Hulk Contact Form Builder
by HulkApps · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (2017)
I havent gotten a form request in minth although ppl have been filling it out. I dont recommend this app. Customers are filling out the form and i have no knowledge of it
trying to fix why certain forms are not populating through from klaviyo
I hate this app. While editing it suddenly reverts your changes. Even after i pressed saved it removed all my changes after a couple of minutes. If you're further down while editing and scroll up then it reverts your changes. It's impossible to create a form with this app!
We needed a form app for our 6 Shopify stores and I decided to use this. After challenges with linking Policies in an Optin Consent form and spending time with their support team - I discovered that there was a bug in their Source Code editor and communicated that to the support team member (Cristian) who kind of shrugged it off. I have spent a bit on their support trying to figure out the issue. When working with their Paragraph form element and you are using their WYSIWYG editor and switching to Source code and using the full screen editor UI - the form will not save - so beware. I should as for money back - this is one of the more expensive form apps at $15/month. But now I am too invested. We are trying to get 10DLC compliance and have to have disclaimers on all our site form optins.
how can a form generator cannot send mail to its subscriber, and need to have :specialist to do setup.. this is a scam..
Sadly my experience was poor as I spent an entire day building an extensive form while hitting save regularly, but when I went to get it back it had not saved at all. The Hulk customer support was excellent but they could not work out what went wrong as their own test saved perfectly. I assume from all the positive reviews that this is an excellent app but I won't be using it as I am not going to spend more time on an app which let me down the first time I used it.
wasted 5 hours of my life as this doesn’t operate with shopify integration. forced to subscribe to pro version to resolve but no use! now stuck with subscription................
Sadly, the Google Sheets integration, which I paid $20 for, does not work automatically. I need to use Zapier for it to publish every single time I receive a submission. Wasted a lot of time setting it up to end up having to use another app.
We've been using this app for nearly a year. Beautiful forms that integrate nicely with our theme. Decent customer service. However, we'll be deleting this app as soon as we find a replacement. The notifications feature is unstable, which forces us to check the back end regularly for leads and inquiries. We love to respond immediately so this technical glitch is unacceptable. We no longer recommend this app.
The support provided is useless, and even times triples the time lost. All limitations, which make the app unusable, are kept hidden. You can not create multi-language forms, there are no api to retrieve data sent through the forms, do not make available webhook (server-side), you have to open a ticket to enable the privacy policy field type, other ticket for javascript postsubmit, other tickets to enable translation. Avoid.
Unreliable and costly to our business - avoid this app! This app came highly recommended by our tech consultant, so we trusted it for our customer communication needs. Unfortunately, we only discovered that form submissions weren’t being delivered after customers began calling to ask why their emails had gone unanswered. Upon investigation, we first thought the issue had been going on for at only six months - but a deeper dive into years of form submissions revealed it had been happening the entire time we’ve used this app, since 2023. To make matters worse, the failures were intermittent, which made the issue especially difficult to notice at first. Some submissions would go through while others wouldn’t, giving the false impression that everything was working as expected. This breakdown in communication severely impacted our ability to serve customers and cost us valuable time and trust. We reported the issue through our consultant, and Hulk refunded us for one year of service. However, based on what we've now uncovered, the app has been failing from the start, and a full refund would be more appropriate. A failure of this scale should have been proactively communicated to users, but they never informed us there was an issue ; we had to tell them
Terrible customer attitude — their mail servers stopped delivering form submissions for OVER A WEEK and they never notified customers or kept us abreast of their progress. Completely broke our customer service chain and their own CS people said they should communicate better — yet nobody ever took the time to reach out. This was not the first time their mail servers went down for days. RUN to another form provider!
Very Disappointed - App stopped submitting emails re orders 16/1/25 and when we enquired they said its an issue with them and sparcpost and they are "working on it" thats now almost 2 weeks and still not working and no correspondence from the app devs on the outage - basically they seem to be keeping it quiet. Please check with them before you load the app as basically it doesnt work correctly. We are now moving to another form builder app that does work and keeps their customers updated
All I can do is reiterate what everyone else is saying: no app is perfect, and it will fail occasionally. The absolute minimum you could do is NOTIFY YOUR CUSTOMERS. If you don’t tell us, we won’t know it’s not working. It’ll just look like a slow day in the office—we have no way of knowing that customers are submitting enquiries. Hulk’s incompetence has cost us thousands in lost sales. Pathetic, useless company.
Very poor service and support from the staff. Hulk form builder has been down for 2 weeks now and all i can get from their support team is we are working to fix this issue as soon as possible. This is not good enough as i am losing on business quotes and enquiries and they cannot offer me any further assistance. Very disappointing.
Slow support, support doesnt help at all with no ETA. it's been about 4-5 days and app doesn't work. Built a contact us page but when submit no message saying it's submitted and it's not coming through. I don't know what developers are doing but they need to do better...
We have been using Hulk Forms since November in that time there has now been 3 times where their service has failed to notify us of leads. I am not sure what is going on behind the scenes but we need reliable provider. We are looking for other providers and we do like Hulk forms but we need reliability.
A Trash app. Not only does is not work half the time. They do not send you updates to let you know that their EMAIL SERVICE is not working and has not been for weeks!!! So all those leads that were not coming in where 100% on this app not being functional!! A complete joke. Then when you reach out, they try to give you a copy and paste reason as to why the app is not working. Which means they have been sending this response to EVERYONE!!! Can't wait to not be refunded for the money we spent on an app that DOES NOT WORK!!!!
This is the 3rd time in a month that the Hulk form builder has stopped sending the forms through to our email, it's getting ridiculous now. We're looking for a new solution as this is just happening far too often.
I have been using this app for a while, but I can't say I am happy. They keep having a problem sending the information submitted by my customers via the forms to my email account, so if your forms are used for time critical or important business requests, i would think twice about using this solution. Their developer is never really around, probably in bed. I am looking for a more reliable solution. Annoyed, frustrated, yes all of the above.
We've had a great experience for a while with Hulk Forms but recently we keep having days where submissions aren't sent to our email so that we aren't aware that our customers are communicating with us. We've let Hulk Forms know about this issue in the past and they've told us they're working on the issue. However too much time has elapsed on our end to really justify the risk of missing submissions to stick with them since the issue persists.
Forms have stopped working, company are aware of the issue but haven't thought to inform Shopify stores, I can understand the issue happening, but not to let your customers know is such a poor service. We've had several complaints about not getting back to customers.
The app is currently down, no report whatsoever from Hulk, customers are angry.
Horrible app! Couldn't figure out how to remove "Hulk Form" branding from anything, even with the premium version. Support was the worst I've ever used in my life, with all questions being handled by a bot. Now I have to switch apps and rebuild all of my forms from scratch. Don't waste your time!
Developer reply ·
We're truly sorry to hear that your experience with Hulk Form Builder wasn't up to par. We understand how frustrating it can be to not get the personalized support you need, and to find the setup process confusing. We also deeply regret that you had a challenging time regarding the branding issue. We continuously strive to improve our services, and your feedback brings to light areas where we can focus our efforts more. We'd really appreciate another chance to serve you better and to turn around this experience for you. We'd be grateful if you'd reach out to our support team again for more detailed assistance. We assure you that our team will be in touch soon to resolve any and all issues you're facing. Your feedback plays a crucial role in helping us enhance our app to meet the expectations and needs of our users. Best wishes, HulkApps Team
Elle n'est pas multilingue et impossible à traduire avec une application de traduction tierce, et la version gratuite ne permet pas de modifier les JS avancés, de coup les phrases du backend restent en anglais par défaut. Et le service clientèle met beaucoup de temps à répondre.
Developer reply ·
Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que votre expérience avec Hulk Form Builder n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Nous apprécions que vous ayez pris le temps de nous faire part de votre avis. Nous comprenons l'importance de pouvoir utiliser notre application dans plusieurs langues et nous travaillons à résoudre ce problème. Concernant vos préoccupations à propos du JS avancé et de notre temps de réponse, nous regrettons ces difficultés. Nous sommes engagés à améliorer tous les aspects de notre service et votre feedback est très important pour nous. Nous aimerions l'occasion de rectifier la situation et nous assurer que vous avez une meilleure expérience à l'avenir. Notre équipe est prête à vous aider et nous vous assurons qu'ils seront en contact avec vous sous peu. Si vous avez plus de détails à partager ou besoin d'aide supplémentaire, n'hésitez pas à nous en faire part. Cordialement, L'équipe HulkApps.
Terrible app, so laggy and inaccurate data! Once I chose a form it started to be so laggy and I couldn't access the customer submissions. Also, I paid extra fees to get my data through integrated Google sheet, it's delayed for days to be synced. I started to search for an alternative already.
Developer reply ·
We're really sorry to hear about your experience with our Hulk Form Builder, and we sincerely apologize for the inconvenience you've faced. It's concerning to hear that the app started lagging and you had issues with accessing customer submissions along with delays in data sync. Our team is committed to address all user concerns and we want to ensure that your experience with us gets better. We'll have our support team look into this issue right away. If you haven't reached out to them yet, please do, as they are always eager to assist our users. Again, we deeply apologize for the inconvenience and hope to make your experience with Hulk Form Builder better. Thank you for your patience in this matter. Best regards, HulkApps Team
Non funziona! Una volta inserito il codice, sia che lo inserisci in modalitá shortcode o tramite l'app, non accade nulla! 30 minuti per confezionare la form e poi non funziona nulla... tempo perso. Bha
Developer reply ·
Ciao, ci dispiace che stai riscontrando problemi con la nostra app Hulk Form Builder. Comprendiamo la tua frustrazione e ci scusiamo per il tuo tempo sprecato. Vogliamo risolvere questo problema il prima possibile. Ti incoraggiamo a raggiungere il nostro team di supporto se non lo hai già fatto. Rassicuriamo che il nostro team ti contatterà presto. Il tuo feedback è molto apprezzato ed è fondamentale per migliorare i nostri servizi. Grazie per la tua pazienza. Cordiali saluti, Il team HulkApps.
I have Started The Plan With Free Service Later On I Updated To The Paid Final Plan And Implemented It On Two Website They Were Charging Me 40 $ Approximately Till few weeks back the google sheet integration was working perfectly but they disabled it from there back end without informing me, when i contacted them they said our servers become heavy if we use google sheet integration and suggested me to use zap to transfer my data to google sheet and fooled me by saying it is free service. so i spent a whole day to integrate zap and then i finally when was ready to go live i realized zap is free for on 100 tasks per month but i needed at least 3000 form submissions per month. the i decided to unsubscribe the app and use alternate sources to get form submissions.
Developer reply ·
Thank you so much for taking your valuable time to provide us with your feedback. We are pleased and happy to hear that our team managed to help you and that you are happy and satisfied with the solution. We really appreciate you taking the time to provide us with your honest opinion as this will help us strive for more incredible things in the future.
Can not use custom domains to notify customers after form submissions. It confuses the customer and create distrust on a brand as they will receive it from some hulk formbuilder.com - Talked with support they are useless no solution. If that is what you are looking for not recommended at all.
Developer reply ·
Our dear merchant, This is Sarah, the team lead for our Hulk Form Builder app. We have reached out to you to solve the issue you have faced while setting up your custom domain within our app, in your Shopify store. Let us know please whenever you are available, so we can assist you further. Thank you!
Wasted 20 minutes trying to set up form and it never worked, i tried installing the snippet of code and selecting the specific page I wanted the form in, but it just doesn't work for some reason
Developer reply ·
Hi dear merchant, We have reached out to you to have the issue checked and resolved as soon as possible. Please revert to us whenever you are available. We are looking forward to your response and will be more than glad to help you out. Thank you!
This app didn't work. I added the shortcode to the page and it never showed up. not an any page I tried
Developer reply ·
Hi there, our dear merchant. We have instantly reached out to you to assist you further and resolve any issues you might have faced. Thank you!
There is no fully functioning 7 day trial like there is with most apps, so you have to pay a month subscription to see if it will meet requirements, which in my case it didn't.
Developer reply ·
Hi there! Thank you for leaving us your valuable feedback. I have asked our manager to contact you in order to amend the issues you were having with our app.
Have suddenly reduced the maximum upload size to 10mb without giving notice. This ruined a great campaigne. 10MB is nothing in file size nowadays.
Developer reply ·
I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We asked our manager to contact you in hopes of amending the issue you were having. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better.
Customer service is not helpful. We have 3 forms on our website we rely on, but this app has been working incorrectly for at least 3 weeks. I've asked several (4 times) times for help, I've sent and resent concise information, but in the end no help received. The last response I got (6 days ago) was "I'll forward this to the developers and they'll get back to you once its done". Still no response. The app is useless if we can't get it to work.
Developer reply ·
I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We asked our manager to contact you in hopes of amending the issue you were having. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better.
This app does not integrate with Help Scout. We used this app to build a form that would submit a response to a Gmail inbox. From that Gmail inbox, it was to be forward to Help Scout. However, Google blocks this app from forwarding emails from going anywhere. Not worth the time/stress.
Developer reply ·
I’m so sorry. We’re normally known for our exceptional attention to detail, and we regret that we missed the mark. Your review is very concerning to us. We asked our manager to contact you in hopes of amending the issue you were having. Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better.
Works ok but lots of downtime. I'm currently down on 3 websites now and can't offer support (over 8 hours now) and no ETA. Just getting a "formbuilder.hulkapps.com refused to connect" each time I try to load the app in any of the stores. Also a pita to get support with them, you have to create an account type of thing. 1 star for that. Update as of a week later* Still having issues with the apps, removed them to fix it and when I try to reinstall I'm actually seeing my old forms pop up for a second then I get an error from Shopify saying the page doesn't exist. So as of now I'm not only down a bit, but completely as of now for my forms.
Developer reply ·
We really appreciate your feedback! We are also sorry for the inconvenience this has caused you. Our manager will be in contact in hopes to amend the issues you were having.
Easy to set up a form. But not useful at all because you don't receive any submitted forms. And that is not very nice.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to write us your valuable feedback. Our manager will be contacting you in hopes of amending the issues you were having. We hope everything works out in the end.
App stopped working. Can no longer access any of our webforms. Tried going in today and it is loading super slow (keep in mind no other app is performing like this). All I see is an icon of a man with a jet pack (guessing their loading icon) but I cannot access any of the webforms. Its as if we are locked out. I liked how the app worked and functioned but if I cannot access the app or my webforms its pointless for me. I did not enjoy that I could not access my webforms, that was a disappointment......
Developer reply ·
Thank you for taking the time to write us your valuable feedback. Our manager will be contacting you in hopes of amending the issues you were having. We hope everything works out in the end.
Don't waste your time. This app is glitchy at best and horrific at worst. It doesn't work at all the way you envision. They need some better engineers.
Developer reply ·
We're sorry your experience with our app was not up to the mark. We'll try harder to match your expectations and we hope you will give us another chance.