced in your review. In any case, you can review our other feedback to see our consistent attitude towards merchants over the years. We wish you great sales, but we won’t tolerate any kind of abusive language.
The support and customisation from the Sledge team has been nothing short of outstanding. They helped customise our filters, the search results page (to exactly match our collection page) and the search box drop-down results. They have been super responsive throughout and have gone that extra mile to ensure we have the best navigation possible for our site. And after recently going live and seeking customer feedback, "super easy to navigate" was the top comment we received over and over again. Thank you so much Sledge team!
Amazing support from the team and lots of help with customisation of FAQs and the Chat widget. Unfortunately chat doesn't function as we needed it but will definitely keep the FAQs switched on as they look great. Thanks for your patient support Moose team :)
Developer reply ·
Hi Team Charming Beads, Thank you so much for your fantastic 5-star review! We're delighted to know that our app has been helpful for your business. Your support and feedback mean the world to us and inspire us to keep improving. If you ever need any help or have suggestions, please don’t hesitate to reach out. We’re here to assist you every step of the way! Best regards, MooseDesk Support Team
Wow what can I say about this app and the service. I was looking at another FBT app and also an upsell app. The price of those two was significant. When one of them provided a poor service it made me re-look and I came across Selleasy. Not only does it do both of those apps combined, it is at a tiny fraction of the cost (like <10%). Ans then I had q demo call with Suki who was knowledgeable and helpful. Once installed I had to go on chat and Suki was on hand to help me get everything set up. Top class!
Developer reply ·
Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. We greatly appreciate your kind words and are happy to hear about your positive experience with our product and service.
Absolutely superb! The functionality of Bon Loyalty versus the many other loyalty apps we looked at is second to none. And the free version works right out of the box for startups. Also a big shout out to Maxxie who gave a brilliant demo for us and also helped us with support questions. This has been the easiest app so far and we have many to source and install. 5 star useability and 5 star service!
Developer reply ·
Hello Charming Beads (Paul), Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful 5-star review! If you ever need any assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out to us. You can chat with us directly through our website or email us at help@bonloyalty.com. We're here to help in any way we can!
Terrible support, terrible app. Firstly the app never picked up any of our branding colours, so had to spend over an hour of my time manually adding them in multiple places and then testing on the front end. The results returned were poor and inaccurate. The results page showed some weird narrow block of two product columns on desktop with no setting to say three columns. The filters with metafields simply did nothing on the front end despite all my products having metafields. Absolute waste of my time and having sent 5 emails to your so called support team and only one answered, I decided to uninstall and look elsewhere. Don't bother replying with the standard "Please contact our support team" because I certainly will not and would be another complete waste of time since you rudely ignore emails anyway!
Developer reply ·
Hello, After checking your ticket and all the emails we received from you, we can say that we sent you replies with an average speed of 53 minutes. We were never ignoring you, we needed some time to look into your problems to find a solution. Sadly, it wasn't fast enough for you and you continued our communication using inappropriate language (profanity) and insulted our support agents. In the end, we saw you uninstalled our app so we didn't get a chance to help you, unfortunately. We are always here for our clients and we're eager to help with all the issues they might face with our service. We are sorry this whole situation ended up this way. Best regards, Searchanise team
The app does not install it so that you can configure it within Shopify - you configure it outside of Shopify which I personally did not like. The result looked pretty awful and the configuration did not feel intuitive to set up. I uninstalled it fairly quickly as it was not for me.
The app itself is great and amazing that it is free. The icons kind of float in various configurable positions, however to suit our store designed we needed them in a fixed place on the footer. Hana of their support worked with the devs to custom code this for us for free! Wow what amazing service. Really pleased thanks Avantify!
Developer reply ·
Thank you so much for your fantastic review! We are thrilled to hear that you are pleased with the app and the customized service provided by Hana and our development team. Ensuring our tools fit perfectly with your store design is our top priority. If you need any more adjustments or have further questions, please feel free to contact us anytime. Best regards, Daisy
Absolute top rate support. Judge Me came up with a temporary fix to a problem and also helped me set up lots of things including importing reviews from a previous review site. Omar then went above and beyond helping me customise and tweak so that it all matched our branding. Highly recommend!
Looked absolutely awful our of the box and nothing like the demo store. Basic errors like showing prices in $ despite the store using GBP. Did not pick up on any of the branding colours. And worse of all was the customer service as there is no live chat. Just email tickets back and forth. Uninstalled the app and it totally screwed up the formatting of my collection headers. We are sorry that your first impression of the app was not good. If your store used the Symmetry theme, the app would look identical to our demo. We wish we had time to explain this before you uninstalled so quickly.