← Apps

B2B Wholesale Hub

by Orbit · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (701)

★★★★★
Shopify

Absolutely awful customer service. I've sent in several help tickets because the app keeps throwing the exact same message at me: 'Install error. There’s been an issue with your install. Our support team is having a look, and we’ll be in touch via email ASAP.' What a joke. Nobody has reached out, and there's zero option for live chat. It's been days since my first request, and I can clearly see on the admin panel that they haven't even opened my tickets yet. Completely unacceptable!

Developer reply ·

Hi, we do have live chat, available Mon - Fri from 10am to 5pm EST. We are based in Canada. We have responded to your messages and have had a few conversations over the past month with you! I'm not sure why your admin panel is showing that we haven't opened your tickets but I've sent you a few messages today checking in on that. Looking forward to your response. - Emily, Head of Support

MV hair and beauty · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Not compatible with any Ajax Cart/Drawer/Popup and the warning will only show after selecting a plan.

Developer reply ·

Hi, I'm very sorry to hear that you encountered this limitation, and that it was not made more clear within the app. I wanted to let you know that this has already been addressed. The app does now work with AJAX carts! If you want to get in touch, or if you want try the app again and need a hand, please email us at support@orbitapps.com. You can also contact us via our live chat in-app. We're primarily online 10-5 EST, Monday through Friday, and we will always reply to a chat as quickly as possible. Rob - T2 Technical Support Specialist.

Funeral.com, Inc. · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

Expensive and leech-like

Developer reply ·

Hi, I'm sorry to hear you've had such a negative experience. I've sent you two messages over the past few weeks about this - hoping I can change your experience. Looking forward to hearing from you! - Emily, Head of Support

Ethereal Earth · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Terrible support. I've submitted multiple requests to the support team, as I keep getting an error from the app saying that "Install error There’s been an issue with your install. Our support team is having a look, and we’ll be in touch via email ASAP." No one gets back to me. There is no live chat. It's been so long since I have submitted the request and I can see on the admin panel that they haven't even logged in, to check out the issue!

Developer reply ·

Hi - I'm sorry to hear you're having trouble getting in touch. We responded to your message yesterday with a fixed install, I believe our messages may be hitting your spam inbox. Please have a look there. Additionally, we do have live chat support, so please open your app and chat with us ASAP - we are online right now. Thank you! - Emily, Head of Support

Sira Cash & Carry · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

After uninstalling the Wholesale Club app it took Orbit four attempts at removing their left over code, each time leaving error after error until our variant selectors stopped working. We gave Orbit every opportunity to fix the issue but even after our theme developer confirmed Wholesale Club was at fault they ultimately denied it. Not only did we have to reinstall our theme and start again, it cost us many hours over the past three months conversing with support and trying to figure out our own solution. *Re: response. Emily, i'll happily send you the email correspondence with your support saying " we have successfully removed and uninstalled all code from your theme" (for the second time) and meanwhile ALL of our prices had turned to $0 with a liquid error message below. Your support then had another attempt at it which created the variant error. I can also forward you the correspondence with the theme developer if you'd like further confirmation. The biggest issue with Orbit aside from the incompetence is the dishonesty. Have some respect for your customers and admit when your wrong.

Developer reply ·

Hi! I'm so sorry to hear you had a challenging time after uninstalling our app. I can see that we've confirmed there isn't any code of ours present so this issue is unrelated to us. I hope that these pointers of where to go (your theme developer and also Wholesale Pricing Discount) have been helpful! I've followed up in an email to reiterate this. - Emily, Head of Support

Precision Audio · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

This app no longer works for retailers who sell internationally and use Shopify markets. It is a huge shame as we have been using this app for 4 years and it worked well for us. However it has not kept up, and international retailers are unable to place orders if a store has Shopify Markets in place, even if you ask the customer to check out in your store's home currency. The app developers have confirmed this is a limitation of the app and have no timeframe for resolution. If you are a retailer who sells internationally, don't waste your time on this.

Developer reply ·

Hi there! I'm so sorry to hear you're frustrated with our current incompatibility with Shopify Markets. This is something our Product team is currently investigating to find a solution for. We'll be sending you a follow up email this afternoon with more detail on that, please make sure to check your email! In the meantime, I truly appreciate you sharing this feedback, it means a lot! - Emily, Head of Support

Lumiere Equestrian · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

This app is TERRIBLE - $69.00 a month and nothing works, no one responds to you, absolute WORST app and WORST customer service Ive encountered on Shopify Apps store - FIND another app, avoid this one I got all the messages, all the emails they did not go to spam, - was just cut and paste of links, never responded to my queries, was so frustrating. Glad Ive deleted this app and will find one that actually works

Developer reply ·

Hi there - I'm so sorry to hear you're frustrated. We've responded a couple of times over the past few days to your messages. If you aren't receiving them, can you check your spam folder? I'm sending you another response now, please respond ASAP! - Emily, Head of Support

Tuhi Stationery Ltd · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

I cannot install this app on my theme. Customer support is slow. No chat is available. I tried to reach out by e-mail but the answer is not coming. I wasted an entire day trying to install this app.

Developer reply ·

Hi! I'm sorry to hear you had trouble getting the app installed. Looks like we had a few emails back and forth before you uninstalled. I've followed up now to get you sorted out, please check your email and respond ASAP! - Emily, Head of Support

ダニエルのワインショップ · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

L’ applicazione ha continui malfunzionamenti, attualmente il mio sistema di listini non funziona da 10 giorni, non ho avuto nessun riscontro con l’assistenza ne tanto meno un risultato, il mio canale di lavoro è inattivo da 10 giorni, tutti i clienti non possono accedere ai listini e non c’è niente da fare, senza parole

Developer reply ·

Ciao, ti abbiamo contattato per risolvere questi problemi e non abbiamo ancora ricevuto risposta. Controlla la tua email e rispondi il prima possibile! - Emily, Head of Support

Biloak · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Poor customer service. So many glitches. Now all my thousands of custom prices have disappeared, causing much frustration amongst my customers.

Anne Sportun Fine Jewellery · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Terrible experience, the app does not work with large inventory stores. It gets stuck and partially works, not a reliable solution. I wrote for a month to support asking for help, their startegy was to deny that their was a problem in the first place, and after weeks of back and forth of this I got tired and ended up switich to another app. They take more than a day to reply. Our store sells 90% wholesale, so this was at the core of our business. After many years of using this app, all I can say is I was dissapointed. The app sudenly stopped working and nobody cared to help me. I even subscribed to the top tier pricing plan to get better assitance, nobody cared. Please don´t reply saying that you were on your holiday break, I started with issues since Cybermonday and getting close to new years, still no solution

Developer reply ·

Hi Javier! Thanks for your feedback. We care deeply about our merchants and always reply to every ticket - including the two requests you submitted this month. As a small team, we aim to provide as much coverage during the holiday season as we can - this means it's a bit limited and slower than our regular hours. I'm sorry you had a terrible experience, I have sent you an email and am looking forward to a reply from you! - Emily, Head of Support

★★★★★
Shopify

Support is terrible, as far as my experience has gone its only an email support which in my opinion is utterly useless, when issues come up you need them fixed now, a chat support or even better a person to talk you through problems would be ideal. Integration has been very difficult for me and it doesn't seem to work very well on the site, I wouldn't recommend this app, my experience has been very poor from the start. To your point below, asking people to pay more money if they need help is fairly poor in my opinion. I have been going through emails back and forth for a week now with your staff trying to organise this app. We could have sorted all this out in a 10 minute conversation or on chat support. However if i pay more money you will help faster?

Developer reply ·

Hi! We do have chat support available on our Premium plan, and we do offer a program called CoPilot that offers 1-on-1 video chat onboarding. We have very prompt email support (for free) as well. I'm sorry you've been having trouble, I've responded to your email to address your concerns - please check your inbox and reply to me ASAP. Thanks! - Emily, Head of Support

FORM WORK WEAR · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

Do NOT get this app unless you are ready for a bumpy ride. Customer service is slow and very unresponsive. If it does not easily connect with your theme and you are having issues, prepare to lose sales. Would not recommend!

Developer reply ·

Hello! Looks like we have been waiting on a response from you since our last message on Oct 3rd. I've sent you another response now, please respond to me ASAP! Thank you! - Emily, Head of Support

Lion Wild · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

What happened to this App????? This App used to be good. Now it's glitchy and customer support is slow and unresponsive. We continue to have recurring issues where the Wholesale discount does not apply and can't put through Wholesale orders for days! Customer support is saying that they sent replies but it's false and frankly, the replies are not even helpful in resolving the same recurring issues. Very disappointing.

Developer reply ·

I'm sorry to hear you haven't received our emails! We sent you 2 responses this week that we didn't receive replies from, please check your spam folder to ensure they didn't get missed. We sent you another reply now, please respond ASAP! Thank you :)

kiko+ & gg* USA · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Horrible service. I emailed them and said that I was in a huge hurry and that i needed the app to be installed right away. they went ahead and told me that they were busy but installs were taking 2-3 days. I went ahead and got the app on a Monday thinking that it would take 2-3 days. 10 days went by with many many emails going back and forth and they were still waiting on a developer to get to it. I also purchased some addons that they have and spent $130,I emailed them 4 times already about getting a refund for those items but I still haven't gotten an email back about this. I might have to call my credit card company and dispute the charges. After I did this review they finally gave me a refund. Thank you for the refund. I sent 3-4 emails on the refund. One of the emails I added 3 of your email addresses on there. What I’m mad about is not the refund. It’s the lack of communication and responsibility. I was in a pickle and I really needed your app to be up and running on a timely manner and that did not happen. We currently use your app on another store and this is why we decided to go with you again. My company lost 34% of our business 2 weeks ago because you guys did not install your app in the time frame that you said you would. 34% equals $19,720 in revenue that we lost. Are you going to refund me for that? The app company that we went with was able to get our store running again in 24 hours after installing their app on a weekend. I wish you guys the best, but your service is horrible.

Developer reply ·

Thanks for reaching out. While our ticket history with you doesn't show a requested refund, we have now processed the full refund on our end. We have followed up via email with more details, please check your inbox!

Break Point FC · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

If you install the app and don't have any issues then great, however if you have issues and need help the support takes forever to help you. Looking at other reviews for this app, other people are having issues with getting the support to help. I will choose an alternative app for the same solution.

Developer reply ·

Thank you for your patience while we investigated the issue you were experiencing. We have responded to your messages, please check your inbox!

Yoga Studio Store · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

After installing the Wholesale Club, the tagged customer with a discount cannot checkout the cart. Losing my orders.

Developer reply ·

I'm sorry to hear you're having trouble. I wasn't able to locate a support ticket from you about this issue, so I've sent a fresh email to you — please check your inbox and get back to us ASAP! T

Formesa Frozen Food · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

App doesn't work with my theme, despite it being listed. I sent multiple emails and didn't get a response from support. Waste of time.

Developer reply ·

Thank you for reaching out. Sorry to hear you're having trouble! We have only been able to locate one message from you from Monday, when we were closed for a stat holiday in Canada. We've sent you a follow-up now, so please have a look and get back to us ASAP.

Norfolk Aromas · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

This app is extremely unreliable and a complete pain, we would not recommend it to anyone serious in wanting to offer wholesale pricing. Everything we do something with prices it causes problems, it basically constantly fails to provide customers with discounted pricing, which is the whole point of the app, leading to frustration for both our customers and us. We will be looking to either open a separate store to avoid apps or see if we can justify shopify plus instead for a native solution. *update* Received an email advising this is likely isolated to my store but the same issues have gone on for months, i have also been told that a support ticket is opened to reach out to me but i have received no contact, only the reply to this feedback sent from the app store.

Developer reply ·

Hi again, just received your update. The email I sent you was to the account owner email address on file, it's the only one we have access to. Please have a look there and get back to me ASAP!

ZedLabz · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Really disapointed. I am trying to have help since week and still no answers and I m paying the monthly fee meanwhile while the app is not active. I've been asking maybe 10 times to set up on my new theme and nothing... Hope they will answer me, now I am writing here !!

MACKEENE · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

This app used to work very nicely. They did some udpate 2 weeks ago to their app, and is not working correctly in our shop anymore. They don't give us estimate time to fix. It has hit us in sales with our wholesale customers. Hope they fix asap.

Cocotli · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

The app is good, the only issue is we have not been able to oppen the app, it is very hard, it send an error that reads as follows: saso-www.herokuapp.com closed the connection unexpectedly. As told, the app is good, but we have not been able to use it for the last week or so, sent an email to support got no answear...

La Tienda de Frida & Chelsee · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Do not use this app or buy any add-ons. (1) They would calculate all "log-in" members as "wholesalers", and no way to resolve this. (2) Your discount inbox will disappear because this app would create "draft orders" for the "log-in" members. This has given me the energy to come to hear and say thank you for wasting our money.

Developer reply ·

Hi there! These issues listed are features of the app that can absolutely be adjusted. We've sent you an email with more information, please have a look and follow up with us when you get a chance. Talk to you soon!

GIANTOY action figures · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

We installed this app in a test shop to try it out, and after being happy with how it works we are now busy installing it into our live shop. But you need a lof of patience with this app because support is really slow and a lot of times they don't read your question properly. This means that most questions sent to support will take a couple of days to get a proper answer, mostly because it has to go back and forth a couple of times. Plus for some reason you need support to get the app up and running for the first time, so installing this app will take a couple of days. This is really frustrating and time consuming, so make sure you have the time and patience if you want to use this app.

Developer reply ·

Hi there — it looks like some of your emails caught us over the weekend (outside of business hours) so we apologize for the delay. The app does have an automatic installation process initiated by the merchant (yourself) but with customized theme setups there can be snags, requiring our support team to resolve. We've sent you a follow-up email to address any additional concerns, so please keep an eye out in your inbox!

Flawedbrand · About 23 hours using the app
★★★★★
Shopify

When it works it’s great. But sometimes it just stops working and their customer service is awful!! Days go by with no answer!!

Buddha Pants® · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I added this app last week. I've been trying to get someone to return my email from 4 days ago. There has been no response. At this point...which is...I spent a lot of money and literally no one is responding to me for the last 4 days....I wish I could give it zero stars.

Developer reply ·

Hi there! We received your message on this past Saturday and responded within a 2 hour period. Please check your spam folder to ensure the email did not get lost. We have now sent a follow-up just to be sure. Talk to you soon!

One Funny Mother Gifts · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

i've had glitchy issues with this app since i installed it . Should have changed ages ago.. latest problem is that when i changed my theme it stopped working... Customers couldn't check out. And after contacting support .. they tole me they needed to adjust it to work with the new theme... Fair enough.. They did the . work and advised all was well. I relaunched with my customers but didn't work properly. This time I was advised that it was a conflict with another app. I deleted the other app.. and still not working.... Wholesale Cub now advise that its a result of left over code.. Checked that with developer.. no left over code... Advised Wholesale Club again... now I wait... No wholesale facility now for over 2 weeks.. busiest time of year :( Winning!!

Temple of the Sun Jewellery · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Nothing is standard. Besides a standard to high fee (compared to competition), everything is extra. Minimum quantities? $100 extra. Custom prices per product? $100 extra. Volume discount? Guess what? Yep, $100 more. Net terms? Don't say it. Yep, $100 more. Quick order from? That's only $40. So in order to use the app in any functional form, I need to pay over $400. That's a hard pass.

Icy Craft · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

They make you pay 25 every time you update your theme. On top of that, they are STEALERS - I paid for update and they stopped answering. Use other app - not worth it!!

Designitch · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Is this app still being supported? I haven't been able to upload custom prices in over a week. No response by email either.

Ejuiceswholesale · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This app is VERY UNSTABLE and SO FRUSTRATING. The app is so unstable, it constantly messes up my whole cart/checkout/discount system. This app makes my whole business look like a joke. Shouldn't be this unstable, especially when I am selling to wholesale customers with big orders over $10,000. After using this app for 3 weeks, I have received so many complaints from the customers, I can't do my daily job because I am just cleaning up the mess the app is making every day. The most frustrating part: I contacted the support team several times over many weeks, beggin for help, they often comes back to me with 2-3 delayed answer without actually solving the problem but keep giving me generic answers like they can see them fine in their screen. and when I ask a further question or actual screenshot to follow up, they go quiet for another 3 days while my customers are getting increasingly mad at me. I requested a call or live chat to resolve outstanding issues but they simply refused to do it because (they said) they don't have a capacity to take any call. Come on! Seriously? I am losing customers and sales every day. The team who makes this kind of wholesale app should take a more responsible approach to maintain the app to actually work.

Developer reply ·

Hi, we are sorry to hear that you are having trouble with Wholesale Club at the moment. The app has been incredibly popular and we are experiencing a higher than normal amount of support request. We've already escalated your issue within our team. Expect to hear back very shortly!

BL Lashes · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

I wish I could give this 0 stars. Worst app I've ever used. So not user friendly at all. So confusing even for someone who uses computers for 12+ hours 7 days a week. The customer support is crap. It seems like they just whipped this up over night, didn't even test it, and launched it.

Mushroom Revival · 20 days using the app
★★★★★
Shopify

Uninstallaed this app and it's still sending our customer details to their servers. Also did not remove their code from our liquid template

Developer reply ·

Hello, we're sorry you're experiencing this issue. When the app is first installed, we create a backup of your theme so that if you want to remove the code, you can do so easily! We've sent you an email with more detail of where to find that backup. Please check your junk folder if you cannot find this response.

T8 · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

I selected this app for our Wholesale portion of the website. It hasn't worked correctly yet (installed at least 2 weeks ago) and despite reaching out to the team with screen shots and proof of mistakes the developers insist its perfect. I've disappointed and frustrated wholesale customers and lost sales. Now I've got to remove the app and start over. Save yourself time and money and pick someone else. I even reached out to the HR dept to try to get someone's attention. Horrible customer service and an app that doesn't work.

Developer reply ·

Sorry to hear you're having trouble! It appears our support team has sent you several emails without a response. Could you check your spam filters to see if our messages are getting lost? We would love to help you out and get the app working for you as quickly as possible. Thanks.

Hotaling · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

We can't give discounts to our wholesale customers, sad. Please improve.

Amrita Health Foods · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

The app is not working right now, we are losing money, my website is a mess, Customer service is not answering. TERRIBLE, Please contact me as soon as possible SUPPLE

Pal Negocio · About 1 year using the app