Swym Wishlist Plus Delisted
by Swym Corporation · launched · delisted from the App Store
View in Shopify App Store ↗Listing history
- Delisted from the Shopify App Store
Reviews (1483)
I have been having constant issues with this app. I will watch the activity banner show constant updates on an item, view the report and it will not reflect the wishlisting activity that I am seeing. The wishlist takes hours, sometimes days to update and when I contact support they tell me everything is working fine on their end. I have contacted their support multiple times about the wishlisting button not showing on the product page and they keep telling me it's due to cookie settings. I can understand that, but I get numerous complaints from customers across different browsers and mobile that the heart is visible, but the wishlist button is not. I experience this on two different browsers with cookies enabled. I do not experience this on other stores that have a wishlist function. This apps only purpose is to help me figure out how to proceed with stock and it is not fulfilling it's purpose. I've also tried the app across two different themes and am experiencing the same issues.
I had a very disappointing experience with this app. During development of my Shopify store, the app was somehow recording hundreds of wishlist actions even though my developers and I weren't actually clicking the wishlist button. When I contacted support, they explained this was due to a "Smart Save" feature that had been enabled automatically without my knowledge, which could add products to wishlists based on shopper interactions rather than an explicit click. Because of this, my free plan limit of 500 wishlist actions was exhausted before my store had even launched, forcing me onto a paid plan simply to keep the wishlist functionality available. I only discovered what had happened after the app disabled the wishlist because I hadn't upgraded. The frustrating part is that once my store was live, the analytics showed customers rarely used the wishlist feature. The automatic "Smart Save" behaviour had artificially inflated my usage (without my knowledge until I sought an explanation as to how I could have possibly exceeded the 500 uses pre-launch), meaning I ended up paying for a plan I likely never needed. When I later asked to move back to the free plan, I was told that was no longer possible. I found it very disappointing that a feature capable of consuming the free plan allowance was enabled without my knowledge. Had it been opt-in rather than enabled by default, none of this would have happened. Based on my experience, I wouldn't recommend this app.
Honestly this application is pure rubbish as well as the support provided. The wishlist button lags behind a good couple of seconds which looks terrible in a store and I have been exchanging mails for the past two weeks to hardcode the button to go around the issue. The instructions are not clear and not even with help of AI we were able to make it work properly. Feature like the auto saving come enabled by default so that the "likes" are consumed fast so that you need to purchase a higher tier. All put together a bad experience and a waste of time.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to share your feedback, your experience matters to us and we'd love the chance to make it right. Our app works seamlessly with most Shopify themes out of the box, however for certain themes, small adjustments are needed to ensure the button integrates well, which was the case here. Our team has since made those changes and the button should now work as expected. Your feedback on our implementation instructions is well noted, and we're continuously working to make our documentation clearer and easier to follow. Regarding the Smart Save feature, this is designed to help capture high-intent shoppers and is not intended to consume credits unfairly. It can absolutely be turned off, and we're working on making that clearer upfront for all our merchants. Please don't hesitate to reach out if you still have any concerns and we will personally work with you every step of the way.
The custom implementation is difficult and creates additional technical issues instead of solving them. Support does not have live chat, which makes troubleshooting slow and frustrating. Also, the integration with customer notification emails does not work properly. Overall, too much complexity and not enough reliability.
Developer reply ·
Hello, We'd love to understand more about the custom implementation you were trying to achieve so we can help you get there.Our team has helped many merchants work through intricate implementations and we want to make sure you're not navigating that alone. Regarding live chat, we hear you. This is currently available on higher-tier plans, but your feedback is noted and we're actively working to make it more accessible. In the meantime, we're committed to making our email support as responsive as possible. As for the customer notification email integration, we'd love to dig into this with you directly to identify what's going wrong and get it working as it should. We have already reached out to you via email, and we would be happy to personally work with you every step of the way, from setup to resolving the integration issues. Please get back to us via email and give us an opportunity to work on this with you.
This app is a scam. It automatically adds items to your wishlist simply by browsing a product event, even if you don’t want to. This means you use up credits on wishlists that no one has set up.
Developer reply ·
We're sorry for the confusion this has caused. That's definitely not the experience we want for you! What you encountered is our "Smart Save" feature, which automatically adds products to a shopper's wishlist when they visit the same product page multiple times. It's designed to help capture high-intent shoppers, but we completely understand that it can be surprising if you weren't expecting it and that it led to wishlist credits being used up faster than anticipated. The good news is that Smart Save can be easily customized or turned off entirely, and we'd love the chance to make this right. If you're open to giving Wishlist Plus another try, please reinstall the app and reach out to us directly. We'll personally walk you through the setup, make sure the configuration fits your needs, and ensure you're on the right plan. We appreciate your honest feedback — it helps us communicate our features more clearly. We hope to have the chance to earn back your trust!
Update: Tons of bugs. Literally left and right. And upon reporting them their team asks for videos as if my explanations aren’t sufficient. Their live chat isn’t live. They barely ever respond. Sometimes with days delays sometimes (if you’re lucky) hours and very likely with a weak response. Our experience is going from terrible to worst. We're finding out problems and bugs and their live-chat support is either non responsive or replies limited not addressing issues we've reported. Very frustrating. If their support and tech issues do not get resolved, we'll likely uninstall and move on to a better wishlist solution.
very bad, support is telling everything is working fine but it is not.
help is very slow
Developer reply ·
Hello, Thank you for trying the Wishlist Plus App. We checked the Wishlist Plus setup on your store, and it looks like all the elements of the app are working as expected. We received your email regarding the app not working as expected and sent a reply within 10 minutes, along with screenshots showing how the features work. We also sent follow-up emails to see how we could help, but we did not hear back from you. The app is up and running on your store. Please feel free to reach out to us via email if you need any assistance, and we will be happy to help!
Upd 20.10.25. It was a great app, until it changed name. Now support is dead, app discount disappeared despite words of operator that it given forever. It doesn't worth it price Great idea, many functions. App doesn't bring so many sales as it can: there are issues with translation, sometimes app admin pages response error 500. support answers fast, but works only 8/5 - not enough while boarding. Price is to high, but now it has a deal, because of it we still trying to implement.
I tried making this app work after installing it in July. It didn't, so I uninstalled it. Thought I'd have another go........still the same now in October. It's so sad. It simply does not show on my store.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to try out our Wishlist Plus app once again. We appreciate it. However, we are sorry to see that it is not showing up in your store. Wishlist Plus is designed to work on all Shopify themes and so it should work by default on your store as well. If you are still looking for a solution, please can you install the app once again and let us know? We will be happy to check the setup and make sure it works as expected on the theme that you are using. Please let us know if you are available for a call as well. We would be happy to get this resolved as soon as possible.
The app might look good, but their support is an absolute nightmare. Getting any real help takes forever (probably because of the time difference), and every time it’s a different person who clearly hasn’t read the previous messages. Tickets get raised and then just sit there with zero updates. Instead of an actual solution, you just get bombarded with useless automated replies. It’s infuriating.
I'm using Symmetry, which is the third most popular Shopify theme, but it doesn’t function properly. It works on the first page of the collection, but NOT on the second page. It does NOT work in the "You may also like" section below the product detail page. When you select options like "New to Old" or "Best Seller" in the collection page filters, it does NOT work. On collection and product pages, the favorite/like count appears only after 5–10 seconds. I’m tired of opening a new ticket every day for a different issue. I'm now considering alternatives. These are just the bugs I’ve personally found — who knows how many other parts of the site are affected? The support team is trying to help, but I'm spending so much time reporting bugs and waiting for fixes that I can't focus on my actual business. Additionally, we’re on the Pro plan at $59 per month because the lower plan automatically shuts off once a specific limit is reached.
I was not happy. Much too complicated, thousands of options I dont need and what I set up in the app was not working so the support had to code all. After 2 days of trying I was so unhappy I deinstalled it. Also no beautiful layout on wishlist page :-( If you only want hearts on products and one wishlist page, your are wrong here!
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback. We're sorry to learn that your experience with our app fell short of your expectations. We strive to offer a powerful and flexible wishlist solution, which comes with a wide range of customization options. However, we understand that for some users looking for a simple plug-and-play tool, it can feel overwhelming, and we assure you that we are working on our product improvements frequently to make sure it suits your needs, and we will incorporate your feedback when we make the next set of changes. While our support team is always happy to assist with custom setups, we understand that needing extra help isn’t ideal when you're looking for something simple and fast. However, if you are still looking for the Wishlist Plus solution, we will be more than happy to help you set up the basic functions with ease.
We tried Wishlist Plus for 2 months and it was seemingly ok for the first month, but during the second month of the Pro plan with 10K action limits, we hit this limit and the app just completely shut down disappearing from our website, surprising a lot of our customers who were just starting to use the app. They wanted me to get on a video meeting call just to get the next tier of pricing and when I did (after 1 week of waiting), the offer was to upgrade to the Enterprise plan at $299 a month. What an annoying bait tactic. I do not recommend this app to anyone who does not want to pay $299 just to get a wishlist function on your store. 10K actions is not enough for even mid-level traffic stores like ours. We have moved to Swish, which is only $49 a month and has unlimited wishlist actions each month.
Developer reply ·
Thanks for sharing your feedback — we're really sorry for the disruption and frustration this caused. Our pricing plans are based on usage and value we deliver, and the quota limits for our plans are published clearly on our app listing. We do alert merchants ahead of any quota breaches to avoid issues like this so we can work with them to find a mutually acceptable solution, and we are sorry that the process was unduly delayed in this case. Our goal was to have a more tailored conversation to ensure the app's value was being fully realized, not to create friction. We are committed to being a merchant-first company, and we recognize that didn’t come through in your interaction with us. We hear your feedback loud and clear, and will address the issues you flagged swiftly to ensure we get back to the high standards we hold ourselves to. Thank you again for your candid feedback, we appreciate you giving us a try and are taking this seriously as we improve how we support growing brands.
Don't recommend this app because of lack of transparency and unethical selling methods.
Our plan was changed unilaterally and we had to pay more. Be aware. The plan quota was NOT announced anywhere when we installed this app. This was a sudden change and we literally were forced to pay more to use the app. Something totally unexpected and not disclosed during the initial negotiations.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to share your feedback. Your input is truly appreciated, and we are sorry to hear that your experience with our app did not meet your expectations. On checking why you received the upgrade emails we noticed that you had reached the app usage quota for your plan. We send out alerts when you’ve used up 80% of your quota so that you can upgrade the app on time, and to avoid any disruptions to your customers. The plan quotas and site session traffic limits are, in fact, published on our Pricing page, so I am sorry this came as a surprise to you and that you felt you were being forced to upgrade. We were merely enforcing the plan limits/rules that are clearly documented. In any event, we tried reaching out to you via email so we can get this resolved for you, and are waiting to hear back. We value your experience with our app, and we would love the opportunity to discuss this further with you. Please don't hesitate to contact us at your convenience via email.
It gets more and more expensive as you grow traffic even if you do not use most of the features.
Impossible remove the icon, its not working.... its not useful.... please remove it from my store please....
Developer reply ·
Thank you for taking the time to leave a review. Upon reviewing your store, we noticed that the app setup is not yet complete. As a result, none of our app scripts have been injected into your store yet, and thus the wishlist-related icons currently displayed appear to belong to different apps, and not from Wishlist Plus. We tried reaching out to you to clarify this, but we did not hear back from you. We would love the opportunity to assist you in setting up our app and resolving any concerns you may have. If you are still looking for a solution, please reply to our email. We’ll be happy to help you resolve any issues with the existing icons and set our app up as well.
The worst customer support I have seen, and I have seen a lot of people, these guys are first of all late to answer, then only repeat the same solutions again and again and again, feels like I am talking to AI. Seriously only add this app if you want hassle
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate you leaving a review, though we're sorry to hear that your experience with our app did not meet your expectations. While reviewing your store's configuration, we noticed that the Add to Wishlist button on the collections page had a few incomplete classes due to which the buttons were not working as expected. Making changes to this code will fix the button and we can surely get that fixed for you. Nevertheless, this is certainly not the experience we want our valuable customers like you to have. If you are still looking for a solution please reply to our email and we will get this resolved for you. If a call works better we would be more than happy to help resolve your concerns over a call as well.
The most confusing, broken, half baked user interface I have ever seen. Don't bother.
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback with us. We genuinely appreciate you taking the time to leave a review, though we're sorry to hear that your experience with our app did not meet your expectations. Upon reviewing your requirement and the store's configuration, we noticed that the Mail List checkbox is disabled. This setting impacts the emails captured via the Guest User Popup, due to which the entries appear as "No" under the Opted for Marketing List column. Additionally, for product email updates, we observed that Klaviyo is enabled for your store. To ensure emails are sent to customers, the necessary flows should be built and activated within Klaviyo. We understand the confusion this might have caused, and we tried to explain the same in our chat conversation as well. We will be more than happy to assist you with the end-to-end setup and provide further clarification and support for the features. Please reply to our email and let us know if we can take care of this for you or we would be happy to jump on a call whenever it’s convenient for you and help you set up the app.
I chose to test their plans for the website plugin, but no matter what I did, I couldn't click any buttons on the 'Welcome to Wishlist Plus' page. It took me half an hour, and I'm really disappointed.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to share your valuable feedback. Your input is truly appreciated, and we regret to hear that your experience with our app did not meet your expectations. Upon investigating the issue, we found that clicking on the "Go to theme editor" button did not redirect to the theme customizer as expected. This typically occurs when a browser has a popup blocker configuration enabled and we suspect that this could have been the issue on your end as well. That said, we have checked our app setup on your store now and can confirm that it is functioning as expected. If you need further assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out to us via email at your convenience and we will be happy to help.We are committed to providing a seamless experience with the app onboarding and setup, and your feedback helps us to continuously improve.
installed the app and it defaulted to installing on an old theme and broke our site. Lucky i saved a backup of our current theme before installing this app. dont recommend
Developer reply ·
Thank you for taking the time to share your valuable feedback. Your input is truly appreciated, and we are disappointed to hear that your experience with our app did not meet your expectations. While installing the app, you will see a dropdown that allows you to choose the theme you want to enable the app on and we make sure that we do not touch any other themes. Hence there is no way the app will get enabled on an old theme unless it is selected. We have also taken extra care to make sure that our app is compatible with all Shopify themes so that it does not break the store in any way. We tried reaching out to you, to see if we can set up the app for you in a way that it is most suitable for the theme you are using however we did not hear back from you. If you are still interested in exploring the benefits of our Wishlist Plus app, please don't hesitate to contact us at your convenience via email. We are dedicated to assisting you and enhancing your experience with us.
12/16/2023 update Be aware that you are unable to customize the wishlist email alert even though I paid $50+ each month! Their very professional support team made a stupid mistake about the price drop email, and made the compare price in red and sent to my customers! I asked them to change that, and one day later, and they told me confidently the issue was fixed! Guess what, the mistake still exists! That's the service I got! 12/20/2023 update 4 DAYS passed, and no one could fix the small CSS code problem, they even made the email worse, they are many error codes on the email header. God!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DO NOT RECOMMEND THIS AT ALL AND FIND ANOTHER APPS
BEWARE. We've paid $199 for the enterprise plan for three months and the app is still not live. The integration is terrible. The support is great to check in every week to ask if you need help, but then offer no real help with the problems. There are other apps that provide similar features that are way better- choose one of those and stay away from this nightmare. Costly mistake.
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback on your experience with us. We genuinely value your input, and it's disheartening to hear that your interactions with our service have not met your expectations. We've been actively engaged with your developers over the past several weeks, collaborating closely to address customization requests and to make sure the app is live. We also got on a call to help fix the issues you reported and we got a confirmation on October 9th from your team that things were working as expected. Our latest communication with them was on October 30th regarding some last CSS changes. Despite our subsequent attempts to follow up, unfortunately, we did not receive a response. Nevertheless, our commitment to ensuring your success with the Wishlist Plus app remains unwavering. We reached out to you via email to provide further clarification and support. If you are still interested in utilizing the Wishlist Plus app, please don't hesitate to contact us via email. We are more than willing to explore options, discuss costs, and ensure the seamless operation of the app for your benefit.
Heavy app that slow down speed and not working properly.
DO NOT INSTALL! it is like a cancer to your store! you will NEVER get rid of their code. the code is planted in several sections of the theme and even if you uninstall it , it stays behind and will mess up any OTHER WISH LIST app that you try to install after that! Their customer support is in india and after 3 months of messing up my store I had to hire a developer and pay to get rid of them!
Developer reply ·
Thank you for taking the time to leave us a review. We noticed that you had installed the Wishlist plus app in August of 2021 and also looks like the code to add the wishlist icon to the header was manually added to your theme files, which means that it will need to be manually removed. We have since automated this via a tool, but given this was done back in 2021, the process was manual. We take the responsibility of modifying a merchant’s site code very seriously, and have a documented process in place to remove any manual changes that have been added for our app, when the app is uninstalled. Given we lose access to the site as soon as the app is uninstalled, we can only do this when we have an explicit request from the merchant and the requisite permissions to remove the code we added. For your store, we do some remnant code from the Header changes that were added. They are easy and straightforward to remove and we’ll be happy to take care of that for you, but need you to give us access to do so. We’ve written to you in this context so we can assist but haven't heard back. Please reply to our email and let us know if we can take care of this for you. Thanks again!
Overpriced rubbish. $100 USD = $150 AUD for such a small feature worth no more that $10-15 max per month for something completely and utterly underwhelming. Customers don't actually use this feature like they claim.
Developer reply ·
Hello, Thank you for taking the time to leave us a review. The default wishlist app functionality is designed to set up automatically on your store and helps generate user actions and revenue. We took a detailed look at your Wishlist implementation and noticed that you had used a custom implementation using our Javascript APIs. We also found certain gaps in the way the implementation is handled, due to which the customers might not have been able to make full use of the app. We tried calling you and writing to you to help with the optimization so that you could make the most of our app but unfortunately we were unable to reach you. If you are still looking for a solution please do reach out to us at support@swymcorp.com and we will be more than happy to help you make the best use of our app.
STAY AWAY FROM THISDEVELOPER! the app is crap and when you try to remove it they will crash your website! we installed a new app and were trying for over 2 months to remove their code on the back end! it is impossible to remove!!!!!!!!!! I gave them access again to remove it on the draft theme I created, they crashed that theme, it was showing 404 error, and then they proceeded to mess with the live theme (which worked ok) and now i have a bunch of heart icons on pages (two per page) and on the landing page which were not there yesterday! Absolutely unprofessional to intentionally put bugs in the theme just because we switched to another app!
Developer reply ·
Hello Mary, Thank you for taking the time to leave us a review. We generally follow the process of not making any code edits to the live theme without approval - and that's been true in your case as well. We have been updating only the draft theme that you had created for us. Our support team has shared a video recording of the edits that were made which clearly highlighted the theme name. We'd never intentionally create issues with the theme files and crash your store. We have requested multiple times to get on a call with us to explain the errors in the draft theme and why we feel the error was pointing to a different source. We still want to help you in removing the app snippets from your theme files. Our team has responded to your email, hopefully, we can get on call this time, to address the open issues.
Not so great customer service! Developer started ignoring our email during the set up. I have found a pay plan for $2 a month that doing exactly the same thing.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to leave us your review. Upon reviewing your support ticket, we noticed that our team had responded to your requests. We had also enabled the customizations that you had requested. Hope you were receiving our emails. We also tried to reach you via phone and an email earlier today, but couldn't connect. You can respond to our email or drop a note to support@swymcorp.com - one of us would be more than happy to help! We are glad another app worked out well for you and we wish you the best with your store. Good luck and Take Care!
If you're trying to get this app working with Klaviyo - then you have a lot of pain ahead of you. The Klaviyo integration was the main reason we selected this app over other wishlist apps. Given the mostly positive reviews, I was expecting the integration and set-up to be easy and well documented. It's neither. The support team is slow to respond, and when they do respond, the assume a level of understanding which I don't have. There is no documentation on how to complete the Klaviyo integration, and no documentation on how to set up the email flows. Seven weeks after installing the app, I'm still in the dark about what we need to do. I'm not an IT person, but the Swym support team seems to think I am. Proceed with caution.
Developer reply ·
Hello, Thank you for your review. I am sorry that you had such a disappointing experience with us. I looked through the support request you had open with us and we didn't do nearly enough to make sure you had a smooth onboarding experience, so you are completely justified in feeling let down. The Klaivyo integration steps are actually documented in detail on our site - you can access these docs at https://swym.it/playbooks/. I am not seeing that we shared this information with you, so we are reviewing our support response to see why that didn't happen. Please accept my sincere apologies, this is not the standard we strive for and we have certainly fallen short in this case. We will follow up with you via email to try and make this right for you, please consider giving us an opportunity to do so. Sincerely, Arvind
What "Non-English support" means from a very helpful CS: "Sorry about that. Our dashbaord is still configured to support just english" I was baited to install this app and my precious time was gone configuring it.
Wishlist Plus doesn't work in my store. I have sent an email before few days and asked for collaborator access and I grated immediately. and it been a few days and no one logged in my store to check the issue.
For some reason it does not one to add on my website? Not sure why, please kindly can a team member help me?
Developer reply ·
Hello there, Thank you for reaching out with your request. We've tried to contact you on the email you had provided but have not heard back. Could you please respond to our email, or drop us a note at support@swymcorp.com so we can help resolve this for you?
Cancelled the app and the developer is still taking payments from our card, initially responded to a query about it but now no responses or update or our money back.
The app doesn't allow overseas stores to translate it without paying (it's basically a "tax" on foreign stores). Also, after you remove the app, the floating button remains in your store... apparently you need to remove it manually from your theme code. Waste of time. Update: developer replied that the translation that you could make yourself is disclosed in the pricing plans. Yes, I know that, and I find that an abusive policy. I had already removed the button from the theme manually myself, it wasn't a cached version. Unfortunately people are going to have problems with these leftovers. Here's the thing: I'm not against paying for apps, I do it all the time. But your company should seriously consider an equal treatment of store owners. Just because your store is in another country whose main language is not English doesn't mean you should pay JUST so you can translate the app yourself, that's, honestly, ridiculous. I would rather pay for another app (even more) that allows me to AT LEAST TRY IT DURING A TRIAL PERIOD IN MY OWN LANGUAGE. How am I going to even try the app if I have to pay to translate the app myself? Seriously, it's ridiculous, it's the applefication of ecommerce.
Developer reply ·
Thank you for trying out our app and for your review. I am sorry to hear that we wasted your time but we do document clearly that translation support is only available on our paid plans in our pricing plans. As for removing the app, the floating button does get removed but the browser was likely rendering a cached version of the page. We lose access the moment you uninstall the app and that prevents us from cleaning up all our files - am sorry about that but its unfortunately a limitation that we can't do much about. We've documented the steps to remove any remnants in this detailed blog post(https://swym.it/how-do-i-clean-up-my-store-after-i-uninstall-wishlist-plus/) but our support team will help you with the removal as well if you like.