← Merchants

Rocksolid Audio

United Kingdom

Reviews (15)

★★★★★
Shopify

Just doesnt work. trying to setup but never completes on the setup page. just stuck in the getting started tab even though ive completed all the steps.

on Microsoft Clarity: AI Insights · About 19 hours using the app
★★★★★
Shopify

The triggers and options are hard to find

on Shopify Flow · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

WARNING !!! If you install this app their AI chatbots will email you 20 times a day and not stop. It won't matter if you tell them to stop emailing you. You won't be able to speak to a real person. Their AI chat bots will spam your inbox so much. Be warned. I'm now having to contact the information commissioner's office to try and report this company. I have received dozens of emails everyday for the last 3 weeks. And no matter how much I tell them to stop emailing me they won't. Please avoid this app.

Developer reply ·

Thank you for your feedback. We're sad to hear you didn't have the best experience with our app, but as we discussed via email this is simply not the case. We do not charge any fees unless stated clearly, and if you wished to use any paid features you would have been alerted and required to confirm to ensure this was the case. We're sorry for any confusion caused and we'd be happy to explain how to get the most out of the free trial if you wanted to give us another try. All the best, Easyship

on Easyship ‑ All in One Shipping · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

The emails dont work with shopify's new workflow system but the company doesn't tell you that. They Misinform you and also tell you they are working on adding that support and then do nothing and take your money. The customer support is terrible. After trying to contact them about the ETA of the added support they blanked me several time. just not responding. Then they cancelled my subscription without my prior confirmation leaving me completely high and dry with all my email notifications. This company appears to be full of idiots including the owner Bjorn whos only issue was that fact i called one of his staff an idiot for what they had done. Failing to realise the gravity of anything his staff had done prior to cause such an outburst. Avoid the headache avoid this app like the plague. be warned

Developer reply ·

Thanks for your detailed review! We're glad to hear you like the template designs and ease of editing. I appreciate your feedback on Shopify’s Marketing Automations. You're absolutely right that templates are currently not compatible with the Shopify Email Marketing app, we’re actively working on making them compatible. We also understand that manually copying templates is a rail pain, and wish there was a better way. Unfortunately this is a Shopify limitation, that we've been asking them to improve for years, so we're very attentive to any updates they make that could improve it in the future. Thanks again for your input—it helps us make the app even better! 🚀 Kind regards, Bjorn Forsberg Founder - Orderly Emails by FORSBERG+two

on Orderly Emails ‑ Templates App · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Im leaving for something more professional. - The phone app doesn't work and is seriously lacking basic feature - The phone app is full of bugs. - The App is also buggy as hell. - Every time you send a message it closes it. causing a new "Billable Ticket" to be created. Which they then charge you for - Their Customer service is terrible. - When they update there application is changes your settings which for me caused billable tickets to be created. Which they then charge you for These guys are the kings of "Extra charges" they update there application to get more money out of you without mentioning. ive had to be on my toes this last year just to stop them form taking all my money. Ive had enough of this. I gave these guys a chance but they just too unprofessional. I would highly avoid these unless you fancy just giving all your money to them

Developer reply ·

Hey there Rocksolid Audio team, We really appreciate the feedback for both the mobile app, our support, and especially for our billing - it's our goal to always support your business needs with the plan and add-ons you choose, so we'd be happy to review your usage of Gorgias and give some recommendations! Regarding the mobile app, we're really excited regarding the improvements our developers have planned for this year, and we'd be happy to hear your feedback regarding it after. We have reached out to you via email to organize some additional support and help find the best way forward - we're happy to help turn this around for you!

on Gorgias: AI Helpdesk & Chat · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

After uninstalling this app. It has left garbage files all over my theme. avoid

Developer reply ·

Hi there, We sincerely apologize for the inconvenience you experienced after uninstalling our app. When the app is removed, there are some files that need to be manually deleted. This is because, after uninstallation, the app no longer has permission to edit your theme code to fully remove all remaining code. Because of that reason, all page builder apps left some code after uninstall, not just our app. Please rest assured that any code left on your website is already disconnected from our servers and is completely safe. We have a step-by-step guide available to help you remove the remaining code. Alternatively, you can contact our support team, and we’ll be happy to assist you with the removal process. https://tapita0.zohodesk.com/portal/en/kb/articles/completely-remove-tapita-from-your-shopify-store Thank you for your understanding. We’re here to help with any further questions or support you may need. Best regards,

on Tapita GEO Studio & AI Blog · 42 minutes using the app
★★★★★
Shopify

this app was so slow i uninstalled it after 4 mins.

Developer reply ·

Hello Rocksolid Audio team We are sorry to hear about the issue you have encountered. We hope you'll give us another chance in the future. Our team would be delighted to work with you to resolve any issues you have encountered with our app. Best regards, Buildify Team

on Buildify Drag and Drop Builder · 4 minutes using the app
★★★★★
Shopify

The clothing is great but the printing is terrible, the shipping time is terrible and the customer service is even worse. I would avoid. im in the process of talking to shopify directly about this app to try and get my sample order money back and customer service on the app keep disconnecting. UPDATE: SCAM SCAM SCAM SCAM AVOID.

Developer reply ·

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the unpleasant experience this has caused. After reviewing your case with our customer service team, we understand that your main concern stems from the color difference observed in the printing process. Please allow us to explain the situation: our printing process uses DTG (Direct-to-Garment) technology. The designs you uploaded to our website are in RGB format, while our printing equipment operates in CMYK format. During the conversion from RGB to CMYK, there are inherent differences between the two color models, making slight color variations unavoidable. This is a technical limitation of the industry as a whole and not an issue specific to our service. To help mitigate this, we always recommend customers order a sample to verify the actual print outcome before placing bulk orders. Regarding your refund request, our customer service team has evaluated it in accordance with our after-sales policies. However, the request exceeds their authority. Our team made efforts to escalate the issue and seek a resolution on your behalf. Unfortunately, further communication was declined on your end, which has left us unable to assist you more effectively. We greatly value your feedback and are committed to continually improving our service processes and communication. If you are willing to reopen the dialogue or require further assistance, please feel free to contact our customer service team at any time. Thank you for your understanding and support.

on PODpartner: Print on Demand · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

My experience with the API and customer support has been terrible. Peter was initially very slow but did provide the appropriate support in the end. Then I was contacted by Jason. Who seemed nice, offered an upgrade for my troubles and the help I needed. Turns out the upgrade comes with a few strings attached. Like removing this review and replacing with something more favourable.... Id rather keep this review. The application is lacking widget customisation but does offer flexibilityin terms of subscription options. The customer support is absolute garbage.

on Seal Subscriptions App · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

Limited features considering it a $200 a month subscription. doesnt even have an API.

on Subi Subscriptions & Loyalty · 29 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Its a pretty good app but i hate the fact they mess things up regularly. im always having to re edit something becuase they messed about with the code. fucntionality keeps changing. images go missing and my all time worst thing. you cant copy any designs youve doen to another page . they make you use "Saved sections" which is just some moronic attempt to increase they revenue. because saved sections count towards your overall page count subscription. ive been using them for a while but i cannot justify the cost for they amount of issues. i dont feel like a valued customer.

Developer reply ·

On behalf of the PageFly team, I would like to thank you for such detailed feedback on your experience with PageFly. We feel so sorry that you had a negative experience with our app and from the bottom of our hearts, we would like to send you a sincere apology. As discussed with you in the Live chat support, I am happy that our team provided an alternative solution, which aligns with your requirements. I'm happy to know that this option resonates with you. In the meantime, we will improve our app to have more powerful features to serve you better. And I do want to emphasize that at PageFly, we put customer experience and satisfaction on top. Your business with PageFly is greatly appreciated and I will be looking forward to hearing back from you soon. Let us know if you have any questions or need help. PageFly | Kate - Customer Success Manager

on PageFly ✦ AI Page Builder · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I need support because I'm demoing the application and nothing works. But I cant get support unless I pay for the subscription. which I don't want to do because currently nothing works. what i great business model guys. looks like I'm off to Omnisend or your competitor

on Klaviyo: Email Marketing & SMS · 24 days using the app
★★★★★
Shopify

downloaded this to have a look about. ended up not using it. I unistalled it and its left files and crap everwhere. poor coding

Developer reply ·

Dear Merchant, We apologize that you had a less than stellar experience with our app. Those files are added to load our subscription widget faster on your store. Whenever there is an uninstallation, Shopify automatically removes our code block from your theme files. Those files are not referenced anywhere else. Hence, it would be helpful for us to get more insights into the problem you have mentioned. Please let us know if you are available for a call. If the problem was caused by Appstle, we would be more than happy to fix it for you, and consult on any other questions you may have.

on Appstle℠ Subscriptions App · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

Says free automatic invoices. But then asks you to pay for it. Super shady advertising. ill steer clear of this shady company

Developer reply ·

Hey there! I understand why this came across the way it did, and I’m sorry for the confusion here. We’ve since simplified pricing and made things much clearer so there’s no ambiguity around what’s free and what’s paid. All features are included in all plans and you only pay a subscription fee if you want unlimited invoices. We’re also the original creators of the app and have taken it back since then. The product has been rebuilt with a much stronger focus on transparency, reliability, and support. If you’re open to taking another look, I’d really appreciate the chance to show how it works today. - Sandesh / CEO

on Invoice Falcon · 10 minutes using the app
★★★★★
Shopify

These guys have been great so far but ive only just started. ill be back to update this once i get the full experience

on AfterShip Email Marketing,SMS · About 3 hours using the app