GemPages Landing Page Builder
View in Shopify App Store ↗Reviews (4172)
I cannot navigate it and when I asked for help the person just quit answering me
I am using this app and created a page with GemPages. However, after creating the page and adding the bundle app, none of the app’s functionality is appearing on the page. This has been very frustrating, as the main purpose of creating the page was to use the bundle feature.
Tive uma experiência muito ruim! 2 dias editando minha landing page. Na edição está tudo perfeito, quando jogo o site no ar, está tudo desconfigurado. Uma tragédia.
desinstale gempages y siguen cobrando, no hay forma de comunicarme con ustedes para solicitar el reembolso Solicito el reembolso del cargo de 14.50 USD correspondiente a GemPages, incluido en la factura 525051157 pagada el 4 de mayo de 2026. La app ya no está instalada en mi tienda y7qyc6-pj.myshopify.com y no encontré un canal de comunicación dentro de la app para gestionar este cobro. Solicito la revisión del cargo y la emisión de reembolso o crédito.
Developer reply ·
Hola, Lamentamos sinceramente la confusión y las molestias que esta situación le haya causado. Tras revisar su caso, vemos que la aplicación fue desinstalada después de que iniciara un nuevo ciclo de facturación, por lo que el cargo se generó automáticamente a través del sistema de Shopify. Entendemos que esto puede no ser evidente, y en estos casos nuestro equipo de soporte siempre está disponible para ayudar a revisar y gestionar cualquier solicitud de reembolso. Nos gustaría informarle que el reembolso ya ha sido procesado y el importe ha sido enviado a su método de pago original. Si tiene cualquier otra duda o necesita más ayuda, por favor no dude en contactarnos. Estaremos encantados de asistirle. Saludos cordiales, Auri GemPages Customer Support Manager
VERY BAD not intuitive, go to replo
Developer reply ·
Hello Ovella, We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Our Customer Support team has already provided assistance regarding your case. Kindly check the latest update when you have a moment, and if you have any further concerns, please feel free to reach out so we can continue supporting you. Kind regards, Auri GemPages Customer Support Manager
they are charging people without authorization even if you have the app unistalled. BE CAREFUL
Developer reply ·
Hello nellaskin, We’re sorry to hear about your concern regarding the billing. As GemPages is a third-party app on Shopify, all charges are managed and processed strictly through Shopify’s billing system, not directly by us. Charges may still appear if the subscription was active during a billing cycle, even if the app was later uninstalled. In your case, you were eligible for a refund, and our team has already reviewed and supported you with the refund accordingly. If you have any further questions or would like us to double-check anything, please feel free to reach out. We’re always here to help. Kind regards, Auri GemPages Customer Support Manager
Good for starting to work on your shop, but after some time you realize the very limited functionality for a fairly high price.
Developer reply ·
Hello Loume, Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear that the app did not fully meet your expectations over time. Our Customer Support team has already provided assistance regarding your case. Please kindly review the latest update, and if you have any further concerns or would like us to explore ways to better support your needs, feel free to reach out. We’ll be here to help. Best regards, Auri GemPages Customer Support Manager
Everything seems to work fine, until you finish your design and realise that the desktop layout doesn't sync (pictures missing or different pictures added, sizing wrong, columns layout wrong, text different sizes) with the tab layout and mobile layout, which you have to go in and tweak individually, but then realise those tweaks do sync with the desktop layout, so you have to individually mark sections in the advanced tab one by one to not display on the desktop or tab layout if you're tweaking the mobile layout specifically. It's the weirdest workflow I've ever seen and suck up hours as you check each detail to see which ones synced and which ones didn't.
Developer reply ·
Hello Our Quill, Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear that the responsive settings caused frustration while working on your layouts. GemPages follows responsive web design principles, which means certain elements such as text styles are synchronised across devices by default unless adjusted using specific device settings. In your case, the text size behaviour and button width settings were working as designed, but required configuration through the responsive controls. Our team has already provided a detailed screen recording to guide you step by step on how to customise each device layout correctly and avoid unintended syncing. We kindly invite you to review that recording when you have a moment. If anything remains unclear or you would like further assistance, please let us know. We’re here to support you and ensure your layouts work exactly as expected. Kind regards, Auri GemPages Customer Support Manager
Non existing technical support. The support are just general customer service people that don't understand development We have a technical problem, but they are unable to solve it because they don't understand the problem.
Developer reply ·
Hello GlassStaff, We’re sorry to hear that you felt this way about our support experience. Your case has already been handled by our Customer Support team, and we have provided a response regarding the technical issue you raised. We kindly ask that you review the latest update when you have a moment. If you still have any further concerns or if anything remains unclear, please do let us know. We’re here to continue assisting you and ensure the issue is fully resolved. Kind regards, Auri GemPages Customer Support Manager
This tool makes the page three times slower. Even with extensive optimization, it doesn't yield any significant results.
Developer reply ·
Hello Das Familienbuch, We’re very sorry to hear about your experience with page speed. We understand how important performance is, and we truly regret that the results did not meet your expectations. Page speed can be influenced by multiple factors such as theme structure, third-party apps, image sizes, scripts, and server response time. GemPages itself does not automatically slow a page, and we would really appreciate the opportunity to review your store in detail to identify the exact cause. Our team would be happy to conduct a performance check and provide specific optimisation recommendations tailored to your setup. Please feel free to reach out via live chat or email, and we will prioritise your case. Kind regards, Auri GemPages Customer Support Manager
support is terrible
Developer reply ·
Hello Aussie Marching Powder, We’re sorry to hear that your experience with our support did not meet your expectations. Our team has already shared a solution with you and kindly asks that you check it when you have a moment to see if it meets your expectations. If you have any further concerns or questions, please feel free to get back to us so we can continue assisting you. We’re always here to help and appreciate the opportunity to support you further. Kind regards, Auri GemPages Customer Support Manager
HONESTLY SHITTIEST SUPPORT I HAVE SEEN IT'S WORSE THAN A CHATBOT !!
Developer reply ·
Hello Vanlife-Store, We’re truly sorry for the frustration you experienced and for how this support interaction came across. We understand how disappointing that can be. Our team has already shared a solution with you, and we kindly ask that you review it when you have a moment to see if it meets your expectations. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out via live chat for quicker assistance, or email us anytime and we’ll be happy to help. Best regards, Auri GemPages Customer Support Manager
It doesn't work with JPEG image formats, total waste of time. We tried to request a refund only five hours after payment, but they make you provide so much evidence. It’s just another way of wasting time.
Developer reply ·
Hello SUSU, We’re sorry for the frustration you experienced regarding the image format request and the refund process. Regarding the images, your request involved changing all background colours to match a specific reference colour. Technically, this is only possible using PNG format, as JPEG does not support transparent or editable backgrounds. This limitation applies not only to GemPages but to all apps using the same image standards, which is why a JPEG solution was not feasible in this case. As for the refund, we strictly follow Shopify’s required process to avoid billing errors. This means we need sufficient and correct information to verify each request before proceeding, ensuring refunds are handled accurately and safely for all customers. We appreciate your feedback and are always happy to review your case again if you have further questions. Please feel free to reach out and we’ll be right here to assist. Kind regards, Auri GemPages Customer Support Manager
It's such a pity that I can't add a bad review! Due to frequent bugs in gempage, the conversion rate of my store has dropped. Therefore, I removed the gempage product template for my products. However, when I updated the theme version, the products I had changed the product template for were once again associated with gempage! Even if the number of associated products on the gempage product template is 0! Do you know how strange this is! The gempage template doesn't set up a single product, but it works on hundreds of products!
Developer reply ·
Hello Eleven Oasis! Thank you for your amazing review! We're thrilled to hear that you’re enjoying the platform and our customer service. If you ever need assistance or have any questions, feel free to reach out — we’re always happy to help. Auri GemPages Customer Support Manager
Server down during multiple hours. Still waiting with a lot of work and changes to do and no access.
Developer reply ·
Hello AMORENCE, We are very sorry for the inconvenience you experienced when our servers were down. The issue was caused by a major outage from Amazon Web Services (AWS), which affected many platforms worldwide, including ours. While this was beyond our direct control, we fully understand how frustrating it must have been to lose access during an important time. Our team has been working on improving our infrastructure and backup systems to prevent such situations in the future. We truly appreciate your patience and understanding, and we hope everything is now back to normal for you. Best regards, Auri GemPages Customer Support Manager
Used to be great, but has gone downhill since the V7 upgrade. As of late it feels like they're doing everything they can to put previously accessible features under new, more expensive paywalls, just to squeeze every last dollar out of marchants. Which would be understandable, if the app was still great. It's not. Everything went to the toilet since V7. They constantly push "upgrades" that take several minutes "re-optimizing" your pages before you can get in the editor to make any changes. That too often freezes. I've found myself locked out of the editor due to an "upgrade" at crucial times. Anyone who hasn't used this yet, I recommend you install something else.
Developer reply ·
Hello Mech.land, We are truly sorry for the frustration you experienced with the V7 upgrade and the recent app lockout. The issue was caused by an unexpected outage from Amazon Web Services (AWS), which affected many platforms including ours. Our team has been working on improving our infrastructure and backup systems to prevent similar disruptions in the future. I’ve also reached out to you directly via email to discuss your experience in more detail and ensure your concerns are fully addressed. Best regards, Auri GemPages Customer Support Manager
Developer reply ·
Hi Pro-Fit Golf, It's Auri, GemPages Customer Support Manager. 1st of all, I'm very sorry for the unpleasant experience. I have seen that you contacted us a couple of days ago about the code conflict, and our CS team was able to assist you on that. I have also sent you a message to support you further if you have any other inquiries. I'm looking forward to supporting you further. All the best, Auri GemPages Customer Support Manager
Bad Support i am waiting for more than a week for a solution. tony.pham@gempages.help is not helping me properly.
Developer reply ·
Hello NoorShades, We are very sorry for the unpleasant experience and the delay you’ve faced. At the moment, our team is still working on improving support for the Translate & Adapt issue, which may be why the solution has taken longer than expected. Since support via email can sometimes take more time, we kindly suggest reaching out to us through our Live Chat inside the app for faster updates and assistance. Best regards, Auri GemPages Customer Support Manager
i uninstalled but was still charged.
Developer reply ·
Hello OK Ready, This is Auri, Customer Support Manager at GemPages. I’m truly sorry for the unpleasant experience you’ve had. At GemPages, we do have a refund policy in place to ensure eligible customers are supported fairly. I’ve already reached out to you directly to assist further, and we’d be glad to help once you have a moment to read my message. Wishing you all the best, Auri Customer Support Manager GemPages
I used this app for 1 year and my site slow down and to load my product page takes 15-20 sec. And i had some issue that my template disorted if I wanted to uninstall, i talk with them but they did't help me with a real solution.
Developer reply ·
Hello MindFit, It's Auri, a Customer Success Manager at GemPages. I am truly sorry to hear about your experience. Page loading speed can be influenced by many factors, including content size and even external network conditions. Since you had designed many templates with GemPages, uninstalling the app may have caused some display issues due to missing code. That’s why we advised that you can safely redesign your pages using Shopify’s default editor afterwards. I appreciate your feedback and will continue working to improve. If you need any additional support, our team will always be here to help. Auri GemPages Customer Success Manager
site was very slow for this
Developer reply ·
Hello Evallys.com, We’re sorry to hear about the slowdown you experienced. Website speed can be influenced by many factors such as page content, third-party apps, or even temporary network conditions. Our team is always happy to check specific cases and provide optimisation guidance. If you’d like us to look into this further, please don’t hesitate to reach out — we’ll be here to support you. Auri GemPages Customer Success Manager
User navigation is confusing, loading time takes awhile, which led me to refresh my page all to realize that any of my unsaved work did not auto-save and I had to start all over...and then to realize that I had to upgrade to launch my 2nd landing page. Unfortunately will not be using this app any further.
Developer reply ·
Hello sea and blossom, We're truly sorry to hear about your experience, and we completely understand how frustrating it must have been to lose your work and face limitations unexpectedly. We’d love to learn more about what happened, especially around the unsaved work, as we may be able to help recover the page or at least understand how to prevent this from happening again. Also, just to clarify, our Free plan allows publishing of one page only. To launch additional landing pages, an upgrade is required, though we understand this could have been communicated more clearly, and we’ll take your feedback seriously to improve that. If you're open to giving us another try, please reach out via in-app chat or email at support@gempages.help, we’d love a chance to support you directly. Best regards, Auri GemPages Customer Success Manager
Modifico el código de mi tienda y ahora las variantes salen bloqueadas, tuve que cambiar de tema porque un no lo puedo solucionar
Developer reply ·
Hola M. Valentina – María Valentina C., Gracias por tus comentarios y lamentamos sinceramente los inconvenientes que experimentaste. Nuestro equipo ya ha proporcionado la solución al problema con la visualización de las variantes después de la personalización del tema. Si tienes alguna otra duda o inquietud, no dudes en contactarnos nuevamente — ¡estamos aquí para ayudarte! Saludos cordiales, Auri | Gerente de Atención al Cliente Equipo de GemPages
Big problem. I have created a landing page, but the shopping cart creates an incorrect design (different from the original store). GemPages shopping cart design is terrible. Emerald in support did not help me and told me to solve the problem myself. Support claims that the cart is managed in the main Shopify theme, but I don't have that. There is an error on the app side and they are not solving it. I paid 59 dollars, spent a whole day doing the landings and now I'm going to lose time and money.
Developer reply ·
Good day Dentiphoto, First of all, I would like to sincerely apologise for the frustration and inconvenience you’ve experienced. I have personally reached out to you with a proposed solution to help resolve the issue, and I hope you’ll be able to review it whenever you have time. We truly regret that this situation caused you both time and financial loss, and we’ll continue to do our best to support you until this matter is fully resolved. If you need any further assistance, please don’t hesitate to get back to us — we’re here and ready to help. Auri GemPages Customer Support Manager
The app is extremely complicated to use and there are bugs everywhere. I contacted customer service (Jamie) and they did everything and did not resolve the problem, which seemed extremely simple to solve.
Developer reply ·
Hi Slimove, It's Auri, GemPages Customer Support Manager. We’re truly sorry your experience with GemPages fell short. We understand how frustrating it must have been, especially with your launch timeline, and regret that we couldn’t deliver a smoother process. I have personally reached out to see if further assistance could be made. Once again, your feedback is important to us, and we’re working to improve our support next time. All the best, Auri GemPages Customer Support Manager
Don't ever use this.
Developer reply ·
Dear Diana, It's Auri, a Customer Support Manager at GemPages. I sincerely apologise for the long waiting time and the confusion regarding the integration with the Pumper app. Due to a recent surge in demand, our support team has been handling a much higher volume of inquiries than usual. We’re actively hiring and training more team members to ensure we can provide faster and more accurate assistance moving forward. However, we understand that it takes time for new staff to fully master the product and offer the level of support our users deserve. Regarding the Pumper app integration issue, please rest assured that we are taking your feedback seriously. Our team is currently reviewing this case thoroughly to prevent similar issues in the future and ensure smoother experiences with third-party apps. We truly value the trust you initially placed in us and hope we’ll have the opportunity to work with you again in the future. Thank you for your feedback — it helps us grow and improve. All the best, Auri GemPages Customer Support Manager
It was incredibly user-friendly and reasonably priced at the beginning. However, some troublesome issues have arisen now. Here are the pros and cons of my personal experience for your reference: There is a limitation on the number of products on the landing page. There is a noticeable color discrepancy issue after uploading images. While it can be resolved by uploading them to the Shopify folder and then placing them on the GemPage page, it's relatively inconvenient. I have been using it for many years, and switching would be difficult. I recommend that new users refrain from joining until the above-mentioned issues are resolved by the official team. The customer service team is responsive and attentive, but the issues are related to the company's product
Developer reply ·
We are so delighted that you rate our support 5 Star. We strive to provide just that for all our customers. We're excited to be your companion as you watch your business growth.
NO A/B Testing Feature anymore! One of the reasons i chose GemPages a year ago was because they had A/B Testing feature which was not perfect, but was good enough to optimize my landing pages. How they scrapped the feature in the new version and leaving those like me who prepaid for a YEAR in advance with no option to do a/b testing! I'm looking how to migrate to Shogun before next billing date.
Developer reply ·
Dear Kuzmanov, This is Auri, a Customer Support at GemPages. Thank you for sharing your feedback regarding the unavailability of the A/B Testing feature in our V7 platform. I understand how frustrating it must have been for you to search for this functionality, only to find it missing compared to V6. A/B Testing is an incredibly useful tool for running comparative campaigns, helping users identify the best-performing options. With V7, we introduced an entirely new codebase to support seamless integration with more third-party apps, enhancing user experience. However, this new architecture means that A/B Testing could not be implemented in the same way as in V6. We take your feedback seriously and will definitely work on it to improve our app better. Once again, thank you very much for giving us an opportunity to make things better. Best wishes, Auri GemPages Customer Support Manager
It keeps on crashing never saves my work and has tons of extremely irritating bugs and glitches.
I am not a happy customer they expect you to know the system and it's practically impossible to get support I think we dealing with multiple people at the same time it takes for ever to answer you
Developer reply ·
Dear SecretOfTea, We deeply apologize for the unpleasant experience you have encountered. We recognize that we should have provided more prompt assistance and are working diligently to expedite our support processes. Your feedback is invaluable, and we are committed to improving our service to better assist you and all our customers. Should you encounter any difficulties, please do not hesitate to reach out again. Our support team will do their utmost to assist you. Thank you for your understanding. Best regards, GemPages Support Team
No answer from their customer service in hours. Mulitiple bugs and not compatible with every theme without custom coding
Developer reply ·
Dear Arctic Recovery DK, We apologize for any inconvenience you experienced. Our team strives to provide prompt support, and we regret that there was a delay in our response, we are working on it to improve our speed. We are constantly working to improve compatibility and fix any bugs. Your feedback is valuable to us, and we'd like to address your specific concerns directly. Please feel free to contact us so we can assist you further. Thank you for your understanding. GemPages Support Team
Don't be fooled, you won't be able to downgrade to the free plan once you subscribed. They ask you to delete the app and risk loosing your live-page in order for you to sign up again and select the free tier. Thank you very much
Developer reply ·
Dear Esteemed Customer, We extend our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced. In our commitment to ensuring a smooth transition and guaranteeing the integrity of the billing system and the awareness of reverting back, we have manually reverted the option back to the Free plan. We encourage you to reach out to our dedicated Customer Support team for any further assistance you may require. Thank you for promptly providing your feedback. Rest assured, we remain dedicated to continuous improvement and will diligently work towards enhancing your overall experience. Best regards, GemPages Support Team
STAY AWAY. INSTALLS CODE AND DOES NOT GET REMOVED WHEN YOU UNINSTALL THE APP!!!!! Now the Site is LITTERED with all their Code!!! No mention of code being installed....their "AI" is a joke, it doesn't work. Stay away from this APP..installs Code and doesn't get removed when the App is uninstalled.
Never got the app to work.. reached out to support twice.. never responded to an email...
Developer reply ·
Dear Esteemed Customer, We extend our sincere apologies for any inconvenience you may have encountered. We observed that you reached out to us via email, and we promptly provided instructions while awaiting your response. It is possible that unforeseen circumstances may have led to the oversight of our email. We value your feedback and remain committed to ensuring your satisfaction. Should you require further assistance, we encourage you to reach out to our dedicated Customer Support team, who are poised to provide the necessary support. Thank you for bringing this matter to our attention. We appreciate your understanding and look forward to the opportunity to assist you more effectively in the future. Best regards, GemPages Support Team
This app has proven to be quite frustrating. The code of this builder is inaccurate and causes issues on the pages we construct. To exacerbate matters, the support and technical team seem to lack the necessary knowledge. It's disheartening that they appear to be uninformed and unhelpful.
Developer reply ·
Dear Shreeram, I sincerely apologize for the frustration you've encountered with our app, and I appreciate your candid feedback. We've taken your concerns seriously and have diligently investigated the issues you flagged. After identifying the root cause, our technical team has implemented the necessary fixes to ensure smoother functionality. We understand the importance of accurate code and the impact it has on the pages you construct. I regret any confusion caused by our initial lack of explanation. We are committed to continuous improvement and are grateful for the opportunity to address and resolve the issues you've highlighted. Our Customer Success Manager has already been in touched with you to provide a full explanation. We hope it's clear to you about the issue. If you have any further questions or require additional assistance, please feel free to reach out. Your satisfaction is our priority. Best regards, GemPages Support Team
Still getting charged even after deleting this app
Developer reply ·
We apologize for any confusion regarding the charges. We'd like to clarify that our billing system is managed by Shopify, and as a third-party app, we adhere to their policies. We understand that your billing cycle ended on November 13, and you uninstalled the app on November 20. Unfortunately, due to the billing cycle falling into the next period, charges may have occurred after the uninstallation. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. We're here to assist you further and would appreciate the opportunity to look into the charges for you. Please reach out to us directly, and our support team will work diligently to address any concerns and provide the assistance you need. Thank you for your understanding, and we look forward to resolving this matter for you. Best regards, GemPages Support Team
I need to remove all the code for your plugin, it's too bad, he keeps slowing down my page and the worst part is that I can't find your code, it's a disaster for my site!
Developer reply ·
Hi there! Thank you for sharing your valuable feedback with us and we are truly sorry for the recent experience you had with GemPages. Rest assured that our support team is always ready to help you with this request so feel free to drop a message via the chat channel or you can reply to the email that our support team is going to send you shortly. Looking forward to hearing from you soon. Thank you! Thomas | GemPages Customer Success Manager
Discovered today that GemPages do not support Shopify's native translation system, as the pages are hardcoded into the theme's templates. Amazing. And offering a 15% discount on Weglot does not compensate for this. We just got rid of Weglot precisely because it's very expensive, and GemPages locks us in.
Developer reply ·
Dear Julie, We really appreciate you taking the time to provide us with your valuable feedback, and we understand your frustration when our product does not satisfy your expectations. We take all user input seriously and are working hard to make continual improvements. In light of this, we will be developing plans to integrate as many third-party applications with GemPages as possible. In the meantime, please expect a reply from our support team for further help. Thomas | GemPages Customer Success Team
I am experiencing considerable frustration as I attempt to update my Impulse theme to version 7.2.0, only to find that the Gempages becomes wonky And will not display the page in the process. This issue is particularly concerning as I rely on it to operate the landing page for my subscription box service. Unfortunately, after receiving an initial response from support, I provided the requested information but have not received any further correspondence. It has now been three weeks without a resolution or response, which is simply unacceptable. For reference, my support conversation ID is 55544600619044, and my contact at support is Hugh. I granted Collaborator access as requested on March 10th, but despite my efforts to follow up every 2-3 days, I have not received any additional communication. While I am generally averse to leaving negative reviews or publicly calling out a company, I find myself uncertain about the appropriate course of action to take next in order to resolve this issue.
Developer reply ·
Hi Cheri! We offer our sincerest apologies for the inconvenience caused to you due to the recent support experience. We recognize that our service team did not meet their objective of achieving 100% customer satisfaction in this case, and we are aware of the frustration and stress this situation may have caused. For this reason, we have prioritized your case and our team will be in touch with you shortly to resolve the issue. We appreciate your feedback and thank you for your patience! Sincerely, GemPages Team
Zero stars if I could. I installed this and found it didn't provide me the functionality I was looking for so I uninstalled it. Some of the code is still on my site though, so I messaged them about it and got instructions on how to delete it, but they weren't helpful. I haven't been able to get a response out of them since. Now I'm stuck with their code on my site and can't do other things because of it. Arg! Try this on a copy of your site first!!!! There is no support!
Developer reply ·
Good day to you! First of all, we are sorry that GemPages could not provide a page-building experience that suits your needs. We totally understand that you need to remove all remaining codes from your website and we would love to assist you with that! As per checking, we found multiple existing conversations and mail loops from you regarding this matter. We have responded to them and provided instructions but it looks like our replies could not reach you. Therefore, we have again opened new support tickets for you via email and In-app Conversations. Would you mind accessing your GemPages Dashboard or checking your email inbox to get back in touch with us? This time, kindly double-check your Spam Box as well. We will be waiting for your response! The GemPages Team.
Never in my life have I worked with an app with SO MANY BUGS! Texts come out of nowhere, if you undo a tiny change, it undoes the work of an entire day and if you try to pess CTRL+Y it doesn't work. Links don't work, if you edit the code (correctly) it won't let you adjust the font-sizes (WTF?!). I am spending more time with the assistance than building the pages. Going back soon to Pagefly
Developer reply ·
Hi Matteo, Thank you for taking the time to provide us your feedback! Please accept my apologies for the recent frustration you've experienced. I have checked the issues and it appears that the issues happened when we had some unusual theme codes and it affected to our store design. Mona & our technical staff has added the scripts, and this is now fixed very quickly, could you please help us check and let us know how it goes? Again, your satisfaction is invaluable to us and we set a high standard for ourselves. In this instance, we clearly dropped the ball and we are certainly disappointed to hear that we did not meet the mark, but going forward will ensure this does not repeat itself. Please let us know if you have any additional questions, concerns, or comments. Feel free to reach us via email at support@gempages.help or live chat. Thank you again! James | Customer Success Manager GemPages Page Builder
Definitely botted reviews. The UI looks good but is EXTREMELY unresponsive. It is extremely slow & nearly impossible to use. Don't get fooled by their templates, they look beautiful but their mobile formatting is abysmal. Adding new elements takes almost as long as writing the CSS classes. I genuinely think it might be easier to learn how to code in liquid than use this page builder.
Developer reply ·
Hello Parth, Thank you very much for your constructive feedback. It's our sincerest apology for the unwanted experience with our Page Builder. We are constantly improving by learning from our mistakes so your contribution will certainly help making GemPages a better App for everyone! Regarding the problem with Loading Speed, we found that there were some conflicts with the scripts from the Theme. We have successfully located the root cause and the page is now running well. We also reached you via Email for following up with this matter. So if you still need our assistance, please do not hesitate to let us know. Our Technician will always be here to help. Best Regards, James | GemPages Customer Success Manager
I don't know how this has such good reviews but this app is completely awful. After spending an hour trying to move elements around to make it work i have given up. The UI is completely unresponsive. I used Gempages in the past and it was great, however, it is now unusable. A great pity because they added some really great features
Developer reply ·
Hi there, First of all, I would like to send our sincere apology from the bottom of our hearts to you. We are sorry for all issues you had with our app. We set a high standard for ourselves, and we’re so sorry to hear this was not met in your interaction with our app. I will surely pass your opinions to our Development Team for further investigation. We always try our best to find effective solutions for clients' problems. Thank you once again for bringing the issues to our attention. I can understand your experiences and look forward to providing a much better experience in the months to come. I also have sent you an email and would love to hear from you! I do hope we will have a chance to work together to make things right for you. James | Customer Sucess Manager
Left code behind after I uninstalled and support has ignored me when I contacted them to ask how to get rid of it. Tired of Shopify apps being allowed to do this.
ENORMEMENT de bugs, une correction automatique aléatoire,espaces non voulus,20euros c'est très cher!
2 years of using my site wiped clean, gem pages was not able to help me put my pages back in place.
Please, save yourself a headache and do not use this platform as it is incredibly buggy and unreliable. Chris the owner has been nothing but incredible unprofessional and quite moody, I have screen shots of him insulting me when he finds himself at fault and he fails to be helpful or fix the problems with my site. I have been trying to get my site fixed with them over the past 8 months and still to this day, I am having problems. While they are prompt to reply, Chris, has failed me over and over again. His replies were always the same — "I will fix this for you know" 3 days later, I would have ask again why it wasn't done and his reply would be to remain him of what my issue was. This software is now impacting and hurting my business, as my pages are still broken and their "promises" of fixing my site have no more value as to this moment they continue to under deliver and lie, which is the worst part of all of this. They are very unreliable. After a lot of thought, I have decided to write this review as their word has no value on their fixing promises. I will now have to migrate from this platform onto another that is hopefully a lot more professional than this one. I have screen-shots of my conversations with Chris as proof as well. Save your self the trouble and do not use this platform for big sites.
Waste of time....I'm so mad I spent so much time to make it work. The basics like moving images around or even Ctrl+Z on hotkeys don't work XD you cant lock layers (rows) so when trying to click on things you just have all these pop-ups of underlying layers, you cant work. no one answeres in customer service...im just going to hire a developer, less hassle
Developer reply ·
Hi there, Leah from GemPages support here I have reviewed your conversation with my team and see that Janie replied to you in less than an hour on the same day but see no response back. I would like to say sorry if our response did not arrive for any reason. For the image moving issue, you can easily move it around if it's put in a row element. To make sure if you need any further support from us to use GemPages easily, I have sent a personal email to you. Hope to hear from you, friend :slightly_smiling_face:
Absolutely a waste of my time working with this clown. Lot's of promises and no follow through. Chris was more concerned about getting me to post a good review for his crappy app even before he fixed my issues. Which, by the way, he never did fix. Then I saw they completely vanished from the Shopify apps only to reappear again. I deleted it because I've had enough of it. Now looking for another Page Builder app...
The app only shows first 50 pieces of content(blog posts etc) and does not give any option to view the rest of content/pages. When I asked for help it took two weeks to get in contact and Chris was less than professional. Told us to go use the other app SHOGUN if we don't like his services. HA! Thanks for the tip! I would never give this company my business. Doesn't understand written communication and rude!
Have contacted support 3 times over the last 3 weeks with no response :( Lots of glitches! Could be a great app down the road but really disappointed with the app currently and most definitely the service! Do not recommend