CS Amazon Integration & Sync
by Feed.Biz
View in Shopify App Store ↗Reviews (242)
dire pessima app è poco. Abbiamo testato i 14 giorni in free trial, all'installazione senza creare regole o settare nulla, ha modificato prezzi e giacenze nell'account amazon bloccando lo stesso e generando gravi problematiche, oltre a questo a richiesta di assistenza urgente sono passati 10 giorni e nessuno ha risposto a nulla, segnaleremo direttamente la app a shopify in quanto effettuati screen di tutte le conversazioni e degli errori che hanno generato senza intervenire e rimborsare i danni causati. Ovviamente è una azienda dall'altra parte del mondo e per 4000€ di danno il costo legale sarebbe maggiore ma stiamo capendo se vale la pena e addebitabili i costi internazionali del legale. App pessima e pessima assistenza.
Look elsewhere if you want an app you can rely on. We've seen signs of increased unreliability with strange behaviour and technical glitches for some time now. On Tuesday all order imports from and tracking updates pushed to Amazon failed completely, and the app interface would not load at all. We've not been able to get any meaningful response from customer service, and eventually had to help ourselves through reinstalling the app... which lost all settings and required us to set everything back up again from scratch. After this, however, the automatic order sync is still not working... and we have to manually check for new orders and trigger the imports. The complete lack of service/assistance during such a critical incident is simply unacceptable. We're saddened to hear about your experience. We've reached out to you through email to assist further. We're looking forward to hearing from you so we can better assist. We appreciate your feedback.
Reportei um erro anteriormente e foi-me indicado pela vossa equipa que o problema iria ser resolvido. No entanto, cerca de uma hora depois desse contacto, o meu acesso ao suporte e ao dashboard da aplicação foi bloqueado sem qualquer explicação. Neste momento: * não tenho acesso ao dashboard da app; * não consigo contactar o suporte através dos canais habituais; * não tenho visibilidade sobre o estado da integração com a Amazon. Esta situação é extremamente preocupante, especialmente porque ocorreu após eu ter reportado um problema. Solicito, com urgência: * esclarecimento sobre o motivo do bloqueio; * restabelecimento imediato do acesso à aplicação; * confirmação se existe algum problema ou restrição associada à minha conta. A minha operação está a ser diretamente afetada, pelo que agradeço uma resolução rápida. Thanks for sharing this with us. We've reached out to you through email to continue assisting you. We've shared troubleshooting steps you can try, and feel free to inform us through email if there are any difficulty. We're looking forward to hearing back from you.
03/21/2026: This app could be great if it has better support and prompt response with issues. Waiting for over 5-6 weeks and still don't have any solution for theyr system/technical problems. This app could be good if Harvey and Keterson could be prompt in responding to support questions. We are stuck for days with questions and not knowing how to fix the issues. I was asked to remove my bad and frustration reviews before. This time, I would warn everyone to beware. Give yourself a week to time if you want support or have questions, and are willing to wait until they get back to you. 2/16/26: We scheduled a call with support 5 days in advance and no-showed. No response on the chat. Thanks for letting us know about this. Checking on the conversation records, we've been having constant responses to your messages. We highly advise checking on your emails as well as our conversations and replies, and also send over to your emails for continuation. Additionally, please let us know regarding the issue that has not been solved yet. We have been inquiring further regarding reported issues, but as we have not received replies to our questions, we were unable to investigate. Further information regarding these issues would help us greatly in resolving them promptly. Looking forward to your response so we can resolve these issues. Thank you!
为什么每次我绑定到第三个店铺,插件就无法访问,卸载重装才可以,然后又重新绑定到了第三个又无法访问,这个问题到底该如何解决?!!!!!! We're very sorry to hear about your experience. We sent you an email to continue with this, as we noticed that all your accounts are connected. There may be a further issue we'd love to investigate further, thus we'll be waiting for your response to proceed. Thank you!
I searched for this app in Shopify and it automatically downloaded without my clicking "approve". I clicked "cancel" instead and closed the window and it is sitting there, operational and ready to bill me. Now I will uninstall this app because that is pretty scary. VERY long arms there, Amazon. We're heartbroken to hear about this experience. Please note that we are a Third-Party App on Shopify, not Amazon itself, and we've sent you an email about this experience you've shared. We'd really appreciate it if you will respond to it so we can continue the conversation. Thank you!
Inventory continues to be integrated wrong and app does not do what it shoud. We're sad to hear about this experience. We sent you another email to continue the conversation, as it seems like we have not received a response yet. Please feel free to respond at your earliest convenience, and we'd be more than happy to assist further.
I paid $150 for this app and completed a Zoom walkthrough where I was assured my Amazon listings would sync with Shopify. Despite going through every product with support and being told it would be fixed, my Amazon store still shows zero inventory and nothing is syncing. It's been weeks, and this has been a complete disaster! This app has caused me more stress than anything else in my business lately. Switching to another integration now feels like starting over completely. I would not recommend this app unless you want to waste time, money, and lose sales while waiting for support that doesn’t follow through. We sincerely apologize for the experience. We sent you an email to continue with this and assist you further. We look forward to your response.
This app sent a cancelled order to Amazon for fulfillment after I downloaded the trial. The app never worked to set Shopify products fulfilling at Amazon with a new location or stock quantities. Customer service was very slow to respond and not helpful. We're sorry for the trouble you've experienced! We've emailed you to follow up and assist you further. Thanks so much for your feedback – it helps us continuously improve the app and our service.
I was really looking forward to using this with my Shopify store but all i get is error messages, tried to validate a different card but then couldn't assign all the market places in one go and they charged me for the privilege of trying to do so each time. added products but can't complete as the old card isn't validated even though the new one is!! road block after road block for trying to set something up that should be simple. I understand the checks but it doesn't help when nothing works on the mobile app or through Shopify!!! We deeply apologize for the inconvenience and the experience. We've sent you a message to assist you further. Just send us a response and we'll be more than happy to assist you in any way we can. We appreciate your review.
not good, i was really looking forward to connecting through this app. too many obstacles (need a professional amazon seller central acc, need account verification, need to sync and assign all countries, error codes when trying to connect through feed.biz, could not get the feed.biz to change to uk kept defaulting to US) too much hassle to continue We're sorry you encountered so many obstacles during setup. We understand your frustration. We've reached out via email to assist further. Thank you for your review.
UPDATE app is down on shopify side.. can't access to settings anymore since more than 1 month.. asked for support on website and support site and i didn't got any reply in 20 days.. and i pay the 89$ package with VIP live support... i'm not satisfied at all ----------------------------- I'm using this to sync Shopify with Amazon i already know CommonServices as i come from Prestashop and was using their module.. on Prestashop i had a lot of problems with the module and the support was not so fast... here it's look like they are supporting better.. also the app for shopify is much more better than the prestashop one.. 5 stars for now
Die Integration mit meinem Shop funktioniert nicht. Ständig kommt eine Meldung: "invalid". Auch der Chat antwortet seit 1 Stunde nicht, in keinster Weise! Schrecklich. We sincerely apologize for the inconvenience and the experience. We emailed you to connect and assist you further. We appreciate the feedback and we're working hard to improve the app and support to provide a much better overall experience on the app. Looking forward to your response!
Super confusing,, outdated tutorials, support not available We sincerely apologize for the confusion and frustration you experienced. We are working diligently to update our resources and improve our support channels. We appreciate your feedback and will use it to make improvements. Additionally, we reached out to you through email to understand how we can better support you. We look forward to hearing from you. Thank you for your feedback.
I found this app quite difficult to understand. There are too many steps, and the process isn’t user-friendly. It seems like they’re just trying to make more money by charging for customer support, which feels unfair. I expected better guidance without needing to pay for help. Disappointed. We apologize for the inconvenience and the trouble this has caused. We've sent you an email in case you want to continue where we left off and would love to hear your feedback on how we can further improve the app. Nonetheless, we very much appreciate this valuable feedback.
We're sorry to hear you had a negative experience. While we don't have any details to work with, we'd love the opportunity to learn more and see if we can improve. We sent you an email to assist you further and we'd appreciate your response so we can support you further.
This app has a LOT of features, and you have a LOT of control over how your products and orders sync compared to other apps on the market. BUT the app stops working from time to time and does not import the orders, so if you have to constantly check amazon everyday to make sure orders got shipped out. I've reached out to support multiple times and I never get a response back and they NEVER notify you when the sync stops working. I originally gave them a 4 star but now I am changing it to a 1 star and looking to get off the app. Thank you very much for this very detailed and objective feedback. Indeed, as you mention, we put all our priorities on the richness of features, the App may seem complicated at first glance, however, it is deliberately intended for professional merchants, like you. With Amazon it's hard to make something simple! We look forward to hearing from you.
Sadly this product is junk. Tried to sync orders and there's no way to select the Amazon products for which sales should sync to Shopify. Confusing and doesn't work. Save your time and skip this one. We're sorry to hear about your negative experience and apologize for any frustration this has caused. We have reached out to your email to gather more information and assist you with your order import concern, or any other concerns that you may have. Rest assured, our team is diligently working on improving both our support documentation and overall customer satisfaction.
We are experiencing a lot of issues with your app. The latest one is it refuses to list certain SKU's Dear Gamefish, We appreciate your usage of our app since 2022 and are sorry to hear about the challenges you've faced. Our support team is eager to assist you and resolve this matter promptly. You created a support ticket, we answered you to request additional details to better assist you, and you never answered, so it was not possible to help you. We just sent you an email so you can book a call with our support team who will solve your issue. Thank you for your understanding.
We sincerely apologize for the frustration you've experienced with your order import. We understand how upsetting this must be, and we're truly sorry it didn't go as smoothly as we intended. We've contacted your email to learn more about your situation and offer our assistance in resolving this issue. We're committed to ensuring your satisfaction and always looking for ways to improve our support service and overall customer experience. Please don't hesitate to let us know if there's anything else we can do to help.
sempre piena di bug e malfunzionamenti con la sincronizzazione...da 1 anno e mezzo. We're so sorry to hear about the issues you've had with the app. We understand this can be frustrating, and we truly apologize for the inconvenience. We've reached out to you via email if you are still experiencing this or if there's anything else we can do. We're dedicated to making things right and ensuring you have a positive experience with us.
** update 7/26/2023 Not sure what has happened to this company over the past 6-8 months but functions has gone to nothing. Sometimes orders do not import and other issues happen then their support does not respond for over a week or more with reply's that are not relevant. Then you have to wait another week when you reply back within minutes. If they can get back to the way they were prior would be a good app. For now I am un-installing! *** So far so good! This app has so many options and the support is outstanding! You will have to allow for a time difference but my questions were followed up on in a timely manner. Plus I was given help to set it up and to make sure it was working properly for my needs. Thanks for your help Oliver and team! Well done!
Do not waste your time and money with this app! Bad service and no help. Wasted 3 months trying to work with their support and even paid money to have them set it up for us, and finally, we gave up and switched to another app. We deeply apologize for the negative experience and for any frustration this has caused. We have reached out to your email to gather more information on how we can make it up to you. Since then, our team has been diligently working on improving both our support services and overall customer satisfaction. Let us know how we can assist you better.
As others have stated, app is down pretty often and when it goes down, its easy to miss orders and shipping on time for Amazon. Right now it is not receiving orders from Amazon even when prompted manually through the actions-operations-receive orders from Amazon process. Its been down this time for about 24 hours so far. Received standard canned response from customer service. "Hi Chris, Thank you for your message. We apologize for the inconvinience with our APP. We have reported your issue to the DEV Team. And we will get back to you as soon as possible. We wish you a very pleasant day. Kind regards," Dear Cool Water Products team, We apologize that you have experienced some issues while syncing to Amazon. We have made tremendous improvement in our service and support. Our app recently made major update to ensure stability, performance, and reliability. We offer free support and respond all inquires within 24 hours or less.
The app in the last month has had many bugs and the customer service that is being provided is slow, not effective (canned responses) and sometimes non existent. We have used this app for over a year and it used to work perfect. Around a month ago new items with matching SKU's on Amazon and Shopify would not sync inventory or product info. In the last two weeks the app had further problems and this lead to most of our catalog with matching SKU's to not sync products or Inventory. This has lead to us manually adjusting inventory on Amazon and Shopify. After around 8 emails and multiple weeks attempting to get the issue resolved, we have reached our breaking point and will need to change to a new app. Be weary of this app and be aware there may be problems. The other reviews below are accurate and we could not put our Amazon business at risk due to app issues. Think twice before choosing this app. I am sorry you went through this trouble. We've got to handle some major bugs, as you mentioned, including some issues with our support tools. I understand that merchants should be extra careful with their Amazon business. We take that very seriously. I am happy to say now that all bugs were corrected. The app is stable, and running properly, bringing solutions to all old and new users. We also took all necessary measures to provide better support and respond to any possible inquiry in a timely manner.
Any application, no matter how feature rich or flexible, is only as good as support that comes with it. Well, for Amazon Integration Plus, the support used to be decent but lately it went down the drain. I have several cases opened, the oldest is almost for two month. The issues keep piling up. I can’t get a response from support on any on them. Not peep. Very frustrating. Perhaps it is time to look for an alternative app.
Developer reply ·
We are sorry that you got that feeling, our support is based in the Americas, Europe, and Asia. Regarding the SKU, there are many ways to make them match, as it is a huge App, it would require our support and your patience. This is why our support is free.
Just an incredibly frustrating experience. I have been holding off switching apps due to the amount of work it has taken us to set up Amazon integrations and the work involved in find the right one that works with what we are doing. Enough is enough, especially considering the magnitude of this new malfunction. The hardest part during all the glitches is the lack of communication; the app will simply stop working without any notice, leaving us with no idea that orders did not get received/synced, or that tracking information did not get relayed back to Amazon - essentially requiring constant oversight with the Amazon account to assure all tracking data has been sent and orders are syncing (big part of what the app is supposed to take away). As other reviews have pointed out, after the glitch has been fixed, we'd just get a popup with an apology notice. This happened a number of times, all without notice. Would have been really helpful to have an e-mail sent informing us that the app had gone down and to be on the lookout for orders. Very disappointing to have an experience like this. When I try to login to the app now to manually sync orders, I cant even get into the dashboard (just shows a long list of code). Not sure what the issue is but it doesn't look good. I reached out to the app developer yesterday and have heard nothing thus far. Not an area where we can just sit and wait. I am sorry you went through this trouble. We've got to handle some major bugs, as you mentioned, including some issues with our support tools. I understand that merchants should be extra careful with their Amazon business. We take that very seriously. I am happy to say now that all bugs were corrected. The app is stable, and running properly, bringing solutions to all old and new users. We also took all necessary measures to provide better support and respond to any possible inquiry in a timely manner.
TERRIBLE COMMUNICATION! See what I did there? I told you where we stand. Meanwhile the app goes down for days and they say nothing or they throw up a pop-up trying to make us feel bad for them because Amazon is making them do some work. DO NOT USE THIS APP. All they had to do to avoid this 1 star review was tell us when the most recent problem would be fixed. They didn't and I couldn't wait any longer. We apologize for the experience and the frustration this has caused. We have reached out to you via email to make things right. Rest assured, our team is diligently working on improving overall customer satisfaction.
They must be building this app on the fly. Customer service is very non responsive and every time there has been a fix something else goes wrong. App will not even load anymore to pull orders. Uninstalling and looking for something that is reliable. We’re sorry to hear about your experience. We value your feedback and have emailed you to work on improving things for you, especially the order imports and the overall customer satisfaction. Our team will continue with the app's improvement and support services to assist you further and better.
The app used to work great then errors kept creeping up, now their support won't even reply and hardly anything works. Absolutely awful. Thank you so much for your feedback. It is a pleasure to accompany you in the development of your project and we do our best to offer you the best service quality. Please feel free to contact us, should you have any question. Best regards, Eugénie Quality service agent Common Services
Cost me HUNDREDS OF THOUSANDS of dollars this past Q4. Syncing went off, didn't import orders and customer support made a pop up banner that apologized for this issue rather than ever contacting me. Biggest piece of crap app and support I've dealt with in 15 years of using shopify. We apologize for the inconvenience you've experienced. Your feedback is important to us, and we've reached out via email to correct our mistakes and make it up to you. We're continuously doing adjustments and improvements on the app, especially our support services and overall customer satisfaction.
This used to be a great app with outstanding customer service. No more. Too many bugs in the app and ZERO customer service. Maybe someone else owns the company now. It deserves no stars for complete disappearance of any customer support. Do not aggrevate yourself and waste hours. Get something else. CED Commerce is much better.
Does not work. I have no idea what it is doing to be honest. It is so untransparent. Cannot tell on a product by product basis if it is exported to Amazon or not. We're terribly sorry for the frustration this has caused. Your feedback is very important to us and is appreciated. We reached out to you by email to make it up. We've worked really hard to improve the app, especially the support documentation, support service, and overall customer satisfaction.
You must stay away from this app! I have used this for over 2 years. Worked great until last Summer. Completely stopped working for several weeks. Eventually was somewhat working again and in the last 2 months completely stopped again. Orders do not sync, shipping does not sync, inventory does not sync. I see errors in the logs "Developer is blocked from calling these apis". Even worse, they will never respond to any emails or tickets. They can offer an explanation here, but trust me this is a bad app. I have reported it directly to shopify as well as it is costing customers money. Dear PoolAndSpaFlow team, We apologize that you have experienced some issues while syncing to Amazon. We have made tremendous improvement in our service and support. Our app recently made major update to ensure stability, performance, and reliability. We now offer free support and respond all inquires within 24 hours or less.
Very poor support no reply when in urgent need, no contact number - app failed, didnt allow changed settings to save Hello Amar, thank you for your feedbak, indeed there was a delay in our response and we apologize for this but this was due to a timezone difference at that very moment, now our support team is available on 4 different time zones 24/7 and I believe they have solved your issues and you are now able to save all your configurations? We take customer satisfaction very seriously and hope that your experience using our app is much more pleasant now. Best regards,
This app has cost my company hundreds if not thousands of €. While their customer support (Keterson) does his best to help, it is beyond hopeless when he is trying to help you with a program which is completely broken. For the past 6 weeks now orders import to shopify spontaneously. I have contacted support endlessly to no avail, just told they're doing updates, which is highly unacceptable on any live app. Sometimes orders don't import, it means orders on Amazon don't get shipped on time and badly affect our account health. Sometimes orders import days / weeks later, after the order has already been manually imported. Its impossible for staff to know this and so they go ahead and pack a duplicate order. I would advise anybody against using it if there is any other program out there whatsoever which can do similar functions, inevitably you will find this app is far, far more expensive when you have accounted for the mess it leaves your business in. Dear JRC Components, Thank you for your feedback. Please accept our deepest apologies for the inconvenience. Your feedback is very important to us ; be sure that our quality of service is one of our priorities to accompany you in your project. Please believe we are doing everything in our power to solve your issues and allow us a live integration session to make sure that you can access successfully and that all your requirements are met and can be exported. We remain at your disposal. Best regards, Eugénie Quality agent
The App has always been amazing until last 2 weeks. It does not work properly anymore. I have to execute manually all the tasks. I have sent several support mails and I always get a message telling me they are updating the server. Extremely frustrated as they have always been brilliant and their product used to work perfectly. I will be happy to change my review as soon as they fix it, as their product is really good, but I need a solution asap.
Simply doesn't work for me - I get access denied. Happy to change the review once the app is actually working. Dear Pride.Direct, Thank you for your feedback. Please accept our deepest apologies for the inconvenience. Your feedback is very important to us ; be sure that our quality of service is one of our priorities to accompany you in your project. Please feel free to get back to us and allow us a live integration session to make sure that you can access successfully and that all your requirements are met and can be exported. We remain at your disposal. Best regards, Eugénie Quality agent
I asked the company to explain to me why they wanted so much view / edit access to my Amazon account, including edit access to financial and customer comms data, they would not give me a reason. To me this is a massive red flag and I deleted the app to protect my Amazon account. Good afternoon, We are very sorry to read that our support didn't fill your expectations. Following your different requests, we did our best to give you as many details as possible. Our company has been audited to fulfill all security requirements from AMAZON and SHOPIFY and you can be assured your client data is fully safe and protected us otherwise we could not be in business. The Amazon app is a very complete solution, enabling you to deal your seller account the best. That's the reason this app needs a lot of information from you in order to implement all the possibilities. Regarding the email you sent to us, you are looking after an inventory tracking app. We can provide to you an app suitable to your needs. Please feel free to contact us back so as we would be able to arrange a call meeting to determine the best solution for you. Best regards, Eugénie Quality support agent Common Services
App is completely glitchy/unpredictable and customer service is MIA - I have had no Amazon orders come through for 24 hours now and I've only received one response back from customer service over the last 12 hours in which they only asked for more details when my first request was plenty detailed that NOTHING is working. I'd give 1/2 a star if I could, customer service is literally nowhere to be found and it looks like we're going to be penalized by Amazon for not fulfilling order orders in time - because we pay for an app that doesn't work. Going into day 2 of not being able to fulfill our orders. SUPER COOL! We are very sorry for the inconvenience that you have experienced. We are continuously doing our best to improve the app, especially the app's overall functionality. With this, we reached out to you via email to gather more information on how we can assist you further. Looking forward to hearing from you!
I had an issue with the feed going into Amazon. I emailed twice for support and zero response. Not good so I deleted the app not worth the hassle or excuses when they do finally answer due to a bad review. I wish Shopify would sort out the crappy apps and get rid of them if they can't handle support. - I recently did a 5 star review with godatafeed not 1 out of 5 but how would you know that?? just because I gave a negative review you think stalking a woman is cool, really concerned here?? 11/06/21 -Again you have not listened, instead you have been stalking me and as I explained as a woman it makes me uncomfortable. Now you accuse me of lying as a redirect, if you feel I lied take a look at the review https://apps.shopify.com/godatafeed?surface_detail=godatafeed&surface_inter_position=1&surface_intra_position=4&surface_type=search#reviews You need to understand something - people have a right to write a review from their experience, You could have asked these follow up questions "how can we help", "what can we do to improve your experience", instead you took it upon yourself to stalk me out, then after accusing me of being a lier you wrote me an email, your kidding right?? this is not good behavior and not coming from a place where there is opportunity for mutual understanding and respect. We are client-oriented, however, you are lying. I have one piece of evidence; on pasteboard the file CDhV7hvwgbpJ.png shows up you put 1 star review to Godatafeed. In fact, Codisto, Cedcommerce, Godatafeed, etc. are not competitors but our colleagues, we need them, we do need our clients as well. In my opinion your review is useless and worse than this; we can't hire more people because this rating decreased our popularity. In short, we do love our clients and colleagues/competitors.
Extremely poor. Endless issues and support and not helpful. Even after we deleted the app Amazon are saying that they're somehow sending through feeds.
We installed this app 3 days ago since Shopify's Amazon channel is being deprecated. About 25% of the Amazon orders that this app has imported into Shopfiy have been duplicated, some orders that it imported it went ahead and marked as fulfilled even though we haven't fulfilled them, SKUs aren't syncing or aren't showing up in the app even though they exist in our Amazon store. We've reached out to their support email and they initially responded after several hours but it's been more than a day now since we've gotten a follow up and we've sent multiple tickets (one for each issue we see). They haven't been able to resolve a single issue so far. It's a mess!
We had this app installed for a few months and it worked well until they decided to remove an option to receive inventory from FBA. Support responded that "nobody was using this option" as a reason for that. No email to let us know. Looks like our business is not valuable enough to send an email. Very unprofessional.
Developer reply ·
FBA, of course, *FBA is well supported by our App*, however, it wasn't mentioned in your support inquiry, your review is based on something that has never been asked. You also reproach us to have removed a feature that never existed and to do not communicate on this. We are sorry, we can't communicate on something that doesn't exist or never existed.
I had this installed for two weeks. The app does unexpected things such as updating images on Amazon listings that you've not linked by sending your Shopify images to it. It also started creating skus for things I had not selected, and listing them for sale on Amazon automatically. I had not linked Amazon Mexico, but it started creating live listings within Mexico and listing them for sale. Unexpected behavior is a death knell to an Amazon account. I had not set these things up within the app, and there were no options in the feeds panel (where it was coming from) to stop it. When I asked Olivier over support how to make these things stop, how to unlink Mexico if I have never linked it, and how to make it stop updating images, he told me that these things were not happening and I had nothing to worry about. That's when I uninstalled. I don't write a lot of reviews, but staring at the warning on my Amazon main panel that my account is in danger of being shut down because of all the Merchant Fulfilled orders I had to cancel prompted me to warn others. This app could result in a loss of your account.
Developer reply ·
We are so sorry for what happened to you, but by default, other marketplaces such as Mexico are not enabled. There are a bunch of options, including enabling or disabling the marketplaces/countries in which one your want to sell. The App is the most comprehensive fully Shopify integrated App on the App store not requiring external solutions to work. Maybe, because of that reason, and because we didn't exchange longer about your needs, this misunderstanding happened.
Not ready for Prime time or Business at any scale... We started out great with this plugin. Super helpful support, but as time went on, developers would make changes to how orders were imported (without notice), stuff would fail and support took well over 24 hours. This plugin and team are not up to the task of supporting businesses with any significant volumes. I suggest you search elsewhere for more capable and reliable services before risking your Amazon account with these guys.
Developer reply ·
Nothing else to say that the trouble has been fixed at the same moment you were writing this review. Our apologies if your support time didn't correspond to your expectations, but we do apply the industry-standard SLA (support standards and timings)
Terrible it does not work and their support is rubbish- do not waste your time, this is app will not update your products
Developer reply ·
Since this App is working well as we can see in the other reviews, we are sorry that it doesn't fit your needs.
dont even think about using this app. It ruined my whole amazon store by mixing up images and prices. Deleted ASINs and lost all my product reviews that I have aquired over 5 years.
Developer reply ·
Sorry, I can't answer your review. You installed the App, and then you uninstalled it. No way for us to investigate your trouble. You don't answer my messages. This review makes collapsing our business without giving us a chance to answer to this trouble. We would really be glad to help you, but you don't give us any chance. Best regards
Lost a lot of listings on my live amazon account due to the installation of this , Poor non existant support !
Developer reply ·
Thanks for this poor review. We answered to your message to our support but due to a timezone difference, there was a 17h gap.
App and support are a real nightmare! The app does what it wants and there is no proper tutorials, nor a chance to talk to the developer.
Developer reply ·
We are really sorry about the trouble you met. But your reproaches and especially the one we don't answer is wrong, the only day we didn't answer to you was a public holiday in our region.