← Apps

BOGOS: Free Gift Bundle Upsell

by BOGOS · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (4477)

★★★★★
Shopify

House of Fringes · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

The app caused the worst bug ever. It messed up the currencies we have on the store, which created a huge opportunity for us to lose revenue. After fixing the bug, we couldn't add the bundle to the cart until we reloaded the page. It's so frustrating and has damaged our sales because we are running ads to these bundle pages. Other bundle types are terrible too, for example the buy X get 1 free (the cheapest).

Developer reply ·

Dear Neil, We’re very sorry to hear about the disruption this caused to your store and campaigns. Our team would like to investigate your case thoroughly, especially the multi-currency behavior and the cart interaction after the initial fix, so we can identify exactly what happened and prevent it from recurring. Would you mind checking your mailbox neil@cabinzero.com then reply to us? We take feedback like this seriously and hope we can earn back your trust. Sincerely, Zee - BOGOS Customer Support Lead

CABINZERO · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

it's a fraud app, it charges on the store even if you uninstalled it & when asked for a reason they are saying billing is managed by shopify we dont know anything , send bunch of screenhots & we'll see.

Developer reply ·

Dear Mehul, I’m truly sorry for the frustration this billing issue has caused. We’ve already followed up with you by email so we can review the case properly and avoid any misunderstanding. Since this involves Shopify billing and multiple billing cycles, we need to check the app usage, billing records, and refund eligibility carefully before making a final decision. Could you please check your inbox and reply to our email? You can also share your available time for a quick call, and I’ll be happy to review this directly with you. We’re treating this seriously and will do our best to help you reach a proper resolution. Sincerely, Zee - BOGOS Customer Support Lead

Shills Professional · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

didn't even use app but it still charged me.

Developer reply ·

Dear Brooke, We understand how frustrating unexpected charges can feel, and we’re really sorry for the confusion here. From our records, the charge is only activated when the app is installed and a plan is approved on your store. So could you please double-check with your team to see if the app might have been installed or approved earlier? We’d really like to take a closer look and help resolve this for you. Please check our email in your mailbox help@wildjunkie.com so we can investigate your specific case and assist you further. Sincerely, Zee - BOGOS Customer Support Lead

Wild Junkie · 27 days using the app
★★★★★
Shopify

I have initially, chosen the BOGOS bundle app, due to it is visual strong appearance and the high number of 5 star reviews. Upon install, the free trial, which if i remember correctly was 15 days, ran out while i as still experimenting with the app as my experimental stage took longer than needed due to high frequency of needing to go back and forth to support team to fix things. One major draw back is that you have to keep on going back to dev team to adjust simple UX matters such as font size or glitch with add to cart button/text color as the app does not offer this. It feels as if you did not purchase a bundle app, instead you have purchased a subscription with support team. The second major item, is that i had to keep going back and forth with dev team to remind them to resolve some issues. For example, once i request bundle title font size adjustment, they fix it, then if it still needs adjustment had to go back to them to adjust font size again, this cycle could take 2 days. If it happens you do this near the weekend, then I have to wait 2 days until the weekend is over as they are off on weekends. Simple matters such as having a redirecting link bundle booster page (as my website is in 2 languages) had to go to support team to fix, which took several days, as the bundle does not accommodate language URL redirection out of the box. I had to wait for something like 7 days with live bundle booster page taking my English and arabic users to an arabic bundle page as you have to insert the full URL not only the later part of the URL for redirection. When I subscribed, I selected the Basic plan as it covers my needs, but after installation i discovered this plan is not available for my store and i had to go with Grow plan, paying more without BOGOS fully disclosing that if your shopify store is on the Grow plan, then you need the BOGOS Grow plan, which exceeds my current needs. Some customers complained from the mix and match bundle being unintuitive especially for mobile users, so they opt to contact us on WhatsApp as oppose to finishing the sale online. I have installed a session recording/replay app to watch online customer sessions, and found out that the app is indeed not intuitive and easily makes customers fall out of bundle. In a nutshell, the app is feature rich, technically strong with amazing support team, but not user friendly, and not for businesses that rely on small teams to manage even if your technically strong. I am about to uninstall it and move on to try some other bundle apps. In summary, the bundle presentation creates decision friction, lets customers bypass the bundle offer path (for mix and match), makes customer experience feels patched together rather than smooth upselling and intentional. I am disappointed, that i have to be back in the market looking for a more suitable app!!!!! I normally do not like to leave negative reviews, but i thought this might be helpful to give you store owners some light about what will happen behind the scenes and maybe encourage BOGOS to enhance their app by adding font, padding and other simple customizations out of the box, and revisit their mix and match bundles flow intuitivity. Good lucks!

Developer reply ·

Dear Hazem, Thank you for taking the time to share such a detailed experience, we truly understand your frustration. Your feedback about customization limitations, turnaround time, bundle UX, and language redirection is very valuable. It helps us see where we need to do better - not just technically, but also in making the experience more intuitive and efficient for merchants with smaller teams. We will continue strengthening our team and improving the app so that we can better support cases like yours in the future. We’d really love to stay in touch and continue supporting you if you’re open to it. Please keep in touch with us by email - we’re always here to help and would be happy to welcome you back anytime. Sincerely, Zee - BOGOS Customer Support Lead

Fantastic Chocolate · 22 days using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Dear Mike, We understand your concerns regarding the app setup and we are happy to provide you 1-1 call support to support you further. We also followed up via email but haven’t received a response yet. Could you please help us check your mail box and reply to us? Sincerely, Zee - BOGOS Customer Support Lead

Happy Caps · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

Strong Warning – Do NOT Install This App (GOGOS.io) I strongly advise against installing GOGOS.io on any live Shopify store. Before even considering this app, test it only on a development or test store, and carefully read the negative reviews from merchants who were harmed by it — myself included. I am a Shopify developer, and this is one of the worst app experiences I have encountered on the Shopify ecosystem. Critical and Dangerous Issues • When I configured a Buy 1 Get 1 (same product) Free – auto add to cart offer, the app automatically created 157 fake/dummy products inside my store. • These products were not real, had no SKU, and were silently injected into my product list and orders. • As a result: • Orders contained ghost products with no tracking or inventory reference. • The storefront UI broke, showing blank product pages due to forced redirects created by the app. • The app redirected users to these fake product URLs, effectively damaging the storefront experience. Misleading Support & Lack of Transparency • I contacted support before creating the promotion, and at no point was I informed that: • The app would generate dummy products. • The promotion would apply to 157 duplicated items. • These products would be required to keep orders functional. • Once orders were created, I was told that removing or modifying those fake products would break existing orders — effectively locking my store into corrupted data. Unprofessional Workarounds • Instead of proper fixes, support suggested absurd “workarounds” such as: • Duplicating the same discount 7 times • Enabling and disabling discounts repeatedly • These are not solutions — they are signs of a deeply flawed system. Support is polite and friendly on the surface, but the outcome is loss of time, money, and store stability. Final Verdict This review reflects my experience with only two features of the app. I cannot imagine the potential damage caused by the rest of its so-called features. It is alarming that Shopify labels this app as “Built for Shopify”. In reality, this app: • Violates basic Shopify data integrity principles • Creates hidden, destructive side effects • Puts merchants at serious operational risk This app does not belong on the Shopify App Store. Avoid it entirely.

Developer reply ·

Dear Faris, The products created by the app were not intended to be fake or destructive. They were cloned gift products used by our default logic to run the same-product Buy One Get One offer across the products you selected while keeping the gift separate from the original product. We also understand that the alternative Gift Function and the suggestion to split the setup into multiple offers did not provide the immediate solution you needed. But that's how we committed to Shopify's discount policies. We understand how you felt and we do want to help you out. Please let us know if you are still in need. Sincerely, BOGOS Team

DKHOUN · About 9 hours using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Dear Karolina, We understand your concerns regarding the app setup and we are happy to provide you 1-1 call support to support you further. We also followed up via email but haven’t received a response yet. Could you please help us check your mail box and reply to us? Sincerely, Zee - BOGOS Customer Support Lead

WRINN OFFICIAL · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

FYI - even though it says NOTHING about this in the app store, you actually have to pay $99/mo if you have Shopify plus - there is no "$29/mo" option. Super deceptive, I deleted the app immediately. Do better at vetting your Apps Shopify, we don't like feeling scammed.

Developer reply ·

Dear Silver Honey Products Admin, Thank you for your feedback, and I’m sorry for any confusion. For Shopify Plus stores, the $99/month plan is required, which includes additional features for higher-volume stores. I apologize for the lack of clarity in the app store listing, and we’ve worked on it to improve. I also followed up via email but haven’t received a response yet. If you have any questions or need assistance, please don’t hesitate to reach out. I’d be happy to help. Sincerely, Zee - BOGOS Customer Support Lead

Silver Honey Products · 6 minutes using the app
★★★★★
Shopify

You can't even view it on draft before you publish. Didn't like the customer service either.

Developer reply ·

Hi Korilane, I deeply apologize for your unhappy experience with the app and our support. Our Customer Support Leader would like to arrange a call with you to resolve everything you have encountered in one go. Could you help me to check your mailbox? We look forward to your response!

Korilane · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

DO NOT USE THIS APP - avoid at all cost- read full review, it will save you thousands of dollars. I had an extremely disappointing experience with this app and its support team. After uninstalling the app, I discovered that a cloned product remained active on my store, allowing customers to purchase an offer that should have been automatically disabled upon app removal. This resulted in financial loss as some customers took advantage of that and orders hundreds of the product for FREE!( up to 3000 USD!) When I reached out for support, instead of acknowledging the issue, they repeatedly sent policy articles and denied responsibility. I followed all their instructions to DISABLE the offer before removing the app, and even redownloaded it to verify—confirming that the offer was indeed deactivated. Despite providing clear proof, including video evidence, their team refused to take accountability or offer a refund for the losses caused by their system. If you're looking for an app that values transparency, reliability, and customer support, I strongly recommend looking elsewhere. This company has shown a complete lack of authenticity and accountability, leaving merchants to deal with the consequences of their technical failures. Would give zero stars if I could. Avoid at all costs

Developer reply ·

Hi VivaRays, The situation occurred due to the failure to follow the removal instructions provided via multiple channels, including in-app, email, and live chat. BOGOS has consistently communicated the importance of disabling offers before uninstalling the app. Our app can not control orders or products once uninstalled, as we lose all permissions to affect store data. The financial loss was not caused by BOGOS but by failing to follow the removal process. We understand the frustration, but our policies and system behavior are transparent, and we provide ample guidance to prevent such issues.

VivaRays · 22 days using the app
★★★★★
Shopify

This is pathetic app, the moment I dowloaded and saved it to my theme my website crashed. The checkout drawer stopped working . Don't go with their rating.. Pathetic app. Beware before installing.

Developer reply ·

Hi Hungry Koala team, I'm sorry for the unhappy experience you have encountered! We have checked carefully from our side and taken immediate action to discover the issue caused by 2 missing events in your theme rather than coming from our app. However, our technical team is willing to help you with the problem within the theme as much as we can. We have sent an email to your mailbox and are looking forward to your response! Regards, Richard.

https://hungrykoala-in.myshopify.com/ · About 4 hours using the app
★★★★★
Shopify

App doesnt work well. If their support team fixes up one thing, there is always something else that breaks. I haven't been able to use this app for what it was meant to do even though I have been paying $39 every month for the past few months. Whenever I set up a new offer there is always an issue: fraudulent orders being created, quantities not adjusted correctly are some of the issues experienced. Their previous version worked better, this new version not designed or tested properly. I cannot be testing the app for them.

Developer reply ·

Hi Importatoy, I'm sorry for the unhappy experience that you encountered while using our app! Our support agent, David would like to arrange a call meeting to solve all the things you have encountered at once. However, we have not received your response on that yet. Our team is looking forward to your response soon! Just let me know your idea via our live chat system.

Importatoy · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

The App allow customers to place 0 value orders of our gifts for campaign. The loss we had suffered from this app far exceed the app cost. We do not recommend this app to anyone.

Developer reply ·

Hi EcoFlow, I'm really sorry for the inconvenience. Our customer success manager has sent you an email to resolve the problem and clarify the Fraud order protection feature that we have. Could you help us check your mailbox? Regards, The BOGOS Team.

EcoFlow ES · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

Installed this app 7 hours ago. Have been in touch with the support ever since. I am facing three different issues. I have been assured that the issues are solved, but they simply are not. So I reached out to them again. They again assured me its fixed. But they are not. Struggling with this back and forth now for several hours. From an app that charges 50 euros per month i expect that it works straight away.

Developer reply ·

We apologize for not meeting your expectation during our session yesterday, William Walker. The request took us multiple attempts to complete as there was an issue with the Cart message not being rendered in sync with the script of your Cart drawer. Thanks to your kind cooperation in pointing out the problem, we were able to catch the bug and resolve it soon after. We have also included more information and details in our support email #138713 for your convenience. Could you help us check your mailbox? We really look forward to your response! Richard BOGOS - Customer Success Manager

William Walker · About 7 hours using the app
★★★★★
Shopify

DO NOT INSTALL Continued to function after being uninstalled. Couldn't get it turned off. Worst app I have ever used.

Developer reply ·

Hi Cornbread Hemp™, Glad to know that the thing has been resolved already! If you need any further assistance, feel free to reply to ticket #130030 and our team will always be more than willing to help! Richard Customer Success Manager

Cornbread Hemp™ · 22 days using the app
★★★★★
Shopify

It worked well for about two weeks. After that, something broke and all of the items in the special offer, you could add to your cart for free. after escalating it to their support, they started working on it - next morning they said its fixed, after I checked it was not fixed. I escalated it again, AGAIN after 1 day, they said now its fixed, only to find out today its not fixed. they are not even checking after their fixes. yes. their support is friendly, and quick to reply, but this situation is making me move away

Developer reply ·

Hi Admin, I'm truly sorry for the unhappy experience you have encountered with our app. Our team has already resolved that and checked all other product pages and they are working properly now. If you need any further assistance, feel free to let us know and we would be more than willing to support you!

4Endurance Slovenija · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Great support. Setting up was easy. No bugs so far, we just set it up in a matter of minutes and lets see how it goes from here. UPDATE after 2 weeks: After using the APP for 2 weeks, we encountered the first serious bug, people were able to add the gifts to their cart without reaching any treshhold. After looking at negative reviews, I see the problem is fairly common. However, after reporting the BUG, they supposedly fixed it, but after checking it was not fixed. Then again I reported it, then again after 24hours I get notified that its fixed.... but again... just to find out, that its still not fixed. either they do not even check after they "fix" things.... or they dont know how to fix it. This is getting ridiculous. At this point, we lost trust in their devs and will most definitely move away to a different app.

Developer reply ·

Thank you very much 4Endurance Italia, We were thrilled to get such positive comments! Thanks to your efforts, we are now even more motivated to improve our services in the next days :D Please get in touch with us via Live Chat or email at support@secomapp.com if you need assistance. Enjoy your wonderful day! Dave Free Gifts - Customer Service Team

4Endurance Italia · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Stay away from this app. This app caused a major issue in our store. We used this app to create an offer - a small gift with purchase during a seasonal sale then had the offer scheduled to turn off after the sale was over. Months later, we figured out that people using Shop Pay got our high-priced items for free! Even though the offer was expired on the app. The products that people were getting were not free gifts, just regular SKUs. This error caused by Free Gift App was a loss of $2,500. This is not including all of the time that we are spending auditing the orders, being on the phone with support, and removing this code from our store. I reached out to their support team to request a reimbursement, and they completely denied my request even though they admitted it was their fault. (I wish I could attach screenshots of the conversation to this review as proof) Not only did the app zero out the cost of a regular SKU/variant that had nothing to do with a free gift but it also only works on the Online Store sales channel. Their support rep told me after the fact that they recommend posting products on the Online store only not other sales channels. Yet that is not listed anywhere on their website, instructions, or user guides. This is a problem because we have multiple sales channels like Shop, FB, IG stores etc... I bet that a lot of other stores do too. I can not believe that Shopify supports and recommends this app to store owners.

Developer reply ·

Dear Bebonia, 

We are truly sorry for this inconvenience! Our app prevents this case by setting all the gifts’ fulfillment services as manual. However, those orders were still auto fulfilled by a 3rd-party system of your store. This was beyond our reach so we are not able to affect that. 
In this case, our suggestion is to duplicate the product and use the duplicated one as gift only. So the gift won’t be available on other sale channels. We are truly sorry again for this unhappy experience! It does relate to the 3rd-party system so it is not possible for us to take full control of it. If you need any further assistance, just let me know and we will try our best to support you!

Bebonia · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Just delete this app, useless. It will make your cart page very very slow. Even reduce the sales. After their coding team "Optimized" the speed of our cart page. All the products variant drop down does not work anymore. And I do not know what their coding guy did. The facebook pixel does not even work anymore. All my facebook ads saying there is no event been verified. All the tracking are also effected. We are spending thousands dollars on fb everyday. They literally caused us thousand dollars lost since yesterday they installed the code. Do not use this app unless you want to lose money. I have tried to contact their support many times. They have never get back to me.

Developer reply ·

***UPDATE June 21, 2021 Hi Admin, Our developer team has just sent you an email regarding the issue. Could you please help check and let me know your thought? ----------- ***UPDATE June 18, 2021 Hi Admin, Our technical team has fixed the issue and reply to you via email and livechat system. Could you please check it? ----------- Hi Admin, Sorry for your unhappy experience with our app. Our team has just got back to work and investigating the issue for you. We will update you as soon as we find it out!

Ezreal Armwrestling Club · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

This app requires the developers to add liquid code manually. I had 2 days of back and forth communication with Robert who said that even though they were on holiday, they would get it done, unfortunately he just ghosted me for 3 days, which caused us to scramble last minute to find another app at the last minute. I see others have had good service experiences but unfortunately our experience with this app was frustrating and disappointing. (I wouldn't have left a review, but Robert has sent 2 automated emails in the last few days to ask for one -so here it is).

Developer reply ·

Hi, I’m really sorry for your unhappy experience. We have been back from our Lunar New Year holiday and able to install the code for you quickly! We have been trying to contact you through ticket #93118. Could you kindly check your mailbox and let us know your thought? Thank you so much!

Silly George · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

I installed it and couldn't get it to work and so uninstalled it. Unfortunately according to Shopify Tech Support it added code that completely hosed my shopping cart. This made me lose 1/2 day of sales while Shopify support walked me through removing their code from the liquify files.

Developer reply ·

Hi, I’m so sorry for the unhappy experience you have encountered. It’s a pity that we did not receive any emails from you so we do not have the chance to support you properly. I have created the ticket number 93259 for further support. Could you please check your mailbox and let us know your thought? Thank you so much!

3DUPfitters · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Horrible experience. They completely messed up my cart and when i add products to the cart, it doesn't update. Reached out to support and they said they backed up my theme, but they backed up my theme incorrectly. All the changes made were also in my "backup" theme. I had to manually revert all of the code they made and guess what, it all started to work again. I spent 3 hours trying to fix all of this and all customer support said during this time was that it wasn't their fault. Well I just fixed it by reverting all their code, so yes, it was their fault.

Developer reply ·

Hi there, I'm sorry for the unhappy experience you are having. We've been trying to connect you via the ticket number 90925. Could you please check it and let us know your thoughts? Thank you so much!

Stickie Tech · About 5 hours using the app
★★★★★
Shopify

Really not good. The app creates a free variant on our website that is visible on our website, we tried to hide it many times but there is nothing to do. People can hack it and add free products to their orders. We have contacted the app many times without any chance to make it work, we paid developers to work on it but there is nothing to do...

Developer reply ·

So sorry for your unhappy experience. But as our last email, you just required us to leave it for your developer to handle the app and then things just got out of our control. We have just sent a quick follow-up mail, please reply to it and we can have a chance to back you up carefully. Thanks!

111SKIN UK · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Very poor customer service, the app created a whole bunch of errors, big mess. Will not use this app again.

Developer reply ·

So sorry for your unhappy experience with our app. Because you have requested us to remove all necessary code for the app to be working, when you want to test it again, please ask us to re-install the code for you first. Thank you.

Makeup & Facial Online Courses · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

The only thing I liked about the app was the prompt support. However, this could not compensate for the amount of headache we have had. The app turned itself off on its own. Then it would force the wrong variation into people's cart resulting in a lot of frustration, money loss for us and pricey returns. It requires a duplicate of SKU in order to work, which created total mess in out WMS system blocking dispatching. I would recommend to try and avoid using it if you can, or give yourself a month of testing, because our 18 days were not enough.

Developer reply ·

So sorry for your unhappy experience. We suggest you let us help set up the offer to make it work correctly. A follow-up email has been sent to fully explain and suggest the way to handle the issues for you. Thanks!

Siccaro DK · 21 days using the app
★★★★★
Shopify

Do not recommend this app. App was not ready upon download. Had to give permission do developer to finish installation and then once fully installed customers were unable to use the checkout button on our store resulting in frustration and loss of sales. This was not fixed for hours after problem was noticed and we did not hear back from Secomapp for far too long after this occurred, only received auto generated emails until after our store had closed for the day. Would have been nice to talk to someone over the phone about our problems but no phone number can be found online. Using this app has brought me doubt to use any third party apps on Shopify.

Developer reply ·

So sorry for your unhappy experience. Sorry that we are only available and will quickly respond to all your request within our working hours (8.30am -6pm – GMT +7). We have checked carefully and fixed all of your issues. Supporters also emailed and inboxed your Fanpage to follow up your case promptly. Please check and let us know if you need any support.

Gwartzman's Art Supplies · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

We had the developer help install but it's still not working. When we drop the cart below the required amount to receive the free gift it stays in the cart even though the customer has spent less than the threshold.

Madison + Mallory · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

I wish I could live ZERO stars; this is the worst app I have ever encountered; they added so much code to my theme and destroyed so much of my custom settings. I tried reaching out to customer service, and they reply every 24hrs like clockwork(for a single reply), so if you are in a bind, don't expect a response until the next day, by that time, you just lost a bunch of sales. If you are reading this and thinking about getting this app DONT if you already did and you are looking for help removing all their destructive code, email me > fuzz@wearefuzz.com > UPDATE: There should be a way to reply to their reply They did next to nothing to fix the issues. DONT USE THIS APP. Also, NOTE the "sparklingvision" review was posted the very next day I posted my one-star review. It's clearly a fake review, be less obvious.

Developer reply ·

We are sorry for all inconvenience you have had with our app. We actually have tried our best to fix the issues we’ve been informed as soon as possible. Sorry that the support has not come in time you decided to remove the access and app. Sorry again, we have proceeded the refund and replied to you already.

Origami Rack · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Have used the app for many months but as a result someone called Luke Bendall has been able to fraudulently order our GWPs and only pay for the delivery never for any product. Last year it cost me £1000s as he was ordering 25 of each product and only ever paying for delivery. I don't how this has happened but it seems to be linked to how the app creates a 100% variant. I removed the app and this stopped but used it again for the first time this weekend and spotted an order from him again. Please beware, would hate for this to happen to someone else.

Developer reply ·

I'm really sorry, but your issue has been fixed now by our new feature name "Using DraftOder API". Could you please check it again and reply our email from support@secomapp.com? Many thanks!

BOUCLÈME · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Slowed down my site pretty bad. I uninstalled after a few hours live and sales came back in right away

Irresistible Me · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

this app is terrible. I wanted to try it out but they only offer 24 HRS free trial!!! who does that?! all apps offer at least a 7-day trial.

Developer reply ·

Thanks for your review so I have a chance to make it clear for you. You are only have full 14 free trial days for the first time you've added the app. Trial days will be kept auto counted down for next time you re-add it (if any). Please reach us at support@secomapp.com to request a trial renewal on your shop.

Herba Terra Organics · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

Don't do it! Terrible customer support and non existante technical service. This is a joke, I had to wait 3 days and no help whatsoever! I am deleting this app and never going to do business with them ever again.

Developer reply ·

Hi Admin, we have already replied to you with the proper solution. You probably miss it somehow. Could you please check email from support@secomapp.com?

Onekid · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

The app wasnt installed correctly by Secomapp guys, or just doesnt work. It caused us a real customer experience issues when the free gift wasnt shown as free to the customer. Also - there is no one to talk to. takes a lot of time to get back to customers. Very bad.

Developer reply ·

We are so sorry for the unhappy experience you've had. Because we don't work at weekend (Saturday afternoon and Sunday, GMT +7), we've not been with you in time. We would love to have to back and this time, we would want to help you create the offers for you desire.

Prodigee · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

STOP SENDING US EMAILS, I RECEIVED MORE THAN 1500 EMAIL FROM YOU GUYS, YOU ARE ABUSING THE SYSTEM!!

Developer reply ·

Hey there, just want to inform you that your above complaint has been rectified. Please reach us at support@secomapp.com if you need any further assistance while you are using our app. Thanks!

Bnworld Inc · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

***Update*** Just when you thought it couldn't get any worse... After 3 days of this app throwing errors and giving away free products, bum code being installed multiple times, generally destroying our store and us banging our heads against their support staff in vain attempts to get get thing fixed we told Secomapp to uninstall CAREFULLY. Guess what - they screwed that up too!! - we are now getting liquid errors and our store is broken. Save your Sanity, save your business DO NOT GO NEAR THIS COMPANY they are cowboys. Astounded that companies like this get to provide apps for businesses that are actually trading. Shopify, you need to vet your App suppliers much better. ** UPDATE* OMG Developer was sent screen shots of issues for the 7th time - yes, 7th time - still no joy, unbelievable. About to stick head in oven. DO NOT Install this APP! Experience has been an absolute nightmare, communications with the developer have been repeated 5 times now and still the app is not working correctly. After spending days tying to get this up and working correctly the developer left a test free gift on last night - my customers bought heaps of free product presented buy the faulty app. Still not fixed and our store is showing free variants still. During install (the second time) poor / broken code saw our store throwing random pricing errors for a day. Questions the developer multiple times and still do not have an answer. Our in house developer has been mopping up after this app for two days Communication is a nightmare The repeated back and forth is unbelievable - I am loosing the will to live. Do no touch this app with a barge pole.

Developer reply ·

Thank you for the review. Sorry for the trouble you had faced in the past but we have already improved our application. Please don't hesitate to get in touch with our team at support@secomapp.com, we will gladly take care of your needs.

Swiftoutdoors · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

The developers have been terrible. They pulled my most important item from my site and were completely incapable of getting this app to function properly on my website. They spent over a week leading me on that they could fix this and my item is still not on my site. Be careful with them. you never know what you will get and giving them access to your site opens you up to their mistakes.

Developer reply ·

Thank you for the review. Sorry for the trouble you had faced in the past but we have already improved our application to run properly on your site. Please don't hesitate to get in touch with our team at support@secomapp.com, we will gladly take care of your needs.

Buddy Brew Coffee · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

I signed up for a free trial, and tried a small gift with purchase promotion. The app stopped working after a few hours of my sending out an email campaign, coincidentally, after installing the app, we received several phone calls that our website was not working, and when I contacted support, there was no response. Needless to say, we deleted the app and will not be continuing.

Developer reply ·

Thank you for the review. Sorry for the trouble you had faced in the past but we have already improved our application. Please don't hesitate to get in touch with our team at support@secomapp.com, we will gladly take care of your needs.

Shop Lollaland Com · 11 days using the app
★★★★★
Shopify

DOES NOT WORK! App would freeze up whenever we tried to edit settings and support was promotd but not helpful in resolving this.

Developer reply ·

We're sorry your experience with our app was not up to the mark. Because we were on holiday and not there to support you when you reached us(We also have noticed all merchant by our holiday popup inside apps). We are back now and gladly back you up with our best if you could give us a second chance. Please write to us at support@secomapp.com for more free close assistance. Many thanks!

Aquatech Imaging Solutions · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Do not buy this app! Can't use it on Firefox by their own admission. Can't upload full collections for the gifts. Can't get a refund after 3 weeks. Horrible experience!!!

Developer reply ·

We apologize for causing frustration. The issue of using it on other browsers like Firefox is nothing to worry about which could be handled within minutes. And sorry about the collection uploading because you want too many products (about 12000 variants) as gifts which exceed the number the app can handle. Finally, the process of refund also depends on Shopify. We are so willing to back you up with the best from our side. Thanks for your kind understanding.

Thefighterinside · 3 months using the app