POWR Contact Form Builder
by POWR.io · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (690)
ich habe das formular auf meine seite beigefügt aber bis jetzt keine meldun bkeommen das es ausgefüllt habe trotz meier tests
Developer reply ·
Vielen Dank für Ihr Feedback. Wir haben Ihnen kürzlich eine E-Mail mit Supportangeboten gesendet, aber noch keine Antwort erhalten. Unsere Überprüfung zeigt, dass die Benachrichtigungen zu Ihren Testeinreichungen erfolgreich an Ihre E-Mail-Adresse gesendet wurden. Möglicherweise sind sie in Ihrem Spam- oder Werbeordner gelandet. Bitte antworten Sie hier, um uns mitzuteilen, ob es jetzt funktioniert. Sollten Sie die Benachrichtigungen weiterhin nicht finden, schreiben Sie uns bitte eine E-Mail an support@powr.io. Wir helfen Ihnen gerne weiter.
I have had several issues with this app. EVERY TIME I try to create a new form, I run into some kind of problem. They do have a support team that tries to help, but the process is often slow, and the issues are usually with very basic things that should work without requiring technical support. What is most frustrating is that when you are working on something time-sensitive, waiting for a call with an expert costs both time and money. I've spent hours troubleshooting issues that, in my opinion, should not exist in the first place. Unfortunately, I cannot recommend this app. I've experienced too many glitches and technical problems, and I believe there are simpler and more reliable alternatives available
Developer reply ·
Hi there, we are sorry to hear that you're having problems with your app. Please reach out to our support team at support@powr.io and we'll be more than glad to help and answer all the questions that you may have. Looking forward to hearing from you!
This app is not functional for embedding on its own page on the website.
Developer reply ·
Hi there, thank you for the feedback and we're sorry to hear you ran into trouble embedding the app on your page. This isn't the experience we want for you and we'd love to help get it working properly. Please reach out to us at support@powr.io so we can take a closer look at your setup and get the issue resolved for you.
This app was uninstalled in 2017 and we are still get a monthly bill.
Developer reply ·
Hi there, really sorry to hear about this and the frustration with the billing. Since charges are managed through Shopify, we'd love to dig into the details and help you get this sorted. Please reach out to us directly at support@powr.io, and we'll take a look and make it right.
Developer reply ·
Hello, We are very sorry to hear that you had this experience. Please contact us at **[support@powr.io](mailto:support@powr.io)** so we can look into your case and find a solution together. Our support team will be happy to assist you.
I’m disappointed that the form doesn’t support custom CSS. It really limits the flexibility.
Whole app is a joke. Installed this app for a simple form which was perfectly working at the time. Then without any communication, half of my form is now under paid version and doesn't work for my clients (upload photos etcs) At this point the basic shopify form does the same job.
Developer reply ·
Hello there, Thanks for taking the time to post this feedback. However please note that there is a limit of elements that can be used under a free plan as stated in our pricing page. The Upload option has always been under paid version only. In order to have access to the paid features, please be mindful that you should purchase the plan accordingly. Our support team would be more than happy to assist regarding that matter and eventually come to an agreement, as your satisfaction will always remain our priority. Please send us an email as soon as you can at support@powr.io and we'll get back to you right away!
I installed this app after testing the Free version, then upgraded and paid for the full year of the Starter plan. I set up the Autoresponder and found that this developer includes their own Unsubscribe link in the footer and you cannot change it unless you upgrade (again!) to the Pro version, even tho their documentation says you can remove the footer with their info with ANY upgrade. But when you click the link to change it in the settings, a pop-up says you must upgrade to Pro! This is misleading customers and forcing them to upgrade to Pro in order to comply with Anti-spam laws! Their support is useless and I asked for a refund less than 24 hrs after having deleted the app. I hope these guys fix this asap, stop misleading customers to force them into the Pro upgrade (which is valid for one option of "Selected Autoresponders" but I used "All Responders" and per their documentation my upgrade should allow me to change within this option). I emailed these guys several times and they told me to clear my cache and try changing the setting again. I have been a webdesigner for 30 years, I know about caches but regardless it didn't work anywayt. I would not use this app. Autoresponder is a required feature for most store owners and this app is taking advantage of Anti-spam requirements. I reported it to Shopify also. I expect a full refund of the annual fee I paid from this developer immediately. I deleted the app and used it less than 24 hrs. I won't use any other apps from these guys or recommend it to my clients either.
Developer reply ·
Hello there, We appreciate you taking time to express your frustration, and sincerely apologize for any misunderstanding while using our form. Please note that the feature you requested is under Pro plan only. We would never force you to upgrade in any case, as our team are always ready to issue a refund when needed. We noticed a discrepancy on your account, causing that feature to be showing under Starter plan. However by the time our support team investigated to get back to you with a final update in less than 24 hours only after our last email, we were surprised and sadden to see this review from you unfortunately. We managed to identify the issue in less than 24hrs and our Support Manager had already decided to upgrade your plan to Pro for free in order to compensate for the misunderstanding. However your patience and understanding would've been very considerate during the process. Your satisfaction still remains our priority; we have issued you a full refund and also sent you a personal email with an offer of compensation for any inconvenience caused.
No support help at all. I've literally emailed them over 3 times about a error I'm having with a page. I can't use the page until its fixed. They won't email me back, so I'm going to have to find a different app
Developer reply ·
Hello there, Our deepest apologies for the misunderstanding. Upon checking our records, we noticed that our replies were never delivered to your email address even though we responded to each one of your tickets. We have forwarded your query to our Support Team Lead who wanted to reach out to your personally about this matter, we look forward to hearing from you soon!
I had been using the App for 1 years. untill last year It was working OK. Then I unstalled because I did not anymore. Today I have installed again. It is not working. They tried to update it but they destroyed it. Now it is one of the worst App on Shopify. I never experienced such a lousy support. I am deleting the App even I am losing 17 Usd. "This is a very useful App. I have started using it and I like it. Highly recommended. I did not have need for support, everything is clear" dated 27.04.2023
Developer reply ·
Hi there, We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note. Our company values put customer satisfaction as a top priority and we are committed to our customers. Its customers like you that make our job wonderful. Do reach out to us for any suggestions or queries and we'll be more than glad to help.
He was very smooth before the purchase, but couldn't enter after the purchase, so it is not recommended to use it
Developer reply ·
Hi there, So sorry for your bad experience with our app. Could you please reach out to us on support@powr.io we will be happy to sort this problem out for you!
would not recommend, very poor customer service that really seems to not know what they are doing. Only by email, foreign, 24 hr plus delay, has really screwed up my Shopify site and cant get it off (they did the install). Hoping this review might make them take notice and get this done after more than four requests.
Developer reply ·
Hi there, Thanks so much for taking the time to provide us with this valuable feedback! We apologize for any inconvenience this experience has caused. Your concern has been shared with the POWR team, and have sent a reply to your email regarding your concern. We truly appreciate your patience! Please let us know if you have any other questions or concerns.
The app provides an unusable service, why am I being prompted for this? Please cancel my charge! “What happened? You've requested a page on a website (www.powr.io) that is on the Cloudflare network. Unfortunately, it is resolving to an IP address that is creating a conflict within Cloudflare's system. What can I do? If you are the owner of this website: you should login to Cloudflare and change the DNS A records for www.powr.io to resolve to a different IP address.”
Developer reply ·
Hello Viviebike, Please accept our sincerest apologies concerning the server issue you experienced. Please know the downtime you referenced in your review was not a result of our failure, but caused by our hosting provider, Heroku. Their entire network went down for 6 hours, which in turn directly affected the entire POWR network. There was nothing we could have done to prevent the interruption and we regret this happened to you. You can view detail about this issue here: https://status.heroku.com/incidents/2453
What a bad app, u can't even contact the support team, due to no one will answer you, since 3 days I'm sending them inquiries with no luck, also be careful, if you use the app on ur website, the pages will load very slow and they will never answer u to solve this issue!
Developer reply ·
Hi there, So sorry for your bad experience. We are third party app which is actually using Iframe and unfortunately we cannot start loading our scripts before all Shopify's scripts are executed. Meantime if you will try to check an example of our form installed on any empty page like that https://www.powr.io/plugins/form-builder/view?id=30459316&mode=page you might notice that it's loading pretty fast. Currently, we are working to improve our loading speed as much as we can to improve it. If you have any other issues, To contact support, simply submit a ticket trough email support@powr.io or use this link. https://help.powr.io/hc/en-us/requests/new
This app is glitchy and has bugs. Can't edit forms we've made and customer support won't respond to emails.
The app was working perfectly fine for a long time. One day however, I noticed that I was missing more than thirty submissions. I went back and forth with several representatives who were staying in touch relatively well. At one point they told me that I had found a bug and that the issue had an estimated two week timeline for a fix. Are you kidding me? I am hosting events for hundreds of people. The data that was lost is critical to event coordinating efforts. When I politely asked for more assistance with retrieving the data, they stopped responding altogether. This is insane. Beware.
Developer reply ·
Hi there, We're truly sorry you've had a negative experience with our app and our customer support team. We understand the importance of the submissions you have received on your POWr Form Builder Plus plugin. Our team would be happy to take a look and assist you further. Feel free to contact us directly at support@powr.io so we can take another look.
Resume: Very bad I don't recommend this app because of the quality and support that POWr provides. The loading speed of the form is 10-15 seconds. This not appropriate when you are having premium version and pay $100+ per year. When I actually recognize that the app is super slow and customer support is not going to solve our problem, I have tried to apply for a refund of annual subscription but POWr refused to make a refund after 2 weeks of purchase. Summary: If you want a normal form (with normal page loading speed) and appropriate customer support (that will help you and make a refund if something goes wrong) I recommend you NOT TO USE THIS APP.
Developer reply ·
Hi there, We're truly sorry you've had a negative experience with our app and our customer support team. We understand that loading speed is important to our users and we constantly optimize our apps to load faster on a customer's website. A POWR app should take no more than 2s to load on a page. If the delay is longer than that, the issue is most likely with another script on the page slowing down the loading of our app. Our development team would be happy to take a look and advise you on how you can solve the issue on your site. Feel free to contact us directly at support@powr.io so we can take another look.
We use this app, it gives problems from time to time but it was okay. Now they changed everything. I want to connect to app through my Shopify page, it does not allow me. It does not work at all.
Developer reply ·
Hi there, We sincerely apologize for the inconvenience! Please reach out to our support team at support@powr.io and we'll be more than glad to help and answer all the questions that you may have. Looking forward to hearing from you!
NO REFUND! THIEVES! I've have their product for less than a week creating a form that does not work as a form! THEY ARE ABSOLUTE THIEVES!!! SHOULD BE KICKED OUT OF SHOPIFY. The form app DOES NOT ALLOW MULTIPLE SELECTIONS....this is what the developers are telling me. ANY STANDARD FORM ALLOWS FOR MULTIPLE SELECTIONS. All I have asked them for is a refund for what I have not even used. No form submission has been made, no public use as all even. And they cannot return my money? They only offered me use of their other apps...but their other apps I have not use for. If I do not receive a refund I will make sure to post everywhere possible how they immediately refuse refunds after purchase, and of all the additional faults I have found in their products: From TrustPilot "Avoid Powr.io - not worth it All the plugins have critical limitations. For example, you will not be able to moderate comments (in all plugins were user comments are). This means that anybody can use any cuss words on your website and yo will not be able to do anything." Also from TrustPilot: "This company is misleading This company is misleading! Alert! We pre-paid a year for one of their plugins and it didn't work on our site and they also mislead what its capabilities are. We asked for a full refund and they refused, stating that they have a strict 5 day refund and we asked on the 6th day. If they would've have gotten back to us earlier with the issues we were having we would've been within their terrible 5 day refund policy. What kind of a company wants to keep their customers money for services that don't work and for services we pre-paid and cannot use? We post this review to alert people so the what happened to us doesn't happen to you. We are left feeling that they are not ethical and selling software that doesn't work in a misleading manner." "This is a terrible plugin app site This is a terrible plugin app site. I bought a yearly subscription from them through PayPal and after realizing that they don't listen to their customers, I decided to get a refund. I had several back and forth conversations with the powr team to get my money back and it was all a waste of time. So I have decided to open a Paypal dispute and Paypal decided the case in their favor. After a few days, I went back to check on my Powr.io account only to find out that they have deactivated my account after Paypal had decided the case in their favor. This is a Big Scam! I will take further action!" "Send more email reminders about… Send more email reminders about payments so that customers don't get charged for services they never wanted or used. Dreadful service and customer support."
Developer reply ·
HI there, Thanks for your feedback and so sorry that our app doesn't meet your requirements. We have a multiple choice option but doesn't have multiple picture choice option. Please write us back on support@powr.io and we will be happy to check your refund case once again.
When you fill out one of the forms you go to a 'success screen' that tells the user they have successfully completed the form. Except the content for this success page is put far far down into a page - which gives the effect of loading a blank page. I contacted the support, who eventually wrote to me and said they had to escalate this issue to a different support team - sounded promising. A week later and after me writing several times to see what the progress was, I got an email saying "there's no workaround to make the submission success message appear on top" They suggested if I know someone who can do advanced coding I could try customising the form's CSS. We sent out the form for a few people to test, and they all reported back that the form didn't work because after submitting it they were sent to a blank page. The app is as good as useless to us, the support very slow and didn't resolve what for us is broken functionality - so we will be deleting it and choosing another app.
I am not allowed to refund within trial period. Disappointed, I tried to use it but it is very un-userfriendly. They took me $115 for a year.. extremely disappointed
Developer reply ·
Thank you for taking the time to provide us with this feedback. I would love to take a look at your account and see how I can help you. Reach back to POWr support directly with your email on your account and I can dive into this for you. -Waylon Customer Success
Initially, I was happy with this app, I even wrote a glowing review but now I take it back. There have been constant problems with the contact form not being in the right place or just not showing up when it is marked as published I give up today was the last straw it's gone again so I'm deleting and trying somebody else
CHARGING WITH NO PERMISSION! I installed this app on 3 of my Shopify stores. When the trial period ended, I decided to upgrade the plan on one of the stores. What happend is they charged me on 2 of them. When noticed, same Min I contacted customer service which said they can't do anything and I won't get my payment back. I literally told them the story less than 1 min after it happened. They are scammers, with terrible customer service. Stay away
OVER CHARGING ISSUE! BE AWARE!! I installed this app on 3 stores, and after the trial period, I went ahead and upgraded the plan in one of the stores. Instead, they charged me the upgrade in 2 stores out of the 3. When contacted the customer service after 2 min it happened to tell them about the issue, they said they can't return the money they took with no permission, and they can only cancel future payments. Since then a week past no reply
This is the worst app I've used on shopify as I had to recreate my form three times because it kept getting stuck for any changes to publish. You make a change and it doesn't take, you make another change and it stops working altogether. You try to delete it and it just spins in a circle. How it has so many reviews in the positive... #FakeNew Deleting it right now!
Please i don't understand why it doesn't send no email at all ! I made many test no email for me no confirmation email for customer. I tried to change my email no confirmation mail. IS THAT JUST DECORATION ? Please HELP !
Developer reply ·
Hello, I'm sorry to hear that your form is not sending out confirmation or notification emails. I can definitely look into this for you but in order for me to do so, please reach out to support@powr.io and provide me with the email address that is associated with your POWr account as well as the email that is connected to your form. Looking forward to your reply! - Melissa
On a paid subscription and form builder hasn´t loaded for at least 24 hours. In general, it also loads very slow.
Developer reply ·
Hey there, Sorry to hear about it, please clear your cache/cookies from your browser this should resolve the loading issue. Thank you, POWr Support Team.
It's not free! after you spend hours building the forms you notice a pricing at the top and then you find out that it's only free for 25 submissions and for basic capabilities only. Then you delete the app but you find out that you also have to remove your account from another website somewhere hidden in the settings of that website. By this time you would have wasted many hours and been charged at least once for nothing. So just don't.
I had trouble receiving emails. I do not recommend it if you start a store with a lot of traffic. This plugin could crash at any moment.
It is not working right. I used the email form in Form builder. not working correctly and not sending the collections forward.
I do not recommend the upgraded version of this app. I spent way to much time (overall about 90 minutes) trying to initiate the paid Premium version of this app, only to find out (through Shopify Plus) that their programming was faulty and was causing the array of frustrating issues I experienced every time I attempted to purchase an upgraded version. Additionally, with each failed payment, I received a email notification stating that I had successfully paid for the app - which was wrong. I contacted their customer support and was told multiple times that the issues I was experiencing were my own or Shopify's fault. So far, since they were notified by Shopify Plus app team that their app's issues, they have not contacted me to follow-up. I highly suggest that you DO NOT WASTE YOUR TIME with any paid version of this app and find another app to handle your form needs, which is what we are doing.
TOO COSTLY - They are showing FREE but they are asking for payment after Installation. Very limited features in first 2 plans and for unlimited they are charging $29.99/month.Not satisfied. Thanks Anyways.
Very sad we needed an app to supply forms for each product on our page with 300 plus pages on our site this app when it works is fine but trying to change anything is hopeless it jambs with the frozen Death Screen for ages when you are trying to edit multiple forms I cannot recommend it sorry nice guys but not up to it typically it will not accept a zero rating review so I am reluctantly adding a single star
Actually, if I could get a fraction of a Star, I would. The I-Frame design is not stable, the POW servers are slow, and worse, the customer service was not good for me (waiting three weeks now for someone to look into my store?!?!). To date, our forms are the only aspect of our website that yield us negative reviews from our customers. In the words of my last customer (received this today) from a review source other than our broken POW forms....."I recently had extensive treatments for skin cancers on head, face, neck and ears. I have been told to wear a sunscreen for years, but never found one I liked. The dermatologist suggested Blue Lizard products. Since I had never heard of them, I used your website to send a question before I purchased any. I have not received a reply and wonder if the products are no better than the customer service." Lost customers, lost reputation, lost revenue….I just got POWed! Having worked in many restaurants (many moons ago), I understand how hurtful it can be to get a crappy tip or a bad Yelp review...it often feels unfair given how hard work the average person never sees (it often is unfair). But then again, sometimes it's exactly what someone needs to get their business up to snuff and get it together. I am having all of my form professionally reworked. The moment they are done, I will be deleting all POWr short codes from my site. Oh here's another review on my Yotpo site (Yotpo - a FANTASTIC, very professional app)..... Yotpo Review from 03/28/15, from Frederick M... "...I sent an online inquiry via the web regarding the address where my order was going. The emails truncated one line of the address and made it appear that it might not be using the full address. In the end it was shipped to the complete address. Unfortunately no one responded to my online inquiry. Thank you. I do think anyone who buys will be happy with the product." That review is now on my Facebook too. In fact, the only 4-star reviews I have on Yotpo are due to my customer’s experience with POWr forms. The developer informed me almost a month ago that they would like to know how it was that we created a POWr form in a pop-up dialog box and that it was intended to on be a form on a page....said he would look into it and get back to me (three weeks ago)...still waiting. Done waiting because this code is affecting my business. Good luck to you POWr. Good luck to those shops that use this app. I hate being negative...."nothing good to say, just don't say anything at all.” I have no time for toys, and no money to waste on reworking code and LOST customers. Jonathan Clemmer Blue Lizard Australian Sunscreen http://bluelizard.net