← Apps

Chatra — Live Chat & Chatbot

by Roger Wilco LLC · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (305)

★★★★★
Shopify

Great app and responsive customer support Chatra is a useful tool for communicating with website visitors and supporting customer inquiries. I also had a billing issue related to a Shopify outage, and the support team (Anna) took the time to carefully review my case and work toward a fair resolution. They were professional, understanding, and responsive throughout the process. I appreciate their willingness to listen to customer feedback and provide additional assistance. Overall, a positive support experience!

Lunior · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

This app has been very beneficial with capturing potential customers, who have questions, and like to ask them before placing an order. By having the chat app available, we are able to assist customers with their buying decision and in turn, generate more orders.

Legacies of America Woodworking Company · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Installed the app in 2016 - 10 Years ago. They decided to "unenroll" us after 10 years of autobilling. Nobody around at "Chatra" over the past few days to figure it out / reply to our messages. Deleted the app. We've been in business for 21 years. And one of the reasons for over 2 decades of success is that we treat our long-standing customers like GOLD. Deleting app and moving on to a fresh start with a new one. Just astonishing.

Board Shorts World Outlet · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Installed the app in 2016 - 10 Years ago. They decided to "unenroll" us after 10 years of autobilling. Nobody around at "Chatra" over the past few days to figure it out / reply to our messages. We've been in business for 21 years. And one of the reasons for over 2 decades of success is that we treat our long-standing customers like GOLD. Deleting app and moving on to a fresh start with a new one. Just astonishing. Thank you for your feedback and we’re very sorry for the frustration this situation caused. We want to clarify that we did not intentionally remove your subscription. This was due to a Shopify outage on June 3, 2026, which disrupted the billing connection for some Shopify-billed accounts. As a result, certain subscriptions were unexpectedly disconnected. Since then, we’ve restored billing for most affected accounts. Where the original subscription couldn’t be fully restored, we offered individual solutions to preserve previous conditions as closely as possible. We also extended such an offer to your account, and it remains available if you decide to return to Chatra. Regarding the delay, your last message came in over the weekend - on June 28, and our team does not work during that time. We replied at the start of the workweek and followed up on June 29 and June 30 via email. Our response is also available in your existing chat with us. We’re truly sorry again for the inconvenience and for how this felt from your side. That’s not the experience we want for our customers. We’d still be happy to resolve this and help you continue using Chatra under the offered conditions. If you’re open to it, please check our latest messages and reply there - we’ll do our best to assist you.

Board Shorts World · Over 8 years using the app
★★★★★
Shopify

We have been using Chatra on our store for almost 5 years, and it has been a very useful tool for quick customer communication. The live chat is easy to manage and adds real value by helping customers get answers before placing an order. The triggers are useful for engaging visitors at the right moment, and the live view helps us see how customers browse the store, including possible broken URLs or pages that need attention.

Cosmetics Tenerife® · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app!

The Fountain Direct · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

They are so helpful and friendly. Honestly, I was stuck since I am working on so many apps, but they made the process smooth. Would highly recommend.

My Energy Flow · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

They advertise this as “free,” but that claim collapses almost immediately under scrutiny. The platform operates on a per-seat licensing model, meaning each agent requires a separate subscription. So a team of five isn’t scaling efficiently—you’re looking at a 5× cost multiplier for what is, at its core, a very lightweight chat interface. That pricing structure is wildly out of alignment with the product’s actual capability. From a usability standpoint, the application feels underdeveloped. Core functions lack intuitive UX patterns, onboarding is virtually nonexistent, and there’s no meaningful in-app guidance. For something this basic, the absence of even rudimentary tutorials suggests poor product design and weak user testing. Technically, it feels like a thin wrapper around a minimal chat framework—no depth, no customization, no real operational tooling. You’re paying enterprise-level pricing for what amounts to a stripped-down, entry-level widget. What’s more telling: they don’t even appear to use their own product. I attempted to contact them through their chat during business hours and received no response. That’s a glaring failure of dogfooding and raises serious questions about system reliability, staffing, or both. In a market already saturated with underwhelming chat solutions, this one manages to stand out—in the worst way. Thank you for your feedback and sorry to hear that you did not have a good experience with Chatra! Chatra was never advertised as fully free solution. We do offer a free plan, which includes core features for communication and is designed for small businesses that are just getting started, and we also have a free trial period that allows you to test all features of the Pro plan. The information about our paid plans is available on the app page and also on our website. We follow the per-agent-seat model which is common for other messenger tools on the market. Our system also allows paying for less agents than you have registered in your account. For example, if you have 3 users in total but only 2 of them are chatting with customers, you can pay for 2 agents instead of all 3. Chatra is intentionally lightweight and simple to use. At the same time, we provide a wide range of customization options, from simple settings in the dashboard to APIs that allow more advanced users to build their own integrations, behaviour logic and widget style. We also maintain a comprehensive help center with step-by-step guides, screenshots, and detailed explanations, which can be found in the Help section on our website. While Chatra is designed as a self-service product, our support team is available via chat on our website or by email on workdays. Regarding your comment about contacting us: we did receive your message, but it came in outside of our working hours. We have a small team based in Europe working in the CET timezone, mainly from 9am till 22pm CET. We responded the next day as soon as we were back online, apologized for the delay, and continued the conversation with you during our support hours. We do actively use Chatra ourselves and communicate with customers through it every day. We’re sorry to hear that Chatra didn’t meet your expectations. If you ever decide to give it another try or explore it in more depth, we’ll be happy to assist.

Sandbag Store · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

It is an amazing setup, I'm enjoying the free trial. Based on your desires and business needs, the pro version is well worth the price compared to others.

Prestige Aid · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

I have just started by store, but I think this ap will be wonderful for people who use ai a lot. I am looking forward to seeing how it affects my store visitors.

CozyCompleteHome.com · 20 days using the app
★★★★★
Shopify

Anna was Fantastic and Extremely helpful!

My Premier Backyard · About 18 hours using the app
★★★★★
Shopify

90% of all chats are bots, Chatra tells me that not their fault, it is happening in their product so-maybe they could take some accountability for it happening. Deleting the app.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback. We’re genuinely sorry to hear that Chatra did not fully meet your expectations. We’ve already discussed this with you directly, and we appreciate the opportunity to clarify it publicly for anyone considering Chatra. Chatra does not generate website traffic on its own, it simply interacts with visitors who are already arriving on your website. Bots, crawlers, and automated traffic reach a site independently of Chatra, just as they would with contact forms, analytics tools, or page views. Chatra includes a simple and fully reversible ban option, which many of our users successfully use to manage unwanted conversations. In addition, we automatically filter out obvious bot activity whenever clear bot signals are detected. However, many modern bots, including AI crawlers and advanced scripts, are specifically designed to closely mimic real human behavior. From a chat widget’s perspective, such traffic is indistinguishable from real visitors. Because of this, aggressively blocking at the chat level would inevitably risk blocking real users as well. For that reason, managing bot traffic is handled at the website or infrastructure level using tools such as firewalls, bot protection, rate limiting, or CDN services (for example, Cloudflare, Akamai, or AWS WAF). This is the standard approach across the industry and applies to all chat solutions, not just Chatra. That said, we truly appreciate you taking the time to share your experience. Your feedback has been shared with our entire team and will be carefully reviewed as we continue to evaluate and improve Chatra in future updates. We wish you all the best moving forward.

Railyard Fitness · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

I am really impressed with this service. I had a minor tech glitch and Anna, in the chat box spent considerable time solving the issue. She was wonderful. (Hey, Chatra, give Anna a raise!!). Overall, this addition to my online store has been a game changer for my CSM.

Family Game Lounge · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

We have found Chatra to be a great platform. There are features on it that we're using that streamline our interaction with customers. I REALLY appreciated Julia from Chatra supporting me with a query the other day. Her input was detailed, spot on, and timely. Our for-purpose organisation encourages you to consider this chat app on your Shopify store. BTW we have six stores and Chatra on all six.

mainly Ministries Australia · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

I'm still new with Chatra and setting up my Shopify store so I don't have a wealth of experience with it yet. However, I am very impressed with the quick and useful help provided by Julia, a real person! When I needed help, she was there right away. I'm eager to finish my setup and start using more features, so I can chat with my first customers!

Backyard Evolution · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Was a great free live chat for small businesses allowing 20 chats per month, however this has now been reduced to 5 which almost forces you into paying to upgrade. Will be looking for an alternative.

Plinthy · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Using chatra again on my second website, after trying a few other apps I went back to the best.

Julie Bevan Art · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

It's great experience. It makes the live chat so easy, and the support team is always helpful and respond quickly. I highly recommend this app as your live chat app.

Galastellar · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

We've had Chatra for one year now. We think it's worked really well for our store. Has captured leads we wouldn't have otherwise captured. I am now adding it to a second store. Their support is very quick and gave me detailed answers on the things i needed help with ( thank you Julia )

Capture Integration · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Works great for our store !we can answer to customers queries very quickly and it is wonderful that there is free plan

For Dog Lovers · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Great service and easy understandable lay-out!

BON4 · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Really great app that is easy to integrate and use. The one time I needed support, Anna was awesome and got things taken care of right away. Highly recommend.

Spaz Stix by HRP · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

This app is great, a nice way to interact with our customers and resolve any questions they might have. The support is also amazing, Anna who helped me out, did a great job and very quick and prompt.

Lucky Line Products · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Awesome

Kitchen Sapphire · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

we used this app for couple of years- but last week google took our ads off because of the app , it said it has malicious software we have since taken the app off- though we still have 3 months left on the price paid But the ads are back online ,

Developer reply ·

Hello! We’re truly sorry to hear about the inconvenience caused by your ads being blocked. We understand how frustrating this must be, and we want to clarify that this situation was unfortunately beyond our control, as it originated with Google’s automated processes. We take user security very seriously: we perform antivirus checks on all uploaded files and maintain strict security protocols. Google’s detection systems flagged a potential malware risk in a file uploaded via our chat widget, resulting in the temporary blocking of the domain we use for file hosting. To address this quickly, we migrated to a new domain and confirmed there was no actual risk to our users. Google unblocked the original domain on October 30, indicating it was likely a false alarm. However, Google Ads support may still be working with outdated information, so some customers may need to contact Google directly for the resolution to reactivate ads. We apologize for the inconvenience this has caused and appreciate your patience as we work to keep our platform safe and secure. Please feel free to reach out if you need any further assistance.

★★★★★
Shopify

Excellent application that we have been using for several years now. We recently had a problem with our subscription plan which we needed to change to a monthly plan, and for which we had confusing information which resulted in a very frustrating situation. Anna from Brevo was great in solving this problem in no time. I recommend the app.

FEY Cosmetics · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The initial set up was easy and the more I dive in there are lots of extra features to help with conversion rate.

Sauna Nook · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Used successfully for almost 3 years. All of a sudden stopped working and their customer support is worthless. Save you "AND YOUR CUSTOMERS" the hassle and look for something else!!!!

Developer reply ·

We are sorry to hear that you were experiencing issues with Chatra! We currently do not see any issues in your account. Both the chat widget and the email integration are working, and messages arrive in your Chatra account. When you talked to our support team, you had an issue with the email forwarding. We asked you to share a screenshot of the forwarding settings in your email client, but unfortunately, we never received a reply. We see that emails are now being successfully forwarded to your Chatra account, so most probably you already updated the settings or reconnected your mailbox. If you still have issues with anything else, please let us know.

Ilios Lighting · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

This app ticks all the boxes for what I need from a chat service plugin for my website. Automated responses, timed messages for customers spending any time on pages, etc. Customer service is responsive and proactive, checking to see if we need help, or anything at all really.

SUM=R&D · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Really functional and very easy to use. Simple yet efficient and wonderfully effective with great display.

METALIFESTYLE · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

Switched to this from using zendesk for many years and this is by far such a nice and simplified online chat system for what we needed. Support was quick to answer any questions I had. Highly recommend.

Tour & Ride · About 23 hours using the app
★★★★★
Shopify

nice

ToyGameShow · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app and great customer service

navinka · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

La aplicación es muy buena, ofrece mucha información en directo sobre los usuarios que hay en tu web en ese instante. Además, puedes automatizar respuestas fácilmente. La recomiendo.

Escuina · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

We used other LiveChat apps before and this is the best one we used thus far. It is accessible, easy to use, and many of our team members are on this app assisting our customers. It is one of the best apps on Shopify. Highly, highly recommend! A+

Autumn Cashmere · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Facile d'installation et bonne prise en main. De plus l'application possède une version gratuit personnalisable pouvant être upgrade à tout moment !

★★★★★
Shopify

Nous utilisons CHATRA, et nous sommes content de savoir que le chat a beaucoup évalué, il rends les ventes plus faciles et fluides. Le support est au top , serviable et consciencieux, merci Chatra et bravo!

BIOGRINE PARIS · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

I love this app as it helps my customers feel like they have someone always helping them every step of the way.

HVACpartstore · About 4 hours using the app
★★★★★
Shopify

I used to give 5 Stars and paid 1 year. But have to change now. My chakra widget stop working this morning. It disappeared in whole store, when I login to the app, always shows no visitor on page but shopify has live visitors. Tried to 1). contact suppoer in Shopify, email, phone call, nothing. 2). see if they have account on Twitter, Negative.3). Re-install the app in Shopify. No change. It used to work fine but once you got the trouble, you lost support like blind

DivetoGarden · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

I used this app to communicate with customers better. I really like how it does auto-hello messages. It would be nice if it did more features in the free version.

PureClean Performance · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Works well for the shop, has a subtle design, slows down the store speed a bit of course, but marginally. Recommend!

Re-Nou · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

I used this app for online business. It does help a lot on communicate. It is easy to use for information collection, online chat.

VARON · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

This app works for what we need. I would recommend for small business. The free version is good for now but as business grows upgrading is an option.

Engraving Reimagined · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Easy set up with what we needed to create our own look and feel. This app is user friendly and great to use! It works well on our website. We are very happy! The ChatBot team responds quick to queries. Thank for a wonderful app! Really appreciate it!

Wordsworth Books · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

This app really helped our customer service team be much more productive. The customers love the added touchpoint for them and it was easy to install and manage.

ReGenos · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Really great app! Very easy to use and integrate nicely into our store. Good support team too. Highly recommended. =)

Seadon · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

We are still learning to use ChatBot to retain customers but so far so good. One thing to note, I am not able to initiate the conversation.

Leilani Fine Tea · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app - exactly what I needed. Very easy to set up and to manage. Love the fact that I get the notifications on my phone whenever someone asks a question on the website. Definitely a must have!

Miami AutoSport Technik · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

BEST · APP · EVER!!! Is not only clean, beautiful, customizable and straight to the point. It also has all these beautiful triggers and options that allow for even more experience customization! I hope to use it forever!

Abysm Internal · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Does the job and is very user friendly. We are using the free plan as we have our Facebook page messages.

UsedReelMowers.com · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Free plan is very useful and perfect to contact buyer directly!!!! I love this! I can also control email through this app!

nemo it! · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

I love this app. It's very easy to use and suits us perfectly. I did have a few questions initially regarding some functionality and my questions were answered quickly in a friendly manner. Thanks so much!

Atomic Cherry · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

Used a couple alternatives before finding this live chat app. This is the best so far. Haven't experienced any delays in receiving and sending messages like on other apps. The app is very easy to use and there's a mobile app also. A+ will definitely continue to use. Update: Still performing amazingly and the support team are very prompt and helpful, we recommend to everyone!

WatchStatus Ltd · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I have been using this app since i opened my store. It works perfectly and smooth. I really needed to talk to my customers in site and not through email and this is just the best chat app!!

Madhouse Fx Studio · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

Chatra changed the game for us. Easy to use & makes communicating with customers so much faster and easier.

Koncept Innovators, LLC · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

I love this app, being able to livechat with customers. Quite easy to set up and the auto responses you can set up for FAQs are great.

Throne Boss Australia · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic app that has been with us almost since we first launched. I remember tracking the live visitor page to follow customers as they came on the site, great feature! The chat has gotten countless customers that I can only imagine would have left had there not been an automated chat prompt to reel the customer in. I also really like the flexibility of the automation and conditional logic that can be applied. I haven't fine tuned or used that many features, but from the options I have seen there is so much that can be done. Overall great app, one of the few on shopify's app store I don't mind subscribing to.

ADA Sign Store · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

What I loved about chatra is their interface. Its intuitive and their support staff is quick and responsive. Icing on the cake: They don't talk in code and they understand you might not be from a coding background.

Living Waters Creative Studio · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

Been using this app for over a year and it does what it says on the tin. It has certainly helped sales. Very happy.

Tea Pea · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

This is great for real-life interactions. Gets you close to your customer quickly. I have been able to speak to customers frequently and easily through the app. This has resulted in a better way for sales.

LDezen · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

I find this app very useful. It allows our team to answer customers with push notifications to our phones. It doesn't require any coding, really simple to set up. Once our team grows larger, we'll up our plan so more can have access. Right now we are using the free plan and it's fantastic, given, y'know - free.

The SUP Outlet · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

I installed this app on our online store FrancineCollections.com. It is a great way to reach out to customers shopping on the site and for customers to quickly and conveniently ask product questions.

Francine Collections · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The Free version is enough for our needs at the moment. I have been using this for almost a year now and it does the job right. Recommended. Support team is great also. -Maria

Mindray Accessories Australia · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Everthing is perfect, great app and excellent support. It helped me to increase sales through chatting with my customers

REELOQ GmbH · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Great App! it gets the job done perfectly. We are very happy with this App, the basic is good but premium Is great

burbvuschristening · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great. Really easy to use. I have tried other chat apps and none are as seamless as Chantra. ----------

Sprayzee · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

No complaints, happy so far, and we've been using it for years. There is a time-zone difference, but emails are answered quickly for any issue.

Taylor Payton Investigations · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Best chat app out there for businesses that need to convert their chats to tickets via another app - or chat with customers directly

Rage Coffee · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

We've been using Chatra for several years now. The app has a robust feature set, and customer service is outstanding.

Really Good Ebikes · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

I have used this ap for a while now and find it is brilliant. The only slight frustrating thing is that some client do not always leave their email address so its means they send an enquiry but I cannot respond to them. That is the clients fault not chatra, however I wonder if there is a way the ap would have first option to add their email address, then write a message?

Developer reply ·

Thanks for the feedback! The contact form can only appear after a visitor sends you a message, there's no way to show it before that, unfortunately. However, please note that you can still reply to a client even if they did not leave their email address. They will see your reply when they come back to your website.

RJ Leather Sewing School · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The best chat app, with good insights on what's going on on your shopify store at the same moment you're talking with a person

Le Petit Lunetier · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

J'adore cette application qui nous permet d'être en contact avec les gens ! Pas parce qu'on a une boutique en ligne qu'on doit être loin de notre clientèle!

Mon Adresse Civique · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use, great price and customers really like the option to contact us immediately! Thank you so much.

Esoteric Aroma · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Happy with this app, very easy to use! The whole team uses it and communications are easy. Like that you receive email notifications and can work from there or the app.

Nourished · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

I did a ton of research on Chat Bot apps and this is the best for sure. Tons of features in the free version.

Celeb Prayer Candles · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Best chat app, free plan which is really ok if you need basic services, good customer service. I recommend!

Chamaye · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Live Chat très performant ! Je recommande. FAcile et pratique, le SAV est super competant et reactif LiveChat is very up full ! I recommended Easy to use ! Very Good and fast After Sales Services Please Add 2 segments of open hour by days please !

Atome3D.com 3D Printer France · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Honestly, we have tried a lot of chat programs and we can say that Chatra has given us the most success. Customer service is also very quick!

Vapeinc · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Great App! So easy to use and very organized! Highly recommend for any chat needs you may have. Love the setting where you can also save standard answers.

The Styled Collection · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app! Super easy to use and a great way of engaging with customers to improve their user experience. Highly recommend!

SOLAI · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I've used a lot of chat apps, so far this app seems to be the keeper. Works well on mobile and desktop.

Sip & Say · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Brilliant App! Helped me convert a few customers in under a week of installing this app. Look forward to closing many more deals

House of Bareeki · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Your ad in Shopify said this was $19 a month (or $15 a month if the full year is paid at once), but after installing it I see that it is $15/mth per agent. All five of my agents are part time and working from home. This would cost me $75 a month. That is insane! Your app is not worth that much money and I am ultra annoyed that your pricing was so wrong. I have wasted too much time on your app. Shame on you for being so deception.

Developer reply ·

Sorry to hear that! We did not mean to deceive you, you can always check the detailed information about our plans at chatra.com/plans or if you click on the "See all pricing options" button on our Shopify app page. There, we clearly show that the price is per agent, and it's a common practice for helpdesk tools to charge on a per-agent basis. Also, please note that you don't have to pay for all registered agents in Chatra. For example, if you have 5 agents, but only 2 of them are online at a time, a subscription for 2 agents will be enough. Agents can take turns: when one goes offline, another connects. We've sent you an email with some additional information. We apologize again for the misunderstanding.

Alywillow · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

We have just launched our new website. Our customers love the live chat program a lot. Convenient and really useful!

JTCWHOLESALE · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Wonderful app! I like the reports they provide in the Pro plan. Support was great — friendly and knowledgeable!

LUXYBIT · About 19 hours using the app
★★★★★
Shopify

Great app. Does everything one would need a chat app to do. It's great. Customer service is solid. 5 stars.

WildMed · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

great chat app, simple and to the point. So far love it... its list of current users is accurate and very easy to set auto invite and manual as well

Primestyle.com · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

First day using this app I converted 4 sales. It gives a great insight into what your customers are thinking. It's a great way to build trust with your customers. Would highly recommend this app!

imalreadydead · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app, helped me connect to my customers and guide them through the shopping process. Even made a sale conversion from this. Support was great too. Fixed an issue I had promptly.

Cuffz · 20 days using the app
★★★★★
Shopify

Started with the free trial then upgraded to the Pro Plan. App works great, love the features and it's a great price.

Three Brothers Wineries and Estates · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

I've been so pleased with this app. Easy to set up and configure. My customers are enjoying it too! I love that I can target specific pages/behaviors with customized messages! It helped us maximize sales during our last promotion.

Frump Fighters · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

easy to set up and friendly to use. Customer service has been friendly and helped highlight how nice their app works for customers

GnuSante.Creations · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Best live chat app ever made. Very affordable for startups and everything is straight to point. Very useful if you wish to engage with your visitors. HIGHLY RECOMMEND THIS APP.

Experience CBD · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

Tried multiple chatting apps over the years trying to find the best one. This is by far the easiest to use on both the customer and agent side.

Vapor North · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

We've been using Chatra for possibly 2 years by now, maybe more. I am so, so, happy with Chatra. I love a company that is constantly trying to make their service better (without changing the price...you know those companies really care about the service and their customers). I find that with most of the apps I own, I'll ask customer service "can it do this? can it do that?"...usually, the answer, as you probably already know from experience is "no, but you can submit a request for it to be added". With Chatra, that hasn't happened yet... I say "can it do this? can it do that?" and they say "yup, here's how. And yes, just like this". Seems like they're asking the questions of themselves before their customers can think up the questions, so the solutions are ready when the customer asks. To be honest, I hate spending more money on apps, but this one is a really good one. Thanks Chatra!

Project6NYKids · About 16 hours using the app
★★★★★
Shopify

Can I just start by saying I love this app? It's so helpful to be available to assist customers as they navigate your store. I highly recommend. And customer support is super helpful! Thank you

Statement Piece NY · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I've gone through several other chat apps form competing companies. With the other apps I would always have reliability / connection issues. With Chatra, I never have any problems! I've finally found a keeper for my chat App. It always connects on mobile and desktop and I never miss chats like I was when using competitors apps. I highly recommend Chatra! If I had one suggestion, it would be to make the anonymous names a bit different. A few times they were too close to a believable name and I mistakenly called them that name :). But overall Chatra is by far the best chat app that I've used and plan to stay for a while!

Intellytech · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Very easy to set up and use, nice clean interface. Sometimes you just want a simple app and this does the trick. Good customer service if you have any questions. Can't fault it.

Brooke Gregson UK Ltd · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Let me save you some time. I have tried several chat apps, including FB chat apps. This app is LEVELS ahead of the rest. It's not even close. The options and capabilities and control of what you can do. The ease of use. The sleek professional look. And the customer service is on point! They send you emails with advice on how to use it and engage your customers. Good advice! I was reluctant because it wasn't a Facebook chat app. But I prefer this over a Facebook chat app 10 out of 10.

The Ice Lion · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

This app has got to be the best that I have used in my 6 months of online business experience. A little expensive for startups but to learn about your business and to understand what products attract customers more than the others, you will find all these learnings in here. My suggestion to the developers would be to take three types of plans with limited to full features at different prices to make it more affordable . Highly recommend it. Use the free version to understand how it works, it’ll meet your expectations .

Contempo ® · 18 days using the app