← Merchants

Pine Street Clinic

United States

••••••@••••••.com

•••••••.com

Domain and emails come from public search results and may be outdated. Terms of use

Reviews (14)

★★★★★
Shopify

1) Unable to create subscriptions for entire vendors at once 2) Unable to easily change date of next shipment (can only change frequency)

on Shopify Subscriptions · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Truly the worst customer service of any Shopify app we use. Agents routinely do not understand how their app works or how shipping in general works. Promises that things will be investigated are routinely dropped. Excuses and apologies for bad service are routine.

Developer reply ·

Hi, We sincerely apologize for your experience — and we want to confirm that this issue has now been fully resolved. After a full review, we identified that the incorrect location (“Jonesboro, LA” instead of “AR”) was caused by our auto-translation feature. In this case, the input was misdetected and the state abbreviation was incorrectly modified, which led to the wrong location being displayed. This issue has been fixed, and we’ve updated our logic to ensure location abbreviations will no longer be altered going forward. We also recognize that our earlier responses did not fully understand your concern or carefully review your screenshots before replying. This led to inaccurate explanations and a frustrating experience — and we take responsibility for that. We are improving both our support process and internal review standards to ensure issues like this are handled more accurately and efficiently in the future. Thank you again for your feedback — it helped us identify and fix an important issue. Best regards, Alex Track123 Team

on Track123 Order Tracking · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

This app permanently deleted ALL of my smart product collections this morning with no warning and no permission. The developer is "aware of the issue." The fact that they allowed this to happen at all is completely unacceptable. Obviously this and all other apps from this developer have been permanently deleted and banned from ever being used on our store in the future. It's been two weeks since this major incident and we haven't heard from the developer with any updates.

on Orderly Emails ‑ Templates App · Over 8 years using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Hi, We’re really sorry to see your 1-star rating and that your experience didn’t meet your expectations. While there was no additional feedback included, we truly appreciate you taking the time to share your rating with us. It’s disappointing to know that something may not have worked as smoothly as it should have. We’re truly sorry that our app did not meet your expectations or fulfill what you were looking for. We understand how frustrating that can be, and we regret that we couldn’t deliver the experience you needed this time. That said, we’re absolutely ready to listen and learn from your feedback. Our team is here to support you and try again — and we sincerely hope you’ll give us another opportunity to make things right. Thank you again for your time and feedback. We hope to have the chance to turn your experience around and serve you better in the future.

on Blockify Checkout Customizer · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Service is WAY better than Avalara. Zero regrets about switching to TaxCloud so far.

on TaxCloud Sales Tax Automation · 27 days using the app
★★★★★
Shopify

BEWARE: Because this is a free app, this developer does not offer much support. (We've had a simple case open for weeks and weeks now with no end in sight.)

Developer reply ·

Firstly, I would like to take responsibility for the poor experience you had and acknowledge that your 1-star review was completely justified. I would like to apologize for the issues you encountered while using this app. It is our responsibility to investigate and resolve any problems that arise. To avoid such occurrences in the future, I will be working with the Development team to improve our app and I am actively overseeing the training of our support team to elevate the quality of our support. I am sorry for everything that made you disappointed and you had to spend a lot of time and effort with them. We would greatly appreciate the opportunity to assist you again and we are committed to providing you with a better experience. We are eager to make it up to you and we look forward to hearing from you soon.

on RT: Terms and Conditions Box · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

DEFINITELY AVOID. They have the worst customer support of any Shopify app we use.

Developer reply ·

We are really sorry to hear about your recent experience with us. It is unfortunate to know that you expectations were not met. We have duly noted your concern regarding our support services and the ongoing issue. We are investigating it and you will soon hear from our team and will try to resolve it for you as soon as possible. We are available 24/7. You can always contact us via the live chat option available on your account or email us at support@aftership.com. We regret the inconvenience caused to you. Regards, Nitish Team AfterShip

on AfterShip Order Tracking · Over 9 years using the app
★★★★★
Shopify

Customer support is excellent...would highly recommend.

on Pandectes GDPR Compliance · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Very responsive support for customizations.

on NotifyMe ‑ Warnings and Labels · About 7 hours using the app
★★★★★
Shopify

DO NOT USE IF YOUR BUSINESS INVOLVES SALES TAX. There are two major issues with DEAR Systems: The first is that their system is simply not reliable when it comes to sales tax (and frequent changes made to their system often breaks any sales tax matching that was already set up). On MORE than one occasion, these sales tax changes has resulted in thousands of transactions that required manual review/updates. The second, more unforgivable problem, is that once you sign up, it's painfully obvious that the well-being of your business doesn't actually matter, which appears to be a tone set from the top; we've certainly been disappointed on numerous occasions by co-founder and director Alexei Piltiaev's shocking lack of professionalism and respect and it would appear everyone else is following his lead. If you do make the mistake we did and sign up for this service, here's a pro-tip: When things go wrong and their team ignores you, the best way to actually get them to respond is post a negative review here. While your business doesn't matter, their star rating here sure does.

on Cin7 Core Inventory Management · Almost 6 years using the app
★★★★★
Shopify

It is SHOCKING how unprofessional and horrible Aftership's customer service and support is. If you care about working with developers who bother to respond to emails, do NOT do business with Aftership.

Developer reply ·

Dear customer, This app is Automizely: Mobile App Builder, not AfterShip... Our team has reached out to you to assist you. We are sorry for the bad experience you have had and in the meanwhile, we will improve our customer service in order to help our valuable customers in time. Regards, Automizely Team

on AfterShip for TikTok Shop · 2 minutes using the app
★★★★★
Shopify

DO NOT USE if: 1) You have a store located in California (this will send incorrect sales tax information to Google, which Shopify cannot fix) or 2) If you have any integration with Google Express or Shopping Actions (this will cause you to oversell out of stock items that cannot be backordered)

Developer reply ·

Thanks for sharing this feedback on our Google Shopping app! Currently, the app imports your tax settings from your Shopify Admin, so we may want to evaluate your current settings. The Google Shopping app is designed for running ads on Google Shopping does not send inventory tracking information. Apps that facilitate sales may not be able to pull the necessary information to track inventory properly. Feedback like this helps us improve our apps, so I’ve followed up with you via email to log your feedback with the Shopify development team and follow up on your tax settings :) - JP, Shopify Support

on Google & YouTube · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

We tried this app and it wasn't for us (it's just way too expensive for what it is). After deleting it, it has left its code ALL over our Shopify account...the integration is not actually deleted. (References to this app appear on orders, on check-out pages, and in all sorts of other areas of our account.) We're having to now work with Shopify directly. Definitely not thrilled by how sloppy this integration is (and how impossible it is to remove it).

Developer reply ·

Hi Pine Street Clinic, Thanks for your valuable feedback. Seconds after uninstalling the app you should have received an email from us which contained step by step instructions on how to remove our widget from your shopping cart page, as well as information on how to get in touch with our customer support team via live chat, email or phone. Removing our widget required the deletion of a single line of code from your theme. We purposely designed the app this way to ensure the removal process was as seamless as possible. We wish you the best of luck with your venture and with finding an alternative app that better fits your budget. Kindest regards, Andy

on Zapiet ‑ Pickup + Delivery · 11 minutes using the app
★★★★★
Shopify

We had used another CedCommerce app and got rid of it because the customer service is hilariously slow and inept. We were just reminded recently with this app why we so strongly dislike CedCommerce and will DEFINITELY be getting rid of this app just as soon as there's a viable alternative for Google Express integrations and Shopify. Definitely know if you use this app you will never get prompt responses to support inquiries and, when you do, they won't actually answer the question asked. Ever. May 2019 Update: After leaving a negative review, CED Commerce has called and emailed us endlessly asking us to remove it. If you're wondering why there aren't any other negative reviews for this developer or this app, it's because they are basically harassing people to death if they leave a negative review. We've had to contact our phone company to have them manually block their phone number. (But if you use this app and are having trouble, leaving a negative review is definitely a good way to get their attention!)

Developer reply ·

Hello Pine Street Clinic, We came to know that you had an issue related to some duplicate text in the address. We worked on instantly and that issue was corrected. We informed you by mail that your issue had been resloved but we didn't get any response and we found that the app was later uninstalled. Giving the best of our services is our responsibility & its our pleasure if you allow us to help you. Recently we contacted you to let you know that you can reuse the app as we thought that previously you couldn't get time to check the mail or respond to call. You may reinstall the app anytime you want and we aim to provide a great experience to our sellers. Hope to get connected with you soon! Thanks and regards Team CedCommerce

on Ced Google Shopping Feed & Ads · 21 days using the app