← Apps

DSers: Dropship+AliExpress+AI

by DSers

View in Shopify App Store ↗

Reviews (6104)

★★★★★
Shopify

"DSers upgraded my account to an Advanced plan without my knowledge or consent. When I contacted support to dispute the $19.90 charge, they admitted they have no IP address logs to prove I confirmed the upgrade. They denied my refund citing 'login activity' as proof of usage — but logging in to manage my store is not the same as using Advanced features. They then offered to reinstate unused Advanced plan days instead of refunding me — which I never asked for. The bill remains unpaid and they are refusing to issue a credit note to cancel it. This is not acceptable for a small business owner running a single store. Be very careful with this app and check your Shopify billing regularly."

TM & Co. Jewels · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I haven't subscribed to your product. You deducted my monthly fee. I demand a refund immediately.

MoonStar Studio · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

It’s terrible. I accidentally subscribed—there was a free trial period, so I cancelled immediately—but the cancellation didn't go through. I was forced to wait for the charge to process before applying for a refund, and even after contacting support to request one, I still ended up being charged $10.

Nexa Leash · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Attention, elle change les prix tout seul ! ce qui peut créer un gros problème, il impose sans automatisation tout seul! D'autre part, je suis avec eux cela fait une année avec zéro vente! Que triste la vida! Je passe à la concurrence!

MDN · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Why is it so hard to cancel a subscription from DSers? I have uninstalled DSers from my Shopify store. Please cancel my subscription immediately and confirm that no further charges will occur.

SonicSavvy · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

supplier from dsers sourcing - exactly samtrinity scammed me for 12k usd, beaware, it was deposit but the product is deffective and i cant sell it

Ulgago · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

DSers refused to honor its own published refund policy for unused annual subscriptions. I had 8–9 months unused, placed no orders through DSers, and requested a partial refund. Support denied it based on undocumented “system / fiscal year” rules that do not exist in their Terms of Service or refund policy, then closed the ticket without a refund.

Gemiria · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

malgré que dSers est désactivé à ma boutique , ils continuent à me facturer via shopify, pas sympa

NABELIS · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

DO not use this. They are useless. I had an order to pay for on Temu and it wanted me to add more stuff on top of what the customer wanted, for it to ship out. You try to buy something from Ali Express and then they want you to pay for it through TEMU

Russell E-Commerce · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

After being charged for DSers Pro, I requested a refund and received inconsistent explanations from support (wrong billing period first, then a different reason to deny the refund). Even after acknowledging an error, DSers changed the justification again instead of resolving the issue, which felt misleading and wasted a lot of time. Before writing this review, I checked public comments/reviews on social media and review platforms and found many similar complaints about unexpected charges and refund requests being refused or handled inconsistently.​ Based on my experience, if you care about transparent billing and fair refund handling, be very cautious with this app.

Developer reply ·

Hello, there Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience with our support team. We sincerely apologize for any frustration or inconvenience this situation has caused. Upon re-examination by our finance team, it was confirmed that your DSers account did show frequent consecutive login activity between November 10, 2025, and December 10, 2025. According to our refund policy, this type of usage pattern does not qualify for a refund, which our support team has previously communicated. We truly regret any misunderstanding this may have caused. Should you require more detailed information, we can provide a login timeline document including IP addresses for your reference. As this contains sensitive account information, we recommend continuing this conversation through our official channels for your privacy and security: Email: support@dserspro.com Messenger: https://www.messenger.com/t/DSersOfficial Thank you for your understanding. Best regards, The DSers Team

Crafted Zone · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Me están mandando los productos con la imagen como parte del texto,lo que hace que mis productos en la tienda no salga con alguna imagen. Llevo más de 3 días notificando a soporte y me dicen q es problema de shopify, les pongo ejemplos con fotos y evidencias que el problema es suyo, pues la importación a mi tienda lo hace solo en un recorrido del 90%, las fotos en su app no se muestran, solo se muestran las que en un inicio importé, les explico que con esos primeros productos que ya tengo bien en tienda lo intenté a volverlos a importar y salen igual de mal. Es decir, todo ha sido un desastre, y no recibí solución alguna. De hecho tengo una suscripción paga.

YUNISHOP · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

@DSers after the horror story below i finally place an order for $7.47 (a Week later. yes. that's how long it took) it was fine. the very next day (today) they tell me that none of the three orders i am sitting on right now can be checked out because each and every customer did not order at least enough so that my cost was at least $20 .... let that sink in so... that would mean that every single item that i dropship in the store won't be sent processed unless... not the customer... but my cost for the transaction is at least $20 each individual customer. @DSers I tried to get answers but no one will tell me how a dropshipping supplier can do that? with no warning whatsoever? It started with this.. 2 days ago..... I checked your ticket#46092. Our technical team is waiting for the plugin upgrade. We will inform you here as soon as there is any progress. If you don't mind and have spare time, could you please follow DSers Facebook and paste your comment in this link as well? "https://www.facebook.com/DSersOfficial/mentions First use the keyboard to enter @, then @ DSers - AliExpress Dropshipping Partner Second, write few words then add the tags behind: #supplier #ecommerce Your review would not displayed on your Facebook account , please don't worry" So, now Aurora tells me this..." Dear friends, we can only help you place orders and synchronize order status. We are not responsible for the delivery of orders. Delivery is the responsibility of the supplier. Therefore, if the supplier has not shipped your order for a long time, you need to contact the supplier." Yesterday Cyril had me write this..... "Even when there are problems they help with a solution! Cyril and his tech team are on the ball. He even found me a cheaper drop ship while a tech glitch was being fixed. the price went from $7 to $1 for the item that we sent my customer. Hurray Cyril and Dsers!" I will know better from now on #Total scam #Played #Dsers to be continued on FB...

Developer reply ·

Hi there, Thank you for reaching out and sharing your concerns with us. We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced and appreciate you bringing this matter to our attention. We understand your frustration regarding the minimum order amount. Please note that DSers is a dropshipping tool designed to help users import products and automate order processing. However, the final product costs, shipping fees, and order requirements—including any minimum order amounts—are set by the suppliers on platforms such as Temu or AliExpress. Unfortunately, we are unable to intervene in or adjust pricing or order policies set by individual suppliers. To help prevent similar issues in the future, we suggest looking for suppliers on Temu who do not require a minimum purchase or exploring suppliers on AliExpress, where such restrictions are less common. We have also documented your feedback and will share it with our internal team for review and consideration in future platform improvements. Once again, we apologize for any inconvenience caused. If you have any further questions or need assistance, please do not hesitate to contact us. Have a pleasant day. Best regards, DSers Team

Pedlar's Attic · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

To all suppliers: I am looking to replace my current DSERS products with higher-quality alternatives. DSERS delivery times are too long, and the product quality does not meet expectations. Please contact me if you can offer reliable supply and competitive terms.

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

Djolie · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Äußerste Vorsicht bei Kreditkartendaten. Buchen Summen von der Kreditkarte die nie vereinbart wurden. Keine Bestätigung bei Kündigung. Überteuert! Mal abgsehen davon funktioner der Service Null! Ich leite rechtliche Schritte ein und verwende hier nie wieder eine Kreditarte. Ich wünsche den Menschen hinter der Software etwas ganz ganz furchtbares!!!!

FrischNova.de · 17 days using the app
★★★★★
Shopify

App support doesn’t understand even the simplest issues. They are not aware of the app features. They don’t know English, and when we want to translate, they give false information like “English is our native language.” Even the smallest matter takes hours. Instead of fixing bugs, they brush it off by saying, “we tested it, it works.” I spoke with Leona, but all the support agents are like this.

Developer reply ·

Thank you for providing such detailed feedback about your experience with our support team. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you have encountered. We are taking your comments about the support team's knowledge and language skills very seriously. This is not the level of service we wish to provide, and we are immediately reinforcing training protocols to ensure all agents are fully proficient with our app features and can communicate effectively. We are taking your feedback very seriously and are committed to making immediate improvements to our training and processes.Thank you for holding us accountable.

Glowperk · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Support is a Joke! This app is fine if you're an expert and don't need any support (apart from occasional manual syncs). However, if you need help, you're out of luck. The support team is unprofessional, only provides links to the help center, and can't solve real problems. The constant requests for reviews are very annoying.

Flam Studio Co · 1 minute using the app
★★★★★
Shopify

Disappointing Support and Lack of Real Help I'm writing this review because I'm extremely frustrated with the customer support for DSers. When I ran into a critical issue with my TikTok Shop orders not syncing correctly, I reached out for help, hoping to get a solution tailored to my problem. Unfortunately, the support was a major letdown. I only received generic, copy-pasted answers that didn't address the specific error message I was getting: "TikTok must place orders for items shipped from locations outside of China." The agent just kept repeating standard troubleshooting steps that I had already tried, without any real attempt to understand the complexity of my issue with the Shopify and TikTok integration. It's clear that their support team is not equipped to handle anything beyond the most basic problems. If you run into any unique technical issues, don't expect any real assistance. The app might work for simple dropshipping, but the support is useless when you need it most.

Buynova · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

not impressed with this app.

Developer reply ·

Hi, Thank you for sharing your experience! Could you give us more details? Our customer service team is always ready to provide fast and effective support whenever you need it. Feel free to contact us anytime you have questions or need assistance. We're here to help! DSers Team

Marsolights Candles · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Does not fulfil all countries. I needed to fulfil all my orders manually. Support also don't want to refund me.

Developer reply ·

Hi, Thank you for your feedback! We're happy to hear that you had a good support experience. Our team is always here to provide assistance whenever you need it. Feel free to reach out if you need anything else! DSers Team

VIRALET · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Will continue to charge you after you have deleted the app and when you contact them they give you the run around. I have been charged $99.99 3 unauthorized times.

Developer reply ·

Hello! Thank you for taking the time to leave this review. If you need help with the app, to uninstall, or change your subscription, you can contact our customer service team on Facebook, or in-app! Happy dropshipping, DSers Team

SqueezeBx · 13 days using the app
★★★★★
Shopify

I've been using Dsers for many years, but recently I've been having problems every day when placing orders... Now I literally can't process ANY order, with the following error message: "AliExpress found a CPF issue. Contact your buyer to check CPF accuracy " All orders with the same message, all of them! There's nothing wrong with the customers' CPF, it's a bug in the platform that no one solves... If anyone can help me I'd be grateful, as I have hundreds of orders to send!

Developer reply ·

Hello! Thank you for the feedback! If you need anything else, don’t hesitate to reach out. You can contact us anytime DSers Team

Loja Beauty Boss · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Renovou automático essa merda

Developer reply ·

Hi, We will make sure to pass the word to our customer service team to let them know you really enjoy working with them. They are always here to solve any of your problems. Please feel free to contact us again if you need more help. Happy dropshipping with DSers! DSers Team

GO UP PET · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Avoid DSers and their suppliers on Tmall at all costs! Mislabeled products, zero accountability, and endless excuses. I had to pay out of pocket to fix their mistakes while my orders remain on hold. They don’t care about their customers—don’t let them ruin your business too!

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

Club Rehab · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

This app is awful. They use AliExpress and the sellers on there on not to be trusted. Just seems like a giant scam.

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

SmartHomeFinder.com · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

Open This Dsers

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

Melions brother · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Umulig å lage profil, desverre app fungerer ikke :(

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

ByOdea · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

No chinese can use, it sucks

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. What do you mean by "No chinese can use"? Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

popinker · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Wow. I spent over an hour talking to customer service, sending screenshots and a full video, only to have the agent be the most unhelpful and unknowledgeable person. It took everything in my power to remember I was talking to a person, but my goodness. How are you the support of a product understand? I run an entire tech company and had one very simple question and was left with both a headache and a request to cancel my entire account.

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address: support@dserspro.com DSers team

My Store · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

trash app, i received 45 order today and i had to cancel all of them because of the dumb price update dser have done, it has completely messed up my pricing.

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

Ghori Products · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

The app is an absolute nightmare. Orders always have a problem when being placed. Api charges extra shipping costs that do not exist. Customer service although helpful does not know most of the time what the problem is. If a ticket is launched no one checks it and gets back to you. Customer phone numbers never get synced properly. Some products do not sync the correct price and ends up in a loss when placing an order and so on and so fourth. There is a list of problems which I cannot possibly post all. I will be soon leaving this app for another app. Very disappointed!!!

Developer reply ·

Hello, Thank you for taking the time to leave this detailled review and sorry to hear that you had such a tough experience with DSers. We just want to let you know that the issue about the product sync has ben fixed. There was indeed a problem, but you can now see the correct prices. We are double checking the Chrome extension about what you mentionned. Please drop our customer services team a message via on any below methods if you meet any other issues Here is the email address & official messenger link of DSers customer service support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers Team

The Monaco Republic · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

As an enthusiastic e-commerce entrepreneur, I was initially drawn to the promise of simplification and efficiency that DSers-AliExpress boasted for my dropshipping business. However, my journey has been anything but beneficial, turning into a collection of challenges and disappointments that I need to share. Deceptive Practices with Reviews: My first red flag was noticing that many positive reviews about DSers seem to be self-produced. This manipulation of their service perception is not only misleading but undermines trust right from the start. Consumers rely on honest and transparent reviews to make informed decisions, and this questionable practice has muddied the reliability of the information available. Scaling Price Issues: Beyond questionable reviews, my primary concern has been DSers' pricing policy. As my sales increased, so did the fees, unjustifiably and without notice, eroding my profits and jeopardizing my business's sustainability. Inadequate Order Management and Tracking Updates: The promised efficiency in order management turned out to be a fallacy, with erratic and often absent tracking updates, leaving me and my customers in a constant state of uncertainty. Disconnected Customer Service: Interactions with customer service have been equally disheartening, characterized by late and unhelpful responses that offered no real solutions to encountered issues. Inconsistent Product Quality and Descriptions: The discrepancy between product descriptions and the items actually received has damaged my store's reputation, increasing complaints and returns that I've had to handle directly. Conclusion: My experience with DSers-AliExpress has been deeply negative, marred by deceptive practices, an opaque pricing policy, deficiencies in order management, and inadequate customer service. To those considering using this service to scale their dropshipping business, I would recommend proceeding with extreme caution or seeking more transparent and reliable alternatives. Integrity and transparency are crucial in e-commerce, and sadly, my trust in DSers has completely evaporated. Advice to DSers and AliExpress: Adopting a stance of total transparency, especially regarding reviews and pricing policy, is imperative. Without significant improvement in these areas, it will be challenging for the e-commerce community to view their services as a viable option.

Developer reply ·

Hello! Thank you for taking the time to write your review. Please let me get back to you concerning each point you mentionned. First off, please note that each review is coming from our users. Shopify policy is very strict and automatically or self-generated reviews are banned. We pride ourself of the feedback we receive. Concerning the pricing issue you mentionned, we have a forever free plan, that offers all the features you need to get started. Of course, there are also some paid plans, and those have limitations as well, but our pricing is transparent, and even lower than some other apps. As your business grow, you may have new needs, and that's when some paid plans might be useful, but there's no forcing you to upgrade. I'm not sure what issue you are referring to, so please feel free to give more details About our customer service, we'll investigate the conversations you may have had and will try to improve accordingly. For the product quality and description, please note that those are entirely AliExpress dependant. If you had bad experience, I suggest to improve your product research and select other suppliers, or potentially use another supplier platform, like Tmall, or work directly with agents. You select the products and the suppliers, we are only here to help you process your orders and help you increase efficiency. If there are any order disputes related to the products or orders, we recommend that you contact AliExpress and open a dispute. You should also leave a bad rating on the concerned supplier page. Please feel free to reach out to us and give us any more additional details you may have, and we'll be glad to chat to see what we can improve in the future. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

Buyfilterstore · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

On désinstalle et il continue à prélever, taxer, taxer, etc.......

Developer reply ·

Hello! Thanks for taking the time to write a review. It seems you have indeed successfully uninstalled the app, please note that due to Shopify billing system, it's possible to receive some due payment up to a month after uninstallation. We'll be happy to check your exact situation and refund you any money if there's an issue. Please feel free to contact our customer service team if you have any questions, Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

shoppingfind-all · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Dsers Supplier Optimizer is attempting to only show their Tmall items. These items say "Only available on Tmall" but when I do my own search on AliExpress, there are plenty of suppliers with the same item that I tried to find using Supplier Optimizer. Tmall items are more expensive and delivery times are longer. I don't want to source from Tmall and not accurately showing what's available on AliExpress feels very suspicious. I will cancel my subscription and find another way to import AliExpress items. I don't trust that Dsers is being honest about what's available on AliExpress but pushing its own brand in a deceptive way.

VacationGrabs · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

new update: we found out, we can log into old device with old password, even after changing password on another device. This is a serious flaw in their security system I have been with Dsers for a year, before the Sept and after the major update. It seems pretty and nice, but for operation, it is terrible. Using Oberlo, ordering took 1 hour, after using Dser, it jump from 2.30hours to 6 hours. You might ask why? Every day, we had to remap variants for orders about 40%. Then we have to check it is same product, size etc as per the Shopify order as they have make mistakes in the past. Customer services may be good as we pay for it but it is useless and the IT team is useless and come back with the wrong answer. Option 2 chrome extension failed and it is day 3 and we are losing discount, coupons, they advise was to process the orders manually. As merchant is changing the tracking number, they combined the parcels, but the auto update of tracking by Dser does not work, we have to update manually. It says 90mins but it takes 120 mins and after the updates it takes 4-5 hours. We always find issues, I wish they focus on ordering app, then trying to be another Shopify and financial app, as many of the functions looks nice but only work 60% making it useless.

Developer reply ·

Hi there, Thank you for your review, all feedback is important to us and we’re sorry to hear you’ve had such a frustrating experience. As you can hopefully see from our other reviews, your situation is the exception and far from our usual high standards. This makes us all the more keen to make sure this gets resolved and doesn’t happen again. Please drop our customer services team a message via on any below methods Here is the email address & official messenger link of DSers customer service support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers Team

Kawaiies · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The app is not working their servers are not functioning properly randomly. Now i get mapping error and i have 500 orders waiting to fulfilll and i cannot fulfill them cause their app is broken once again!!!!!!!!

Developer reply ·

Hi there, Thank you for your review, all feedback is important to us and we’re sorry to hear you’ve had such a frustrating experience. As you can hopefully see from our other reviews, your situation is the exception and far from our usual high standards. This makes us all the more keen to make sure this gets resolved and doesn’t happen again. Please drop our customer services team a message via on any below methods Here is the email address & official messenger link of DSers customer service support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers Team

wickedafstore · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking the time to leave this rating. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

EleksTube IPS Global by EleksMaker · 20 days using the app
★★★★★
Shopify

Terrible app. i've asked several times about who keeps changing these prices? you all said aliexpress. Well that's not true. It's DSer. Everyday it's atleast 99 products everyday you all are changing in your app. I get on here every day & compare your notifications to inventory or out of stock to aliexpress everyday. I took screenshots of products same price & not out of stock. It's DSer . Dser your inventory or stores take up til 24-30 days shipping. i have stores w/14 days on aliexpress shipping. also another store 5-7 days . I've been purchasing from them & clients. I don't like your store pinned to my shopify.. it's a problem. i have to go out of my way to send for help. i've changed the settings & still getting notifications of items out of stock & u all want us to pay for your mistakes.

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. It seems you may have misunderstood the way that our notification system work, along with why the prices may sometimes be different and we'd be happy ot share more lights on those points, Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

HODOH CLOTHING UNLIMITED · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Terrible app. It doesn't calculates the price correctly, it has a lot of bugs getting and calculating shipping price, and they limit you by subscription on most important features like updating store prices. It looks like they don't want you to sell, simple the worst dropshipping app ever.

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

Inventor Digital · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

For the past month this dreadful app has been besieged with issues. Ever since their system update, seemingly. Tracking isn't being sent to my customers (with no way to do this manually), a new layout which means orders can easily be missed (ie hiding the 'unmapped' orders in a new section), and constantly booting me out and telling me my store isnt recognised (after 3 years of using the app daily). Totally unacceptable. No offer of any refund for all of the inconvenience. Shopify needs to find a new app for dropshippers urgently. The only decent thing is the prompt customer service, hence why I've given it a star.

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

Furbaby Friend Gifts · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

3 days and my problem is yet to be resolved.

Developer reply ·

Hello, Thank you for your feedback, we have reviewed the issue and found some internat communication that could be improved and we will make sure that this doesn't happen again. As you can hopefully see from our other reviews, your situation is the exception and far from our usual high standards. This makes us all the more keen to make sure this gets resolved and doesn’t happen again. Please drop our customer services team a message via on any below methods Here is the email address & official messenger link of DSers customer service support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers Team

Little Eedie · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Admitad no longer works

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

The Kitty Keychain · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

your app and service are the worst !!!!!! I want a full refund for this month ....no way that you will see even 1$ over your worst service ever!!!

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

Indigo-Trends™ · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Está com problema e o suporte é bem ruim. Demoram muito para responder.

Developer reply ·

Hi there, Thank you for your review, all feedback is important to us and we’re sorry to hear you’ve had such a bad experience. Please share more details of your issues with our customer service team, we do want to help you out there Please contact our customer services team a by below methods Here is the email address & official messenger link of DSers customer service support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers Team

Purità Joias · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Très déçu de l'application, depuis 4 jours je ne suis plus en mesure de me connecter, les commandes s'accumulent et je ne peux rien faire à part rembourser mes clients. Dsers m'a fait perdre beaucoup d'argent

Developer reply ·

Hi Super Forme, We are happy to learn that DSers is really helpful for you. It is our honor that DSers is an app you could rely on! We will continue working hard to provide an excellent dropshipping experience to all users. Feel free to contact us if you have any questions. Happy dropshipping with DSers! DSers Team

Super Forme · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

NUL DEPUIS VOTRE MISE A JOUR LES COMMANDES METTENT 10minutes a passer c'est innaceptable

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

SMARTWATCHPHONE · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

This is extremely frustrating . They added Tmall without my authorization and now my store is completely messed up. I reached out to support and they play game all day instead of fixing my issue which i provided several times (min 5 times). Each time some Victoria keeps telling me to verify my email and sent screenshot of my problems with details of my issue and they keep playing games. This is extremely frustrating. I don't even know why Shopify deals with this company. Tmall is something i don't even use. Why is it forced on my account without my authorization. I will be looking at replacing this app today.

Developer reply ·

Hi there, Thank you for your review, all feedback is important to us and we’re sorry to hear you’ve had such a frustrating experience. As you can hopefully see from our other reviews, your situation is the exception and far from our usual high standards. This makes us all the more keen to make sure this gets resolved and doesn’t happen again. Please drop our customer services team a message via on any below methods and we will triple check things to solve your problem Here is the email address & official messenger link of DSers customer service support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers Team

Make Me Elegant · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Since the upgrade on Sep 12, DSers will process the order to AliExpress. It successfully gets there an I pay for the order. BUT the order simply disappears and is no longer in DSers...Not Awaiting, Not fulfilled,... NOTHING I now have to monitor the orders MANUALLY....and do shipping fulfillment MANUALLY ... They didnt upgrade their system, they JUST BROKE everything.... DID THEY TEST ANYTHING? I have submitted emails with full descriptions and screen shots and I get NO ANSWER

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us, we appreciate your honesty. We are sorry that our latest update may have caused some issues, and we are working hard to make sure that everything gets solved. We will take this opportunity to keep on improving to ensure that this doesn't happen again. Please feel free to contact our customer service team for any updates on your situation, or additional questions you may have. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

Little Bambini Boutique · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I don't understand what the need was to upgrade the system when everything was working perfectly fine! For no reason they decided to make changes and have created a mess! Suddenly, they have created new tabs for aliexpress and unmapped orders which creates more work because you can not place order from unmappped orders tab. As soon as you manually add a new supplier, it goes to a different tab and you need to place an order there! Seriously looking for an alternative now!

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us, we appreciate your honesty. We are sorry that our latest update may have caused some issues, and we are working hard to make sure that everything gets solved. We will take this opportunity to keep on improving to ensure that this doesn't happen again. Please feel free to contact our customer service team for any updates on your situation, or additional questions you may have. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

Coco & Dee · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Your app becomes the worst and your service is even worse than your app !!!!

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedback to us, we appreciate your honesty. We are sorry that our latest update may have caused some issues, and we are working hard to make sure that everything gets solved. We will take this opportunity to keep on improving to ensure that this doesn't happen again. Please feel free to contact our customer service team for any updates on your situation, or additional questions you may have. We'd be glad to glad to hear what you think we could improve. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

Indigo-Deals · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The new September 2023 DSers update is unbelievably underwhelming. Support has been so far from helpful as well. I'm experiencing a bug with package tracking that is extremely easy to solve, but support simply can't understand. When sending customer notification emails after an order ships, I select "Other" and use my own websites Track Order page URL. It was working fine in the previous DSers version, no issues. Now with this new update, it's adding "%s" at the end of my custom URL link, which is making the page unavailable and causing an error message. If I'm already inputting a custom URL, why would it add "%s" at the end of my URL for absolutely no reason. Please solve this issue and make sure the Custom URL provided stays the exact same way it was set, without adding anything to the end. Orders are also taking significantly longer to place, and sometimes don't even work at all. Should've left the app the way it was. Will be deleting permanently if these issues persist.

Developer reply ·

Hi there, Thank you for your review, all feedback is important to us and we’re sorry to hear you’ve had such a frustrating experience. We understand that the update might not have been as smooth as we hoped, but we will hopefully be able to show you in the future why it was necessary. We will use this opportunity to improve and this makes us all the more keen to make sure this gets resolved and doesn’t happen again. Please drop our customer services team a message via on any below methods Here is the email address & official messenger link of DSers customer service support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers Team

Climpse · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Ali Express is awful. Not dependable. Your whole store can be ruined. It's impossible to run a business using this as your source. Some problems you will run into is Vendors showing items in stock when they are actually out of stock. You may not find out until your shipment is overdue or if you ordered two items from the same vendor they send one and not the other because it's out of stock. Lucky for me I order the product for myself first to avoid problems with my customers. If the product isn't good I don't add it to my store. Too many issues. Their top priority is to get your money first. Expect to be sent anything or incomplete orders and it's your word against theirs. It's not easy getting ALL of your money back when issues arise.

Developer reply ·

Hi there Thank you so much for taking time to write this feedabck to us. Would you mind reaching out to us with more details about the situation? Any more light you could share on what happened and would help us to find the right solution moving forward. Here is the email address & official messenger link support@dserspro.com https://www.messenger.com/t/DSersOfficial DSers team

B X D GOODS · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Most features in this app work however it is not very intuitive. Also some features are completely BROKEN. Sometimes you have a giant order that fails and the errors give you a list of 3 reasons it MIGHT have failed...which one could it be? It gets worse. Most the time NONE of the listed reasons are why it failed. It gets even worse. The feature that allows you to find items that ship to specific countries? It doesn't work at all. But even worse, it pretends to work so you think you are doing all this work picking out items for these countries only to find out that the items will not ship to those countries at all...now you go back to the failed order and have to figure it out all over again. If they fix these things then its a 4 or 5 star app. But these are game breaking issues that have been this way for MONTHS. FIX YOUR APP

Developer reply ·

Hello; Thank you for your comment. We have checked the issue you faced. Your order failed due to one of your supplier, and we helped you to fix it. I apologize for the trouble, and we'll work on improving the reasons listed in case of order failure to simplify our user's way of solving potential issues. As for the feature to find products that ship to specific countries, it appears that the AliExpress supplier changed his destination regions, and we'll work hard to improve the feature so that it updates more often and you won't face this issue again. Thank you for taking the time! DSers Team

TheDarkAcademic · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

the dsers app is sh*t, the usability is rubbish, u dont even show a profit / cost / revenue graph. so many bugs and stupid design flaws in the app.

Developer reply ·

Hello Wooden Earth, Thank you for your comment, we appreciate all feedback. Can you give us more details about what you like concerning the usability? As for the profit / cost / revenue graph, we have a basic Report feature that we are working on improving, we welcome any suggestions you may have would be very useful. DSers Team

Wooden Earth · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

I will be deleting this app. No where near as good as Oberlo for my store. I have had nothing but trouble. prehaps if you have nothing but dropshipping products it may be useful, but if you have a mix of your own physical products and dropshipping its awful. It syncs ALL of your products from your shopify store and if you dont want to see them on DSERS you must one by one cofirm to hide them on DSERS, in addition to that it takes forever to sync with Alibaba. with Oberlo, you hit sync and it happened immediately.

Developer reply ·

Hello Rubenesque Rider, Thank you for your feedback. I understand that DSers and Oberlo work differently, and that it may take some time to set things up. Please understand that we're trying to improve things. In your case, it's hard to judge, from a technical point of view, which product is physical or not, and while it may take some time to manually "Hide" a product, once it's done, you don't have to do it anymore. I also want to clarify that DSers synchronize things automatically, so you never need to worry about syncing manually. I hope my answers helps, if you have some suggestions on how we can improve things, we would greatly appreciate them. DSers Team

Rubenesque Rider · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

i was using orbelo with the best features since 2016 , this app have to make me pay features that orbelo was providing for free. shopify took over the service ? we are already paying for shopify & still have to pay for this ?

Developer reply ·

Hello StrapMeister, Thank you for your comment. With DSers, you get the same features as you did on Oberlo, and more. Please contact our customer service team if you feel like some features are only available for the paid plan and shouldn't. We'll try our best to provide the bet service possible. DSers Team

StrapMeister · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Can't even filter out of stock products or replace it customer service makes you repeat 3 times over grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Developer reply ·

Hello, Thank you for your feedback and the idea to improve the the filter feature. We'll take this in consideration and we'll try to implement it in the near future. If you have additional suggestions, please feel free to share them with us, we're always open to new ideas. Have a great day, DSers Team

★★★★★
Shopify

Do not recommend. Had to migrate from Oberlo due to them retiring the product. Disappointed that Oberlo actually suggested it as I have had nothing but issues with it. My biggest concern is that you will not get price sync updates or notifications on any of your products unless you have actually purchased the product via Dser. Which totally defeats the purpose of drop shipping. Still conversing with Dser to find a solution. Very disappointed with product.

Developer reply ·

Hello craftoutletshop, Thank you for your comment and helpful feedback. We are working to improve this and will make sure to keep your ideas in mind! We are different from Oberlo, but we try to provide the best service possible, please don't hesitate to share your thoughts if you have more suggestions! DSers Team

craftoutletshop · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

there is no basic filter to show out of stock products from ali, making this app fairly useless as now easy way to see or replace out of stock products. amazing that such basic functionality is missing

Developer reply ·

Hello Cheap Snow Gear, Thank you for your suggestion and feedback. We are working to implement new features after receiving the thoughts of merchants coming from Oberlo and we'll try to improve as much as possible in the near future! Please don't hesitate to share your ideas if you have more, we're always happy to hear them. DSers Team

Cheap Snow Gear · 3 days using the app