Yotpo: Loyalty Rewards Program
by Yotpo - L&R · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (968)
Stay away from Yotpo... save yourself a lot of money and headaches. Select Okendo! Buyer Beware. I'm writing this review in hopes of preventing you the wasted time, effort and money that Yotpo cost our company. The platform is buggy, reporting is questionable and the Management team has no morals. They even went as far as to renew a contract that could not be renewed because they made material changes to the platform and never sent us a renewal notification while we were in the middle of new SMS provider evaluations.
Based on our experience, we do not recommend Yotpo for businesses that need reliable support in high-stakes or legal situations. During a recent legal matter, we depended on Yotpo for documentation tied to their SMS platform. Here’s what we encountered: A formal letter provided by Yotpo included an incorrect phone number, which their team later confirmed was a template error. Our legal team required corrected documentation and supporting records (including metadata/logs) to meet court standards. Despite the urgency, there was prolonged back-and-forth on what could be provided and how. Critical records needed for admissible evidence (such as underlying logs tied to opt-in data) were not immediately delivered in a usable format for the case. The situation escalated to the point where legal pressure increased, including motions filed in court over missing or insufficient documentation. Our opinion: When everything is running smoothly, platforms can seem interchangeable. But when a serious issue arises, the level of support and accountability matters most. In our case, we did not feel adequately supported when it mattered most. If your business relies on SMS/email platforms, make sure you fully understand what legal-grade data and support they can actually provide before committing. Team WOLFpak
Developer reply ·
Hi WOLFpak, We’re sorry to hear that this was your experience, and we appreciate you sharing your perspective. We take situations involving legal matters very seriously and worked closely with your team and counsel to provide the requested information. This included sharing available records, clarifying how data is collected within our systems, and coordinating with your legal team on the appropriate format for documentation. To clarify a few points for transparency: The phone number discrepancy referenced was identified as a drafting error in a template, and we moved quickly to acknowledge and correct it. We provided access to the underlying data available within the platform, including guidance on how to export records directly from your account. We also confirmed our willingness to support a formal declaration to help ensure the information could be used appropriately in legal proceedings. Legal processes can sometimes require very specific formats and validation steps that go beyond standard platform exports, and we remained engaged throughout to help bridge that gap alongside your counsel. We understand how important responsiveness and clarity are in high-stakes situations, and we are continuously improving how we support customers in these scenarios. We appreciate the time we worked together and remain committed to resolving the matter at hand. — The Yotpo Team
I arranged a meeting for a time suitable for our business to go through the app with Elizavita. She cancelled and rescheduled our meeting to a time that only suited her, without informing us. I emailed to inform her we didn't want to rescheudule and Thursday did not suit us. This was ignored. If you want a lazy team that can't be bothered to work, i trully recommend this app.
Developer reply ·
Hi Anniou, We’re very sorry for the inconvenience caused by the scheduling issue with Elizavita. Unfortunately, the timing conflicted with unexpected personal circumstances on our side, which led to the miscommunication. We want to make this right and have already connected you with our leadership team in London to address your concerns directly. We’re happy to have a conversation to ensure your experience with us is positive moving forward. Thank you for your patience, and we hope to rebuild your trust in our team.
App store: $199 – 800 orders, app already installed – 500 orders, and when you increase it to 800, it now costs $259. To me, this seems very suspicious and like a scam right from the start, and that's only half the features. If you want all the features, it costs $699 for 1000 orders.
Developer reply ·
Hi, Thanks for your feedback, and We're sorry for any confusion. Our pricing does include both a base fee and a variable component based on order volume, which we show clearly on our pricing page and simulator https://www.yotpo.com/pricing/#/loyalty-referrals. We definitely aim to be transparent and would be happy to clarify anything further. Please feel free to reach out directly if you have more questions.
many features, such as tiers, are not even in the pro plan, there is no support, and the sales representative gave us a free trial, which we were charged for, and the money was never returned in full, more than two weeks
Developer reply ·
Hi, We’re truly sorry to hear about your experience and the frustration this has caused. We value your business and take your concerns seriously. To clarify: the $199 subscription refund has already been processed on our end, while the additional tax charge was handled directly through Shopify. We understand this may not have been clearly communicated, and we’re working on improving transparency around billing and plan features to avoid similar confusion in the future. Please know that our support team is here to help and ensure all of your concerns are fully addressed. Your feedback is important to us, and we’ll continue working hard to improve both our product and the support experience for all merchants.
The app was working for us in the beginning, and for some reason it's not anymore. We are trying to figure it out with the support, but they are useless. For the amount we pay, there should be better support!
Yotpo, as a company, overall has been a disaster for us. It has been the worst business decision I have made in 40 years. After churning over a million dollars in subscriptions and 3,000+ customers, earning money from all those while it was happening, only to discontinue the service themselves, I am not sure why I thought Loyalty and Rewards would be better. Support is not good and takes weeks for an answer. The Direct Rewards feature is not functioning correctly and requires internal assistance to complete, which can take weeks. No one can give you a straight answer. Do yourself a favor and RUN! Yotpo has killed our momentum and business, and I would not recommend ANY of their services. We tried them all and paid dearly, figuratively and literally.
I have been using this app for 8 years along with their other apps, Yotpo Reviews and Yotpo SMSbump. I waited way too long to delete their clunky apps. And because I was a long time member, they thought the need to disconnect my Klaviyo integration because I was grandfathered into their old plan and wasn't paying their "Premium Price". That's not MY FAULT! When I had an issue, they would try to get me to upgrade. Why would I want to upgrade and pay more money for less when I have been using your app since August 2017? Yotpo has left me with a very bad taste in my mouth.
Developer reply ·
Hi, Thank you for reaching out and sharing your concerns. We want to provide some clarity on the situation. In April 2024, we discontinued the Silver package and transitioned customers either to our free tier or offered an upgrade to the Gold package. We announced this in several communication cycles via email. We understand that this might have caused some inconvenience, and we apologize if the prior notifications didn’t reach you as intended. At this stage, while we’re not able to offer an alternative solution beyond our existing tiers, we would be happy to discuss how the Gold package might better serve your needs if you’re interested. Please let us know if you’d like to arrange a time to talk further.
2023 - It has been pretty easy to add this new reward program to our website - once it is set up it doesn't require much work from us. We like it ! :-) 7/16/25 UPDATE - The app has gone from amazingly simple to everything wrong with it! Nothing works at all! The back end says "$25 free when you redeem 500 points" The front end says "$100 free when you redeem 500 points" AND "$10 free when you spend 100 points" This doesn't exist at all in the back end! When you try to contact support they say that they want you to spend $1,000s, yes you read that right - THOUSANDS OF DOLLARS to have the app work?? Like what??? The app should work no matter what! I do not believe that even if you paid the app would work as there is a MAJOR disconnect between the back end and the front end. The code just doesn't sync with the system. I believe they are experiencing a major tech issue and don't have the support to fix the bug. Customers are constantly emailing me saying the loyalty program does not work and things are grayed out when they have the points to redeem them! It's a nightmare! I regret setting it up with them. I will be switching providers as this app not only does not work but there is 0 effort to fix the problems and I have been emailing them for months begging for a fix. I would upload screen shots of the issues and communication if I could. Negative stars in my book. Total waste of time!
Developer reply ·
Hi, Thank you for reaching out and sharing your concerns. We want to provide some clarity on the situation. In August 2024, we discontinued the unpaid Bronze package and transitioned customers either to our free tier or offered an upgrade to the Gold package. In our communications at that time, sent via email and in-product, we did note that the free package would have some reduced functionality compared to Bronze. We understand that this might have caused some inconvenience, and we apologize if the prior notifications didn’t reach you as intended. At this stage, while we’re not able to offer an alternative solution beyond our existing tiers, we would be happy to discuss how the Gold package might better serve your needs if you’re interested. Please let us know if you’d like to arrange a time to talk further.
Disappointed with Yotpo Loyalty and Reviews. Basic features like percentage-based discounts — which are essential for how we run our business — are locked behind their most expensive plan. It feels like they charge premium prices for bare minimum functionality. Definitely not worth the cost for what you get.
We use to use Swell and they were purchased by Yotpo. Yotpo customer service only can get be assessed by email using a ticket system that takes about a day to get an answer. When they have an issue there is no answer for such as why does this customer not have an awards account. We have been a customer of theirs for years and on the Shopify platform for 10 years.
Developer reply ·
We're sorry to hear that you're experiencing issues with our product. Our team has contacted you a few times, but we haven't heard back. We encourage you to reach out to our support team so that we can better understand the issue and find a solution
Absolutely the worst customer service. You cannot get passed the AI chat. Paid for a pro plan. A hiccup happened which reverted my plan to “free”. Tried to contact customer service to get them to dix it, but AI won’t let me talk to a live person cause my plan is “free”…
No support from our client success manager at all. No answers to our messages.
Developer reply ·
We’re sorry to hear that you’re having trouble reaching your account manager. Our CS team has already contacted you via email. If you continue to experience difficulties, we encourage you to reach out to our support team for further assistance. Thank you.
Definitely the issues have not been resolved. After nearly 1 year using the app... Update on the review - it will definitely make you loose money. The interface is so confusing, nothing works properly when you set up a system. I would say the main issue is the difficult to set up/use interface, and customer service that is below standard and very unhelpful. Overall, I would not advise to install this, even if you have a developer.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to leave a review — we sincerely apologize for the inconveniences. Our records show that our team has been in a call with you and have resolved all issues and answered all inquiries about the product. If there's anything else we can do to assist you, please don't hesitate to reach out.
The phone number they list is wrong and for an air conditioning company. Also no live chat. Hurts our businesses when clients have questions that we cannot get quick answers too.
Developer reply ·
We're sorry to hear that you're experiencing issues with our product. Our team has contacted you a few times, but we haven't heard back. We encourage you to reach out to our support team so that we can better understand the issue and find a solution.
This is without a doubt the most difficult problematic app that I have attempted to install and customize on my website in my 11 years on shopify and 26 years selling on line. Instructions are not concise and there are errors. Having to communicate through chat is a HUGE time sucker. It takes days to get an answer to something that a 10 minute phone call would fix. I love the "redeem loyalty point at checkout feature" but just try to install it! It works on a checkout extension that is only available for Shopify Plus. I am just about to delete the app and ask for a refund. I have wasted 3 days on this and today is number 4. I have been waiting over an hour for someone in chat with and I have been Number 3 in line the whole time. I already have smile.io and have since 2016. This just sounded easier for my customers to redeem if they could do so at check out. I am beyond frustrated at this point. Update: I could not get help so I discontinued the app. They owe me $40 for the money that I added to the SMS/email app. I asked for the refund and was told to uninstall that apps first and the refund request would be processed. After that all communications were cut and I cannot contact them. My emails are blocked as well. How unprofessional is that? I have never had to say this about an app, but HIGHLY do NOT recommend.
Stay away from this vendor, their customer Support simply doesn't exist or they are incompetent.
Dont use it. After i switch from smile to yotpo i lose 70% of users that use rewards. We pay 4 time more then smile.io and get very bad results. Waste of time & lots of money.
They are probably the worst service out there that is quick to take your money but not provide the support for the services. I cancelled this service back in July and they keep on charging me. Charge me again and you will get a lawsuit!
Developer reply ·
Thank you for taking the time to leave a review. After looking into your case, we see that all issues raised in this review have been handled. Please feel free to reach out to us at any time if this is not the case or if you have any lingering questions or concerns.
Unfortunately the app automatically changed the settings in the points to dollar ratio (after they were set by us) resulting in customer rewards doubling and putting our business in jeopardy.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to share your thoughts with us — we hear you and we apologize for the inconvenience. We would never automatically change any settings in the points to dollar ratio or to any settings of your account. Our team has tried contacting you to offer assistance, but we have not heard back. We encourage you to reach out to our team so that we can help.
unfortunately i have had an extremly hard time setting up the program. it isn't easy getting a hold of people to help you. if you arent doing their professional plan for at least $1500 a month then the help they give you is very minimal and it is very complicated. the customer support isn't responsive when you have questions. ive been trying to set up the program for a week and a half with over 10 hours put into it and everything is still a mess.
Developer reply ·
Thank you for leaving a review — we apologize for the inconveniences. Please know that we're continuously working to improve our pricing and packaging options. We've tried contacting you, but we have not heard back. Reach out to our team for assistance.
After six months, I strongly do not recommend Yotpo. It's a subpar product that is clunky and all over the place. Their admin interface is mismatched and terrible. It's waaay overpriced. Their outside marketing looks good, but once under the hood, you'll regret it.
Developer reply ·
Thank you for submitting a review, and apologies for any inconveniences you may be experiencing. We're constantly working to improve our products as well as our pricing and packaging options to ensure that they're easy to use and affordable. Our records show that our team was able to assist you, but if you're still experiencing difficulties, please let us know.
APPs keeps showing "we could not redeem your points" after paid for $199. The customer service is good, but the technical support is really terrible. Such a serious problem has not been resolved for a week.
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback with us — we're sorry to hear that you're experiencing issues with Loyalty points redemption. Our team has tried reaching out to you, but we have not heard back. Please reach out to our support team for assistance.
Our customers earn rewards points on shipping fees and taxes paid... not just their purchased item's total. This whole experience with Swell / Yotpo rewards has been a nightmare.
Developer reply ·
Hey, Lindsay from the Yotpo loyalty team here 👋 We're so sorry to hear you've had a negative experience. Under the General Settings tab, you're actually able to update your settings to not include shipping and taxes in the order total. If you'd like assistance updating this and/or more information about this setting, please refer back to your open case and our team can assist you in solving this issue.
I only wanted a loyalty and rewards program, instead, yotpo asked me to install a whole bunch of other apps. Tried booking a demo with them and other than the automated reply email, the scheduled demo got canceled without any explanation and no reschedule was offered. (schedule link was being closed). So I went and booked a demo for the second through their site and my booking was notified by one of their team member 10 minutes before the call telling me their office is not opened on that day. (Then why did you confirm the booking in the first place? and perhaps you could of informed me earlier? I could have had other arrangements but rather my time slot was wasted because of the last-minute notice/no-show.) Possibly one of the worst customer services experienced from any app on Shopify or any other criteria. Think twice if you're thinking about going for them.
I've never been more disappointed in an than this one. I paid $249.99 for 3-4 months. In total it generated $38 dollars net income. To help optimize & maximize the app, I emailed them and asked if they could help integrate with my store which is a Shopify (premium/high opportunity client) . they sent me a DIY..... super disappointed when I was excited to rewards my clients using their app. I asked for a refund 3x's. every time I got a chat bot. no customer service or person to speak to on the phone. they don't try to understand & connect with their customers. they just see us as a number.
Horrible customer support and sales team. After playing with the free version, we think Yotpo offers an expensive but good product. I emailed to request a demo to understand the features and pricing for Platinum Plan to handle a higher order volume. However, Yotpo have not responded my email in a week after reaching out initially. I can't imagine working with a team that does not interact with their customers.
installed the free version & I couldn't get the help or support to setup properly - disappointing - Jerrah added CSS code to help display issue & are denying even though I have an email where he told me that he added the code!
Absolute joke for customer support. No detailed documentation and no willingness to even read the emails. 48-72 hours for any response and it is usually a copy-paste from a script that is irrelevant to the question. Their pricing is way too high compared to way better options out there, they just hide it at mid-level points of other apps. Had so much hope but alas...
Onboarding process is never-ending. "dedicated customer success manager" is a scam, she is not available and does not know the system well enough to assist. Support is not supportive at all and the overall attitude feels like somebody's doing a favour and not like a service for an app that costs a fortune. Very disappointed.
I wasted more than 8 hours of my life trying to get this to work only to give up and try something else. In the end, I realized that the only way to make this integrate in a way that isn't horrible, is to have the premium plan. The gold is $249/mo... and when I asked sales what the premium plan cost I never got a response. If you are an enterprise brand with a developer team, I'm sure Yotpo works great. All the big brands use it. If you are a website team of 1... stay far far away.
Points feature for rewards is ok but referrals is the worst I've experienced- used to have Referral Candy and then Talkable. ROI is non-existent, admin doesn't display properly, felt like a guinea pig the whole time with a Beta product
My app quit working, i can't get in and neither can my customers. This has been going on for days. I got one response from support and then haven't heard anything. Please let me know why this isn't working!!!!! love swell rewards, it's easy to use and my customers are loving it.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to leave a review. We completely understand your frustration. Your feedback is incredibly important to us and our support system has already reached out to you in hopes of fixing this issue. We apologize for this inconvenience and please reach out to us if there are any lingering issues.
The onboarding process is very poorly designed. This seems to be a very new software. I expected more from Yopto
Developer reply ·
Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry to hear you had such a negative experience setting up. We are constantly working on improving our product and making the onboarding process as smooth & simple as possible. We really value your feedback. One of our customer service representatives has reached out to you to see if there is anything we can assist you with regarding your onboarding or your next steps.
We really tried our best to make this app work, but the customer service was not helpful at all. It is one of the worst customer service experiences we've ever had with an app on Shopify.
This app is the worst. We use the free version. If the free version is not good, why would I want to upgrade??? The 'triggered' emails to customers are impossible to edit. When you click 'save' changes, the page just loads for forever. It never works. Customers complain all the time about the interface. Customers complain about not knowing where the code is. Customers want to unsubscribe from emails. It's a mess. I've talked to Rogello at support and he is just plain and simple incompetent. I never receive a support ticket email. Nothing gets fixed. He says I should "try a different browser and computer". I did and experience the same problems. What they need is for Yotpo to actually get involved with their expertise and improve this product, support from top to bottom. WASTE OF MY TIME.
It's like pulling teeth trying to understand pricing and features. Going with a different reward app.
The ONLY way to get a coded rewards page for your customers to check their rewards balance is to pay $249 PER MONTH for a gold plan. Highly unrealistic for new shops starting out as well as ones that aren't. $249 PER MONTH - yes, $249. To say I'm astounded is an understatement. Otherwise, you have to hire a dev to develop a rewards page for you.
I have submitted 2 tickets and have waited over 5 days to hear back from you with no effort to assist me. I have been using the free version for over a year and while editing my settings I accidentally upgraded to the $29 paid version I noticed within the hour and downgraded back to the free version. However on my next shopify bill I noticed I was charged the $29 MONTHLY fee even though I was upgraded for less than an hour. I have asked multiple times to offer a refund and no one has gotten back to me. Pretty poor customer service.
This is my first time working with any rewards app and this is still the worst experience I've had. None of the fields, even to submit a ticket, are clickable. I click on them and nothing happens. I type and nothing happens. I can't change the coupon rewards for referrals OR newsletter pop-ups. Creating new coupons to be redeemed upon completing a campaign has the same problem. NONE OF YOUR FIELDS OF TEXT ARE EDITABLE. NOTHING IS FOUND IN GOOGLE WHEN I SEARCH FOR HELP. I CAN'T EVEN SUBMIT A HELP TICKET. This is the worst experience I've ever had with an app. If I could rate it zero stars I would happily.
Since Yotpo took over Swell has fallen apart with huge holes in the sales data. Not a good way to build trust with customers when their sales are not all registering in the loyalty program. After more than two months, and countless emails and excuses, the same problems persist. I am forced to pull the plug on Swell/Yotpo and face my unhappy customers. Stay away from this app!
Using with Shopify POS work 1/3 times and now stop work, contact by email and chat but no one reply.
The app isn't rendering icons correctly since we launched it, the "refer a friend" option doesn't even show up. we have been reaching out to support to no avail, and are extremely disappointed in the service. We upgraded, thinking that the free version was glitchy on purpose, because we had launched it via our newsletter (because it initially appeared to be working correctly), and were worried about our customers experience. We want a refund for the upgrade and to discontinue using this app. Shopify should not be encouraging faulty plug-ins/apps to their customers. We have spend a lot of time setting up to no success, and it's very upsetting that there is NO SUPPORT!
I had to cancel my subscription for Swell before even launching the app due solely to the lack of customer service from Swell, which was recently acquired by Yotpo. After many hours configuring the app on my own, I contacted support with three final (and uncomplicated) questions. After more than two weeks, two additional follow-up e-mails to support, and additional e-mails to a sales rep, I have still not received a single response from Swell's support team. Even worse, the sales rep suggested that I pay more to receive better service on the premium enterprise plan. I paid approximately $300/month for the gold plan, which is the highest self-service tier. I also investigated Yotpo, as I was looking for a product review app to integrate with Swell rewards. After following up multiple times with a sales rep for help and information, I was quoted about $8K/year. It would be absurd to pay this company anything, let alone $11K+/year, for this level of service. There are plenty of other options for both rewards and review apps.
The potential for this app looked amazing. But the support for installation and setup is non-existing. The campaigns we have created are not showing the pop-up. I wrote to ask Swell for support but just got a screen shot back saying everthings looks okay - even though in the screen shot the campains for reward is not the same as the ones I have created. I have started a support chat but seems there are no real persons there - just an email saying we have created a ticket for you. and then no reply to that for days. Hope the installation issues will be solved and the app proves to do some of the fancy stuff they so highly claim they can do.
FELLOW SHOPIFY PLUS MERCHANTS BE WARNED! We signed with Swell in early May on their premier Platinum plan. Overall we have had a very negative experience and have repeatedly found bugs in their platform that have had negative financial ramifications for us. One of the main things that attracted us to Swell was the more customized program design they offered. This process was OK although small delays did sneak in when we needed to pick up on relatively small (but important!) design elements. Overall the our impression was a 'good enough' approach, which to us seemed counter to the stated aim of driving as much traffic as possible to the rewards page. Their developers also struggled with Shopify theme code management outside of Shopify (we use Github). The soft launch of our program was late July. Soon after launch we found a couple of serious bugs in their platform that has significantly dented our confidence in it’s reliability. One issue (awarding points for the purchase of gift cards and purchases using gift cards) was promptly resolved. However we have been waiting more than three months for the resolution of a bug affecting the treatment of refunds. We also complained about the slow speed to load a customer’s point balance but was told this was expected behavior. The Swell team have been slow to respond to emails. I am still waiting for a response to an email I sent 9 days ago to our dedicated ‘Client Success Manager’ for example.
Unbelievably, the pricing structure is programmed to include Point-of-Sale sales when determining your tier. So not only is Swell structuring what they charge you based on orders that they have absolutely nothing to do with whatsoever (offline sales), but they then want to claim a surcharge per sale for each of those offline sales when your total net number of sales exceeds a certain number (depending on your tier, its 200 for the $29/month plan). As though they deserve payment for your offline sales. Utterly absurd. Swell should be ashamed of themselves. There's plenty of competition in this space to avoid this underhanded approach, even if doing so purely on principle. I believe this is the first negative review I've taken the time to write about any app.
The support is absolutely not responsive. The app is buggy, the setting is not user-friendly. 1. Follow @ Instagram can be completed multiple times. I have many buyers just earn many points and just get rewards with the points, which cause a loss in business. The support never get back to me although 3 days passed, I have to manually adjust the points for all the customers 2. Refer a friend doesn't work although "fraud prevention" has been disabled.
This app has become so frustrating for us. We use the Shopify POS app for our brick and mortar store and there is no way for us to redeem points or even look up points through this app. It worked on the iPad app but not the android tablet we now use. We have to go into a browser and do everything manually. People are too impatient to wait for this. This is an expensive product to not function properly.
Avoid this application by all means!!!!!! Never use this service and it has cost us a lot to fix all the problems. Rewards system works for our business, and our customers check their rewards very frequently and it was all good until one customer reported missing points, it turns out that for that particular customer, Swell did not automatically give points and we had to manually add points to her. It was a VIP customer and we get requests to manually add points very often and that requires lots of time, and it DECREASED our customer satisfaction by a huge chunk, and we see less and less orders because our VIP customers are not happy about having to email us to get their points added. Swell charges you a fee once you reach certain subscribers, and bigger problems will happen then. I reached out to their support team and they do not respond to you until one week later, when all of our customers are officially pissed off. the only reply from them is that I need to contact Shopify, that it is Shopify's problem in sending them orders, but it only happens to random orders, meaning that Swell does not work fully compatibly with Shopify, so this system should not be used by any business, just to save some troubles. The response I get from Shopify is that I need to contact Swell, as Swell is the developer and they need to sort out the problems with Shopify. Then Swell just does not care about our business, and our customers are not getting points, and we as a business piss off our customers by not able to give them points automatically as promised. This Swell rewards is a huge joke! We are moving to a new reward application that actually works, so bye Swell!
We tried a lot of Rewards Apps, and Swell is by far our favorite. Very customizable, and lots of essential tools within. I am def recommending this to my colleagues. Keep up the great work! UPDATE: 06/07/18 Well, the program stopped working after asking me to upgrade my plan. I entered my credit card info, and now I have a locked app with just a white screen. Customers are getting angry because their coupons no longer work...still waiting for a fix.
It simply did not work. Every time I tried to edit the rewards page, it kept telling me I had to upgrade. Same with a pop up about the rewards program. AND it said there would be a tab shown for the rewards program on my site. Nope.. nothing. I will not be using this app. Very disappointed.